Camping Šonov

Camping Šonov
8,5

Contact

47 reviews over Camping Šonov in het Nederlands

eenmaal geweest verslaving voor altijd

Ton en Geke van Basten
4-7-2019

Wij kennen het voorseizoen. Altijd een oase van rust. Eenmaal geweest blijf je terug komen. Prima verzorgde camping. De eigenaren voelen als een soort familie. Als je wil kan je in de gezellige kantine wat drinken. In de morgen verse broodjes en als je het van te voren doorgeeft kan je er eten. De camping ligt in een schitterende omgeving voor liefhebbers van rust. Prima een uitvalsbasis voor wandelen in Polen en Tsjechie. Wandelen vanaf de camping is ook heerlijk. In de omgeving van alles te zien, zowel in Tsjechie als in Polen. Kortom voor ons een verblijf om telkens weer terug te komen tijdens onze rondreizen.

Waanzinnig gezellig, gastvrije locatie.

Eric Muijselaar
19-6-2019

Hou er rekening mee dat u hier niet meer weg wil, super natuur en buitengewoon vriendelijke en zeer gastvrij camping en pension.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Heerlijk verblijf op rustige camping

Erik en Simone
16-6-2019

Heerlijke rustige camping met gastvrij ontvangst. Meer dan genoeg plekken in de omgeving om te verkennen. Heerlijk gewandeld en genoten van de omliggende gebieden

Camping met gastvrije en behulpzame eigenaren

Gereisd Met partner in juni 2019

fantastisch

Alfred Estoppey
9-6-2019

Twee keer per jaar komen wij hier om te vliegvissen in de omgeving. Wij verblijven dan in het pension. Ontbijt en het avondeten zijn van uitzonderlijke kwaliteit en genieten dan ook van de gastvrijheid. Voor het vliegvissen is het een paradijselijke omgeving met een rijk visbestand in de rivieren. Vergunningen worden geregeld en ook dat is weer een zorg minder. Een echte aanrader voor vliegvissers.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk zullen zeker nog een keer aankomen

Coby van der Lans
19-5-2019

Zijn hier van 11 tm 18 mei geweest. Hadden een kamer gehuurd, zag er erg netjes uit genoeg handdoeken en kregen extra dekens voor de koude nachten. Ontbijt was uitgebreid, genoeg verse broodjes met goed beleg soms een eitje dan een lekkere pannenkoek. Wij gingen iedere dag op stap en kregen genoeg informatie (folders) waar we naar toe konden gaan. Hebben ook 2x s'avonds mee gegeten, Heerlijk een restaurant is er niks bij. 's Avonds gezellig bij geklets onder genot van een kopje koffie, soms tv gekeken maar ook gezellig spelletjes gedaan ( die zijn volop aanwezig). Als we wilde gaan uiteten kregen we genoeg informatie waar we konden eten

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldige tijd. In een prachtige omgeving!

Melissa van Veen
17-5-2019

Wij zijn hartelijk ontvangen door het super lieve Nederlandse echtpaar. Wij hebben gelogeerd in de B&B en zijn zeer blij met hoe onze vakantie is gegaan. Fijne en nette kamer waar wij met z'n drietjes prima in konden verblijven (we hebben er echter alleen geslapen, want er was genoeg te doen in de omgeving en nabij gelegen plaatsen). Onze kleine meid kon heerlijk haar eigen gang gaan buiten en totaal nergens kwaad. Jas en schoenen aan en spelen maar. Kind gelukkig, ouders ook gelukkig. Zeker voor herhaling vatbaar. Het was helaas echt te koud voor het zwembad, maar wie weet gaan we een keer in de zomer kijken en kunnen we dan wel gebruik maken van het zwembad welke kindvriendelijk afgezet is en je dus niet zomaar bij kan.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Mooie, gezellige kleine camping/bed en breakfast

Muriel de Gunst-van Rijn
5-5-2019

Mooie, gezellige kleine camping gelegen in een heel mooi natuurgebied. We werden heel hartelijk ontvangen. Echt thuiskomen!! Voor kinderen is er genoeg speel gelegenheid en veilig. Op de camping is geen restaurant maar je kan in de omgeving voor een klein bedrag heerlijk eten. Wel zijn er s'morgens verse broodjes te krijgen. Echt een aanrader om een keer te gaan!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Geweldige ervaring

Myriam
22-3-2019

Een paar dagen in het pension bij de camping verbleven. Hele fijne tijd gehad. Zeer vriendelijke eigenaren, we voelden ons er gelijk thuis. Heel warm en huiselijk. Schone kamer, schone badkamer, schone wc, heerlijk uitgebreid ontbijt iedere ochtend. De omgeving is prachtig, zowel in Tsjechië als net over de Poolse grens is heel veel te doen. In de omgeving ook veel mogelijkheden om heerlijk te eten. Voor ons absoluut voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel wandelmogelijkheden in omgeving

John
10-9-2018

Een schitterende omgeving in Sonov. We hebben veel wandelingen gemaakt in de omgeving, die nog ontdekt moet worden door de massa. Camping ligt mooi tegen een andere bergrug aan, de avonden donker dus veel sterren. De goed uitziende douche was vaak koud. De weg naar toilet ging over een pruimenpad, veel wespen. Op camping liepen veel grote honden, wel aan een lijn maar je moet er wel voorbij. Er was rust op de camping, met veel onderlinge bekenden. We dronken vaak een drankje op de camping, erg lekker. De kinderen op de camping genoten van het zwembad, dat wel groen zag. De camping, met op het oog goede reviews die volgens ons zelf geschreven zijn, ligt dicht tegen de Poolse grens waardoor we vaak in Polen te vinden waren. Prachtige natuurgebieden in de regio. Broumov sober, weinig voor een toerist, maarja dat geeft ook wel weer iets. Mooie omgeving, met veel wandel en fiets mogelijkheden. We hebben mooie herinneringen aan de omgeving!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Een aanrader voor de rustzoeker en de doener.

Cheryta
29-8-2018

Wij komen vanaf 2012 op deze camping met heel veel plezier. Deze gezellige en professionele eigenaren hebben deze camping tot een topcamping gemaakt met goede voorzieningen, veel aandacht voor mens en dier en met heel veel mogelijkheden in de omgeving om tot rust te komen of voor de echte doeners. Een gratis kop koffie in de ochtend voor iedereen die wil aanschuiven. Wij hebben dat nog niet eerder meegemaakt. Heerlijk eten op vaste thema avonden bij het kampvuur Goulash en ham aan het spit en alles goed verzorgd. Verbaasd hebben wij de reviews gelezen van de Fam Karsten en Edwin. Wij zijn later gekomen dan deze families en geen kapotte aanrechtbladen gezien, de douches altijd warm bij normaal douche gebruik. Hun reviews kloppen niet en wij vinden het triest dat zulke mensen hardwerkende en zeer gemotiveerde eigenaren zo wegzetten en naar wij begrijpen bij hun vertrek daarover niets meedelen. Wat is hier de reden van?????

Gereisd Met partner in augustus 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Šonov in Šonov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Šonov zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.