Sorteren

Reviews over Šonov

Een aanrader voor de rustzoeker en de doener.

Cheryta
    29-8-2018

Wij komen vanaf 2012 op deze camping met heel veel plezier. Deze gezellige en professionele eigenaren hebben deze camping tot een topcamping gemaakt met goede voorzieningen, veel aandacht voor mens en dier en met heel veel mogelijkheden in de omgeving om tot rust te komen of voor de echte doeners.

Een gratis kop koffie in de ochtend voor iedereen die wil aanschuiven. Wij hebben dat nog niet eerder meegemaakt. Heerlijk eten op vaste thema avonden bij het kampvuur Goulash en ham aan het spit en alles goed verzorgd.

Verbaasd hebben wij de reviews gelezen van de Fam Karsten en Edwin. Wij zijn later gekomen dan deze families en geen kapotte aanrechtbladen gezien, de douches altijd warm bij normaal douche gebruik. Hun reviews kloppen niet en wij vinden het triest dat zulke mensen hardwerkende en zeer gemotiveerde eigenaren zo wegzetten en naar wij begrijpen bij hun vertrek daarover niets meedelen. Wat is hier de reden van?????

Een topvakantie die je bij blijft!

Familie van Gool
    25-8-2018

Rust is hier ook echt rust. Je hoort geen autoweg. De camping is een heel gemoedelijke plek om te vertoeven, echt een fijne sfeer. De eigenaren Rob en Marjan zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Onze kinderen (10 en 14) hebben zich geen moment verveeld.

Wij hebben enorm genoten van de beenham en goulash avonden op resp. zaterdag en woensdag. Je kan je dan opgeven om mee te eten. Dat doen ook een hoop campinggasten. Zo kom je tot leuke gesprekken met elkaar.

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Een camping waar je je thuis voelt.

Familie Kuip
    24-8-2018

Wat hebben we genoten op camping Sonov, niets is Rob en Marian teveel, of het nu gaat om een klein vraagje of dat je autolamp kapot is, ze regelen het voor je. We hebben mooie avonden aan het kampvuur gehad met heerlijke beenham en goulash, die wekelijks worden georganiseerd. Het sanitair was schoon en wordt goed bijgehouden. De omgeving is prachtig en er is veel te doen oa mooie wandelingen, paardrijden, klimpark enz. Ook kan je lekker eten in de buurt. Onze meiden hebben ook een toptijd gehad, in het zwembad op de trampoline en een ritje op het paard Bella dat op de camping staat. We hadden tijdens ons verblijf een caravan gehuurd wat van alle gemakken was voorzien. Het was top!

Gezellige Camping. in een super mooie omgeving

Gabe Reinders
    21-8-2018

wij hebben meer dan 2 weken op de camping gestaan. Was voor ons voor het eerst.

En het is precies wat je van een SVR Camping kan verwachten en wat wij zoeken in een camping. mooie grote plekken. niet te luxe sanitair (maar wel heel schoon).

voor onze kinderen was er veel te doen en ze hadden direct vriendjes en vriendinnetjes. dus pappa en mamma hadden ook vakantie.

De aanwezige familie hebben wij zeker niet als vervelend beschouwd, eerder als handig. nog meer tips. wat je zeker moet doen in de omgeving. zoals een bezoekje aan de lokale Koreaan. Dus voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Een aanrader

lea en anjo van gameren
    17-8-2018

Op deze kleine camping hadden wij een prima uitgeruste de Waardtent gehuurd, die van alle gemakken was voorzien. Gezellige en ongedwongen sfeer. Iedere morgen verse broodjes. Prachtige omgeving. Hebben nog een avond meegegeten, goulash, waarbij bijna alle campinggasten aanwezig waren! Eigenaren waren makkelijk benaderbaar en behulpzaam. Sanitair was prima in orde, evenals de Wifi. Zeker geen dure camping. Kortom een aanrader.