Vakantiehuis
Weer vandaag13°-5°

• Ligging t.o.v. pistes9,4

32 reviews over Vakantiehuis Linda Hoeve (Farmstead Linda) in het Nederlands

Perfecte locatie in een heerlijk appartement

Stijn van den Bogart,
25-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima plek om te vertoeven. Dit zowel in de zomer als winter. Wij waren met ons gezin van vier een week in juli te gast en hebben genoten van het huis, de omgeving en de gastvrijheid van beide eigenaren. Mooie omgeving met zowel natuur, steden en wandelmogelijkheden. Echt genoeg te doen! Daarnaast nemen de Sybrand en Janita alle tips ten harte en maken je verblijf zo aangenaam mogelijk. Top week gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie uitvalbasis voor skipistes in Tsjechië

Rogier Vissers,
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Linda Hoeve is een fijne en gezellige bovenwoning, ideaal om van daaruit te gaan skiën. Fijne keuken, ruime badkamer, gezellige woon-eetkamer om na het skiën te relaxen. Kachel aan, wat wil je nog meer?

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

wat een fijne plek !!!

Johanna van der Sman
28-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een mooie plek midden in de natuur. Het slapen in een oude hoeve is ook heel erg leuk. De hoeve is van alle moderne gemakken voorzien . Goede bedden, gezellige zitplaats en mooi uitzicht.

voor oude en jonge kinderen is het goed vertoeven, Ook de volwassenen hebben het prima naar de zin gehad. In de omgeving is veel te doen en te bezichtigen. Vlakbij de hoeve is op korte auto afstan een groot winkelcentrum en in een dorp naast Mlade Buky is een ziekenhuis en ook apotheken te vinden.

Kortom midden in de natuur maar toch alles wat een mens nodig kan hebben of leuk vind in nabije omgeving.

een aanrader deze plek.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Geweldig leuke ervaring

Tea troost
27-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk zwembad, veel buitenruimte voor de kinderen, Goede bedden,

Locatie is op korte auto afstand van groot winkelketen en ook van een leuk dorp.

We hebben ons met 4 volwassen en 1 groot kind en 1 klein kind erg goed vermaakt. Er is in de omgeving veel te doen en te bekijken.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Heerlijke ontspanning

renate keijsper
8-11-2015

Ontzettend gastvrij ontvangen,ik voelde mij er gelijk op mijn gemak.

Alles straalt rust en warmte uit waardoor je heerlijk kunt ontspannen. Het appartement heeft alles wat je nodig hebt.Lekker uit eten geweest met Linda en Hans, het was net of ik ze al heel lang kende. Ons bezoekje was maar kort maar zeker de moeite waard geweest!!

Gereisd met partner in oktober 2015

Ontzettend mooie plek, alles aanwezig

Jos meijer
      2-11-2015
      • Ligging t.o.v. pistes8

Vooral nu kan je genieten van de omgeving, schitterende herfstkleuren en een gezellige stad dichtbij

Gereisd met partner in oktober 2015

Janita
      27-10-2015
      • Ligging t.o.v. pistes8

Vorige week zijn wij voor de eerste keer in de Linda Hoeve geweest. en dat is heel goed bevallen. We werden gastvrij ontvangen door Hans en Linda. Het appartement was ruim en schoon, met goede bedden, en een goede houtkachel.

We hebben genoten van de omgeving. De natuur is heel mooi in de herfst en we hebben dan ook genoten. Lekker goedkoop uit eten geweest

Wij voelden ons hier gelijk thuis en komen dan ook zeker volgend jaar weer naar de Linda Hoeve

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Voor de vijfde keer bij de Lindahoeve

Groot Wassink
      16-8-2015
      • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen week zijn we alweer voor de vijfde keer bij de Lindahoeve geweest. Dit is natuurlijk niet voor niets. Het weer zat ons mee, twee weken boven de 30 graden. Heerlijk bijgekomen in het prachtige zwembad. Ligbedden waren er voor iedereen. De ventilatoren stonden voor ons klaar om ons ook nog een beetje verkoeling boven te geven. De omgeving is prachtig, we hebben weer genoten van alles wat het reuzengebergte je te bieden heeft. Lekker gegeten en een hoop gezelligheid gehad. De dagen vlogen voorbij, nu helaas weer terug. De Lindahoeve is een echte aanrader. Wij gaan hopelijk volgend jaar voor de 6e keer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastich !

Marian & Aloys
      10-8-2015

Hallo.

Het was een prachtig huis om in te verblijven.

We hadden jammer genoeg niet zo'n mooi weer.

En hebben niet een keer van het zwembad kunnen genieten!

Het eten in de omgeving is goed.

Linda en Hans zijn gezellige mensen, en super gastgevers.

Die hun best doen om de mensen het naar de zin te maken.

Winkelen vind ik leuk en Linda ook.

Dus Linda heeft me naar alle leuke winkels gebracht in Tsjechie.

We hebben de grote stenen in het bos bezocht.

Heeft veel indruk gemaakt!

We hadden weer "n gezellige week en veel gelachen op deze mooie locatie.

Groeten: Marian en Aloys.

Gereisd met partner in juli 2015

als god in Tsjechie

erik v/d Meer
      19-7-2015
      • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een hele leuke vakantie bij de Lindahoeve gehad. De familie is heel gastvrij en heeft de PRIVACY hoog in het vaandel staan. De accommodatie is af en schoon. En het zwembad is helemaal top. Een super ervaring gehad. Kortom echt een aanrader. In Januari weer geboekt 2 weken wintersport.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Linda Hoeve (Farmstead Linda) in Mladé Buky , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Linda Hoeve (Farmstead Linda) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.