Sorteren

Reviews over Pec pod Snezkou

Heerlijk appartement

Marian
    5-3-2018

Heerlijk appartement, goed verzorgd, ruim, aan de piste en goed eten in het restaurant direct naast het appartementengebouw.

Een fantastisch verblijf, super!

Annemieke
    3-2-2018

Het appartement wat zo goed als nieuw. Ruime kamers met keurig opgemaakte bedden. Onder appartement een eigen parkeerplek voor de auto met skiberging/moutainbike. Alles was aanwezig. De eigenaar is Nederlander en zijn vrouw spreekt ook Nederlands. We werden erg vriendelijk ontvangen. Naast appartement is de rodelbaan en het Monkeyklimpark, hier hebben onze meiden (12 en 16) zich prima vermaakt. We hebben van daaruit verschillende uitstapjes gemaakt. Met skilifit naar berg Snezka geweest, dan terug gewandeld naar appartement. Adrspach bezocht, hier kun je mooie wandeling maken tussen de rotsen. De omgeving van appartement is mooi om wandelingen te maken. Uiteten in dorp is goedkoop en erg lekker! Supermarkt is niet zo groot. Eén minpunt: in het dorp werden volop nieuwe appartementen gebouwd en de bouwaktiviteiten gingen in de vakantie gewoon door. Gelukkig was dit verder van het appartement vandaan en hadden wij er geen last van. Op loopafstand van skilift.

Voldoende accommodatie

Hassink
    27-12-2017

Een mooi ruim appartement. Hygiëne ruim voldoende. Gordijnen in kamers zijn te smal waardoor het niet geheel donker is. Een slaapkamer met vier goede bedden. De slaapbank in de huiskamer is van slechte kwaliteit. Hier kun je niet comfortabel in liggen. Weinig kastruimte wanneer je met zes personen bent. Tevens in de douche een glazen douchescherm die niet functioneert naar behoren, wat voor zeer gevaarlijke situaties kan zorgen met kinderen. Tevens een raam kapot in slaapkamer wat voor een kind van 1 jaar ook gevaarlijk is.

Ontbijt is goed alleen te weinig tafels en stoelen voor de hoeveelheid mensen die moeten ontbijten. Wanneer je van rust houdt is het aan te raden te ontbijten en te dineren op je kamer of in een ander restaurant.

De organisatie komt ietwat chaotisch over.

Leuk voor een paar dagen

Goed appartement, drukke locatie
    15-8-2017

Het 6-persoonsappartement is lekker ruim en netjes ingericht. Het heeft 1 grote slaapkamer met 4 bedden en een bedbank. Naast een tweepersoons bank, zijn er 3 zitzakken. De gordijnen van woon- en slaapkamer zijn heel dun en te kort en te smal. Ze laten het licht van de opkomende zon volledig door, waardoor je rond 7 uur wakker bent. Het terras van ons appartement grensde aan de parkeerplaats van de Residence. Daaronder is de parkeerplaats van de ski-lift en relaxpark. De speeltuin in dit relaxpark kost omgerekend 10 euro per kind per dag. Jammer dat je daar als huurder van het appartement niet gratis in kan (of met veel korting, 10% is echt te weinig) De tokkelbaan van het klimpark loopt langs het appartement. De Residence ligt naast de bobsleebaan, waar de hele dag de muziek aan is. Als je van drukte houdt, is het prima. In de buurt zijn veel wandelingen te maken. Dorpje stelt niet veel voor, er wordt wel volop gebouwd. De pizzeria en hotel Krokus hebben goed eten.Het ontbijt in het naastgelegen Kovarna is erg goed.

Luxe en comfortabele appartementen

Saskia
    26-4-2017

Wij zijn hier met de jaarwisseling geweest. Er wordt een feestje van gemaakt in het ernaast gelegen restaurant Kovarna! Goede muziek, mooi vuurwerk en buiten een gezellig haardvuur. De appartementen zijn luxe ingericht en ruim en hebben goede ligging ten opzichte van de piste. Soms namen we voor het gemak de skibus maar dat was niet altijd nodig want de kids hebben vlakbij gelest bij hotel Horizont. Goed restaurant, lekker ontbijt en vriendelijke bediening. De pizzeria schuin tegenover het complex is ook een aanrader en de skybar in Hotel Horizont is ook gezellig

Pec pod Snezkou scoort een 7,8 uit 10, op basis van 95 reviews