Nova Paka

We hebben een aantal aanbieders voor Nova Paka voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Nova Paka voor je op een rij gezet:

Reviews over Nova Paka

• 9Arie Erkelens21-07-2015

Prima huis op mooie plek

Mooi groot huis, geschikt voor gezin, groep, 2 gezinnen, noem maar op. Huisdieren kunnen er ook prima op vakantie zijn.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 10ekko21-11-2009

geweldig

mooie omgeving ligt heel erg centraal mooie wandel route s kumberg prachtig super mooi ..ben er nog niet geweest met sneeuw maar we gaan wel weer heen

• 10Sfeer in stad
    • 1Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in september 2009

• 10Jan Schreveschuurder15-02-2009

Pure rust en alles dichtbij

Vakantiehuis Nova Paka is een heerlijke boerderij gelegen in de heuvels van Nova Paka. Heerlijk om uren te wandelen. Een knus huis met een grote tuin (zeker lekker voor een BBQ in de zomer). Supermarkt en restaurants zeer dichtbij.

In de directe omgeving zijn er tal van kastelen, burchten en historische steden. Natuurliefhebbers komen met Het Tsjechische Paradijs en met Het Reuzengebergte zeker aan hun trekken.

Praag ligt slechts op 50 minuten en de skigebieden, waaronder het beste skigebied van Tsjechië, Spindly Mlyn liggen binnen een bereik van 20 minuten. De skipiste van Pecka voor beginners en kinderen ligt al op 5km.

Er is een site waar u informatie kan vinden.

• 4Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 10Lucas A.A.19-07-2006

Een van de mooiere schilderachtige plaatsen in het Reuzegebergte. Waar je zeker eens moet gaan kijken is het Russisch Orthodox kerkej aan de rand. Gewoon aan de landheer vragen of je het mag zien en hij laat je alles zien. Privé rondleiding. De eigenaar is trots als je het vraagt. Het is uniek in West Europa

• 4Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur