Hotel Bukovina

Geweldig restaurant

Tom van Eck
12-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bijna dagelijks wezen eten in dit restaurant afgelopen zomer gedurende 3 weken. Heerlijk eten, uitgebreide kaart, goede prijzen en top service van de eigenaars. WIFI aanwezig. Echt een aanrader en wij gaan dan ook komende zomer weer terug.

Heerlijk

Miquel de Geus
27-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben er meerdere keren gegeten op onze vakantie daar. Het eten was altijd heerlijk voor een scherpe prijs en de service was een perfecte combinatie van aandacht en snelheid.

Wij kunnen niks anders zeggen dan dat dit restaurant een groot deel heeft uitgemaakt van de mooie vakantie in Tsjechie.

Een "must" om er te eten als u in de buurt bent.

Heel gezellig Restaurant

Monica
24-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben 2 weken in een huis aan de overkant gezeten en gingen dagelijks bij bukovina eten en s'middags een lekker drankje op het terras nuttigen. het eten is overheerlijk met een ruime kaart. de eigengebakken muffins zijn superlekker. echt een vette 10 waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bukovina in Mladé Buky , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bukovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.