Camping Šonov

Contact

52 reviews over Camping Šonov

• 2019
    8Eugenie16-09-2019

Heerlijk verblijf, rust en ruimte in mooie omgevin

Wij zochten een camping in Tsjechië in de buurt van Adrspach en Reuzengebergte waar we met onze honden welkom waren. En vooral, waar je ze ook fijn uit kunt laten...te voet vanaf de camping. Dat ging prima, mogelijkheden genoeg. Fijne rustige kleine camping naast een Boerderij. Leuke eigenaren. Mooie omgeving, Adrspach is wat toeristisch maar zeker een aanrader. Maar ook als je van wandelen met vergezichten houd, zit je daar goed. Begint al op de camping, je kijkt lekker ruimtelijk weg. Geweldige gastvrijheid! Gezellige sfeer in en bij de receptie, voelt als thuiskomen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jan Heijmans15-09-2019

Fijne visweek.

Hallo Marianne en Rob, we hebben genoten van een fijne vis week in het mooie Tsjechie. Het onderkomen in de familiekamer paste precies bij ons. Goede bedden en 's avonds een kaartje kunnen leggen op onze eigen ruime kamer. Helemaal super. Het vissen in de Metuje en de Upa was leuk, en we hebben goed gevangen. Bedankt voor de goede service en de vriendelijkheid. Groeten van, Hubert, Henk en Jan.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Raf en Kirsten16-08-2019

Rustig en goed kamperen in mooie omgeving.

Heel fijne en rustige camping. Ideaal voor gezinnen met kinderen maar ook zonder kinderen is het daar prima vertoeven. Mooie plaatsen, goed sanitair en heel vriendelijke eigenaars. Wij verbleven er enkele dagen voornamelijk om te fietsen en te wandelen. Alle nodige info kan je bij de eigenaars krijgen. Twee avonden per week kan je aansluiten voor een maaltijd (beenhammetje aan het spit en gyros). Eenmaal per week is er een begeleide wandeling met picknick. Zo wandel je in de omgeving onder begeleiding van de eigenaars die de streek super goed kennen en ga je weg van de gewone wandelpaden. Wanneer je dan na het klimmen (en nadien weer wat dalen) op een mooie wei komt,staat de overheerlijke picknicktafel klaar. Echt een aanrader. In de bar kan je terecht voor een drankje dat je binnen kan nuttigen of buiten op een gezellig schaduwrijk terras. De eigenaars zijn heel erg behulpzaam en geven je veel tips om dingen te doen in de omgeving.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam. Zantingh15-08-2019

Het verblijf was Fantastisch

Eigenaren spreken goed Engels, zijn behulpzaam en heel vriendelijk. Doen er alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te laten zijn. De camping is zeer kindvriendelijk, er zijn vele boerderijdieren. Het geitje mocht onder begeleiding van de eigenaar gemolken worden en de melk kon worden geproefd. Erg lekker en leuk om te doen. Er is een grote om hekte speeltuin en een ruime overdekte BBQ gelegenheid. Men kan tegen een kleine betaling gebruik maken van een Jacuzzi en Sauna. Er is een grote zaal met tafeltennis tafel, biljard, dartbord en tv. waar je gratis gebruik van kunt maken. Er stond een klein zwembad, groot genoeg om tijdens warme dagen af te koelen;) Nabij de camping is een zeer groot meer waar gevist kan worden.

• 6Eetgelegenheden

Groeten Rob en Marjan, Eigenaar, 16-08-2019

Hoi Roelof, bedankt voor je positieve reactie, helaas denk ik dat je een review hebt gegeven over een andere camping waar je ook geweest bent. Dit geeft niet hoor, alleen denk ik dat andere gasten die het lezen een ander beeld krijgen van onze Camping, wij hebben geen geitjes, biljard of omheinde speeltuin en onze camping ligt niet aan een groot meer. Verder hebben wij wel genoten van jullie korte verblijf op onze Camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Roland04-08-2019

Super schoon sanitair mooie omgeving

We zijn enkele dagen geweest. Schoon sanitair, gastvrije eigenaar en mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Ton en Geke van Basten04-07-2019

eenmaal geweest verslaving voor altijd

Wij kennen het voorseizoen. Altijd een oase van rust. Eenmaal geweest blijf je terug komen. Prima verzorgde camping. De eigenaren voelen als een soort familie. Als je wil kan je in de gezellige kantine wat drinken. In de morgen verse broodjes en als je het van te voren doorgeeft kan je er eten. De camping ligt in een schitterende omgeving voor liefhebbers van rust. Prima een uitvalsbasis voor wandelen in Polen en Tsjechie. Wandelen vanaf de camping is ook heerlijk. In de omgeving van alles te zien, zowel in Tsjechie als in Polen. Kortom voor ons een verblijf om telkens weer terug te komen tijdens onze rondreizen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Eric Muijselaar19-06-2019

Waanzinnig gezellig, gastvrije locatie.

Hou er rekening mee dat u hier niet meer weg wil, super natuur en buitengewoon vriendelijke en zeer gastvrij camping en pension.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Erik en Simone16-06-2019

Heerlijk verblijf op rustige camping

Heerlijke rustige camping met gastvrij ontvangst. Meer dan genoeg plekken in de omgeving om te verkennen. Heerlijk gewandeld en genoten van de omliggende gebieden

Camping met gastvrije en behulpzame eigenaren

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Alfred Estoppey09-06-2019

fantastisch

Twee keer per jaar komen wij hier om te vliegvissen in de omgeving. Wij verblijven dan in het pension. Ontbijt en het avondeten zijn van uitzonderlijke kwaliteit en genieten dan ook van de gastvrijheid. Voor het vliegvissen is het een paradijselijke omgeving met een rijk visbestand in de rivieren. Vergunningen worden geregeld en ook dat is weer een zorg minder. Een echte aanrader voor vliegvissers.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Coby van der Lans19-05-2019

Heerlijk zullen zeker nog een keer aankomen

Zijn hier van 11 tm 18 mei geweest. Hadden een kamer gehuurd, zag er erg netjes uit genoeg handdoeken en kregen extra dekens voor de koude nachten. Ontbijt was uitgebreid, genoeg verse broodjes met goed beleg soms een eitje dan een lekkere pannenkoek. Wij gingen iedere dag op stap en kregen genoeg informatie (folders) waar we naar toe konden gaan. Hebben ook 2x s'avonds mee gegeten, Heerlijk een restaurant is er niks bij. 's Avonds gezellig bij geklets onder genot van een kopje koffie, soms tv gekeken maar ook gezellig spelletjes gedaan ( die zijn volop aanwezig). Als we wilde gaan uiteten kregen we genoeg informatie waar we konden eten

Gereisd met partner in mei 2019

Camping Šonov info