Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.3Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Voor rust en natuur moet je zijn bij Tom’s Camping in Tsjechië. De kleine camping biedt ruime plaatsen met ieder een eigen kampvuurplek. Eigenaar Tom brengt ‘s ochtends broodjes en maakt ‘s avonds een heerlijke maaltijd voor je klaar. Geniet van de prachtige natuur en maak wandelingen door het beboste gebied.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

71 Reviews over Tom's

• 8Nils21-12-2022

Eenvoudig maar goed

Eenvoudige maar leuke camping op een mooie plek. De gastheer doet er alles aan om het naar de zin te maken. 's-Morgens liggen de verse broodjes klaar voor je tent. Voor iedereen is een vuurkorf (droog hout tegen redelijke prijs). Dus 's-avonds zit iedereen fikkie te stoken (als je niet tegen rook kunt, andere camping zoeken). Sanitair is oud en super simpel (eigenlijk niet geschikt voor een camping) maar kraak helder. Er is een klein maar schoon zwembadje waar je een frisse plons kan maken. De omgeving is geweldig voor mooie wandelingen.

• 8Edwin Haagsman28-08-2022

Heerlijke rustige mooie camping

Prachtig gelegen met veel rust Sanitair is wel verouderd maar schoon Tom is een vriendelijke en behulpzame man Zwembad is top en s’morgens broodjes geleverd aan de tent Een aanrader om deze mooie plek te bezoeken want de ligging is prachtig

• 5Eetgelegenheden
  • 9Renée15-08-2022

Prachtige, rustige minicamping

De minicamping ligt op een prachtige plek, in een rustig dorpje. De gastheer, Tom, is heel vriendelijk en zorgzaam. Je kunt broodjes, eieren, bier, ijs en nog meer bij hem bestellen. In de omgeving is genoeg te doen (reuzengebergte, timber trail, kopermijn, bledné skaly in Polen), wat onze kinderen (3, 5 en 6 jaar) ook leuk vonden.

• 9Anna24-08-2021

Heerlijk in alle eenvoud!!

Het is een kleine camping met ruime plekken. De omgeving is heel mooi en Tomas is erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijke groenten uit zijn eigen moestuin kun je voor een prikkie lopen. Sanitair is eenvoudig en verouderd, maar wel schoon. Oase van rust waar je 's avonds de reeën uit het bos ziet komen.

• 9Rutger en Corine11-08-2021

Heerlijke kleine camping in rustige omgeving

Rustig gelegen camping met zo'n 10 staplaatsen. Mooi uitzicht op glooiend landschap en huizen van het dorpje. Tom is de vriendelijke eigenaar die ons verwelkomde met een heerlijk fris drankje. Je kunt bij Tom terecht voor o.a. een koud biertje (0,70 euro voor 1/2L!), eieren, broodjes voor het ontbijt of een flinke plak ijs met slagroom. Er liggen ook stenen klaar die je in een kringetje kan leggen om een kampvuurtje te maken (hout verkrijgbaar bij Tom). Ook handig zijn de boomstammetjes die bij de plaatsen staan. Deze gebruikten wij om onze jerrycan op te zetten. Onze tent stond in de schaduw van een boom. Er zijn echter ook plaatsen waar je geen schaduw van bomen hebt. (kan warm worden in de tent) Wij vonden het zwembadje (koud water) heerlijk om na een stevige wandeling in te plonzen. Een paar minpuntjes; De plaatsen zijn niet helemaal waterpas waardoor je slaapzak verschuift (in de tent). Het sanitair kan een opknapbeurt gebruiken.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Remy31-08-2019

Zeer rustige en fijne camping. Niet groot maar alles is aanwezig. Tom is een zeer goede gastheer.

• 10Marieke & Ewout05-08-2019

Kleinschalig Fantastisch super genoten - Aanrader!

Geweldig verblijf gehad - een kleine twee weken. Dank je wel Tom! Bij toeval op deze heerlijke camping beland. Uitstekend geschikt voor De Waard tent kampeerders - zeer ruime plaatsen! Kleinschalige camping voor max. circa 8 ruime plaatsen met gastvrije eigenaar, Tom. Tom houdt camping bewust kleinschalig, omdat hij dan de gastvrijheid, verzorging goed kan waarborgen. Tom is van origine ook kok en kan heerlijk koken. Het is een eenvoudige camping zonder poespas, maar wel met die kleine extra's. Welkomsdrankje (als Tom deze niet vergeet ☺); kampvuurstookplaats op eigen plek; voor weinig geld een grote korf vol met hout. Eén soort bestelde broodjes worden desgewenst elke ochtend bij je tent bezorgd door Tom. Voornamelijk en alleen Nederlanders als mede kampeerders zorgden voor ongedwongen gezelligheid oa aan het kampvuur. Prima uitvalbasis voor prachtige wandelingen, fietstochten en autoritten. Kom vooral ook in maanden mei en juni!!

• 9Ruben & Laurita Rosier30-07-2019

Super!

Super leuke en knusse camping. Wij kregen gelijk een a4 met alle benodigde informatie zoals internet etc. En een welkomsdrankje. Een mooi gebaar. Er is veel mogelijk zoals het reserveren van een ontbijt of diner op de camping. Tom is ook erg aardig. Elke standplaats heeft een eigen plek voor een kampvuur, hout koop je voor een prikkkie op de camping. Echt een aanrader!! Groetjes

• 9Fam Bus30-07-2019

Geweldig

Wat hebben wij genoten bij Toms Camping. We hebben ons enorm thuis gevoeld door de hartelijke eigenaar Tom. Elke morgen heerlijke broodjes en eieren voor de tent, en even geen zin in komen, dan schoven we lekker aan voor een heerlijke maaltijd bij Tom. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Diana04-07-2019

Genieten hier!

Ruime plaatsen, prachtige omgeving, fijn zwembad, lekker eten, s'avonds kampvuurtje, vriendelijke gastheer! Wij hebben 4 dagen bij Tom overnacht en mooie motorritjes in de omgeving gemaakt.

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar