Camping Tom's

Weer vandaag2°-1°
Camping Tom's
9,3

Omschrijving
Voor rust en natuur moet je zijn bij Tom’s Camping in Tsjechië. De kleine camping biedt ruime plaatsen met ieder een eigen kampvuurplek. Eigenaar Tom brengt ‘s ochtends broodjes en maakt ‘s avonds een heerlijke maaltijd voor je klaar. Geniet van de prachtige natuur en maak wandelingen door het beboste gebied.
Laatste review

Echt een aanrader!!!

Fam. Otter,
10-8-2018

Naar aanleiding van alle positieve reviews op internet, zijn we bij Tom's camping beland. Wat een geweldige plek om even helemaal te onthaasten. Alles over Tom en de camping is al gezegd en klopt ook helemaal. Echt een aanrader om hier voor een korte of langere periode te verblijven. Hier staat service nog hoog in het vaandel. Geweldig om te zien hoe Tom op alle mogelijke manieren klaar staat voor zijn gasten.

Kenmerken

10-8-2018

Een hele fijne plek

Lieske Bottema,
9-8-2018

Tom is een heerlijke combinatie tussen lief en nors. Hij heeft ons heel gastvrij ontvangen, hij begon meteen avondeten voor ons klaar te maken. Kleine camping met ruime campingplaatsen met ieder een eigen kampvuurplek. Midden in de natuur gelegen. Sanitair was prima. Zwembad heel verfrissend. Goede sfeer op de camping.

Tom is wat deze camping onderscheid van andere campings. Zijn gastvrijheid en extra service maakt dat je je meteen thuis en gewaardeerd voelt. Deze camping raden we iedereen aan. Geschikt voor zowel een paar nachten als twee weken. Wij vonden het heel jammer dat we na twee nachten weer weg moesten.

Tip: reserveer ruim van tevoren!

Rust, eenvoud en ultieme gastvrijheid

Guus & Rosan,
5-8-2018

Wij zaten in het appartement op de camping. Geen minpunten, maar je moet hier niet komen voor luxe. Eenvoud, rust en gastvrijheid, dat is waar je hier voor komt. Tom is een fantastische gastheer!

Voor herhaling vatbaar!

Frans Geelhoed,
6-5-2018

Fijne, kleine camping in prachtige omgeving. Eigenaar Tom kookt heerlijk savonds. Kampvuur mogelijk, broodjesservice. Voor kinderen een overdekte ruimte, met de hond zo het bos in.

Geweldige gastheer, fantastisch genoten!

Linda,
6-5-2018

Op doorreis met de camper waren wij op zoek naar een rustige en kleinschalige camping waar we konden genieten van rust, natuur en vrije tijd en ‘savonds lekker bij het kampvuur konden zitten.

Bij Tom’s vindt je dit en meer. Tom is een fantastische gastheer. Vriendelijk en attent. Hij brengt je ‘s ochtends broodjes en ‘s avonds maakt hij (indien gewenst) een heerlijke maaltijd voor je. Dit gecombineerd met de prachtig ruime plaatsen, schoon sanitair en leuke binnenplaats/gezamelijke ruimte maakt van Tom’s een fantastische plek om nog eens terug te komen!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Roy en Omie,
13-4-2018

Zeer prettige, mooie, ruime, rustige campingplaats. Veel groen en bos en een mooi bergachtig gebied. Zelf houthakken en een kampvuur maken. En bovenal de zeer vriendelijke en behulpzame camping gastheer Tomáš. Top camping!

Absoluut een aanrader

Astrid en Peter,
31-8-2017

We werden door Tom gastvrij ontvangen met een drankje en een mand met hout om savonds bij je staanplaats een kampvuur te maken.We hadden problemen met de electra toen we hier aankwamen en Tom heeft ons erbij geholpen .Elke ochtend verse broodjes die Tom kwam brengen in een mandje .Voor een lekkere diner moet je bij hem zijn alles vers en de tafel gezellig aangekleed je komt er niks te kort elke dag komt hij vragen of alles naar wens is hij wil het je echt naar de zin maken .Wij raden het echt iedereen aan om hier naar toe te gaan .Mooie natuur omgeving .

Heerlijke camping!

Fam van Roekel,
17-8-2017

Een heerlijk rustige gezellige camping. Ideaal met jonge kinderen die genoeg hebben aan een schommel en een veldje om te spelen. Het zwembad, die we regelmatig voor onszelf hadden, was lekker verkoelend. Misschien iets té want het water is heel koud. S'avonds had bijna iedereen het kampvuurtje aan wat voor veel gezelligheid zorgde. De plekken zijn ruim en het is op tijd stil op de camping. Tom heeft het goed voor elkaar. Het eten in het restaurant is een aanrader. Ontzettend lekker! En echt geen geld. Smiddags een ijsje halen kan natuurlijk ook. Geen raket of magnum, nee.. een mooi opgemaakt bordje met slagroom-en pistache ijs, en chocolade saus. Het sanitair is oud maar schoon. 2 badkamers waar je lekker je eigen toilet en douche/wastafel hebt. Heb nooit hoeven wachten. In de buurt zijn genoeg leuke uitstapjes te doen.

Sfeervol, gezellig en wat een prachtige plek.

Fam Strootman,
16-8-2017

Op internet de camping opgezocht waarvan we hoopten dat hij aan onze eisen zou voldoen. We waren hier met ons hele gezin, tent, vouwwagen, caravan en appartement, in totaal 10 volwassenen en 2 kleine kinderen. Wat hebben we genoten, prachtige plekken, kampvuur voor je tent ( hout van Tom) , lekker zwembad en goed sanitair en heerlijk eten! We hebben een windhoos over de camping gehad en daarna was de stroom in de hele omgeving 4 dagen weg, tja als je de ravage zag in de omgeving en de stroomtoevoer loopt bovengronds dan snap je dat wel. Tom heeft zijn oude hout gestookte ketel opgepoetst en de hele camping had warm water, Douchen bij kaarslicht heeft wel wat. Bij een nood aggregaat kon je je mobiel weer opladen. Kortom en heerlijk plekje, goed verstopt in Tsjechië en waar rust en gastvrijheid hoog in het vaandel staan.

Mooi gelegen camping met goede verzorging.

Gerben,
12-8-2017

De camping ligt mooi tussen de heuvels.

De eigenaar (Tom) is zeer vriendelijk en komt zelfs je bestelde broodjes aan de caravan afleveren. Hij spreekt behalve Tsjechisch ook Duits en Engels en verstaat Nederlands.

Als beroeps kok kan Tom een prima maaltijd serveren met alles er op en er aan.

Sanitair is wat karig. Voor mensen op het veld is het wat verder lopen.

Ook de stroompunten liggen wat ver uit elkaar.

De camping is wat moeilijk bereikbaar vanwege de staat van de weggetjes rondom de camping. Maar met wat rust en beleid is het goed te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tom's in Marsov u Upice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tom's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.