Camping Tom's

Camping Tom's
9,3

7 tips over Camping Tom's

henkensandraenkids, 28-7-2015
Ook bij het appartement heb je een eigen kampvuurplek waar het heerlijk vertoeven is !
h.vroomen, 28-6-2015
De camping is zeker in de maanden mei, juni en september aan te bevelen, het is er dan heerlijk rustig en de natuur is dan erg mooi. Luxe moet je niet verwachten, maar als je van eenvoudig houd ben je hier zeker goed aangekomen, en Tom probeert het je steeds enorm naar je zin te maken.De omliggende dorpjes zijn op korte rijafstand te bereiken en zeker het bekijken waard.
M. Bonnet, 27-9-2014

Wij hebben er een verjaardag gevierd met een drie gangen diner, gemaakt door Tomas.

TIP: doe een ontbijt bij Tomas. een dag tevoren alles inpakken, ontbijten bij Tomas en wegrijden. scheelt een hoop tijd.

TIP: De pedicure is geweldig, zeer kundig met een lange voetmassage. mmm

Petra, 26-12-2013
blijf lekker thuis en laat je verwennen door Tomas ...Nooit zulke lekkere schnitzels gegeten... En de omgeving is weergaloss
Henk Meijer, 3-9-2013
Tom heeft een gastenboek liggen waar heel veel tips in staan over de omgeving.
chris van der oest, 13-7-2013
Als je een Tsjech aanspreekt doe dit bij voorkeur in het Engels en laat snel merken dat je geen Duitser bent het gesprek gaat dan vaak wel in het Duits verder

chris van der oest, 13-7-2013
De talenkennis van een Tsjech zijn beperkt maar begin een gesprek liefst in het Engels en laat goed merken dat je geen Duitser bent dan wordt je heel anders benadert