Vakantiehuis Osada Amerika

8,2

5 reviews over Vakantiehuis Osada Amerika in het Nederlands

Familie

2008

Prachtig huis in nog prachtigere omgeving

Jan Adam
9-10-2008

hebben ontzettend genoten van het wandelen in de omgeving, het huis is netjes en vooral boven ontzettend groot.

Leuk huis in een prachtige omgeving

R van Vlijmen
9-10-2008

Het ruime huis ligt fantastisch mooi op een berg. Na een redelijk steile smalle klim ben je boven en kun je genieten van een prachtige natuur.

Vanuit huis kun je mooie wandelingen maken. Kortom een aanrader voor de natuurliefhebber

veel rust overal natuur om je heen en toch nog een groot dorp aan de voet van de berg. heerlijk om even tot rust te komen.

PS: het eten is er ook geweldig en niet al te duur :)

super omgeving, mooi uitzicht!!

joris
8-10-2008

ideaal om te mountainbiken, wandelen,of voor de rust. erg mooie natuur en mooi, eenvoudig huis met leuke tuin met kampvuurplaats.

Lekker rustig daar!

thom
8-10-2008

Het is lekker rustig daar, weinig verkeer. En toch vlak bij de stad. s'Avonds lekker kampvuurtje maken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Osada Amerika in Nachod, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Osada Amerika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.