Camping Tom's

• 9.3Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Voor rust en natuur moet je zijn bij Tom’s Camping in Tsjechië. De kleine camping biedt ruime plaatsen met ieder een eigen kampvuurplek. Eigenaar Tom brengt ‘s ochtends broodjes en maakt ‘s avonds een heerlijke maaltijd voor je klaar. Geniet van de prachtige natuur en maak wandelingen door het beboste gebied.

68 reviews over Camping Tom's

• 2019
    10Remy31-08-2019

Zeer rustige en fijne camping. Niet groot maar alles is aanwezig. Tom is een zeer goede gastheer.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Marieke & Ewout05-08-2019

Kleinschalig Fantastisch super genoten - Aanrader!

Geweldig verblijf gehad - een kleine twee weken. Dank je wel Tom! Bij toeval op deze heerlijke camping beland. Uitstekend geschikt voor De Waard tent kampeerders - zeer ruime plaatsen! Kleinschalige camping voor max. circa 8 ruime plaatsen met gastvrije eigenaar, Tom. Tom houdt camping bewust kleinschalig, omdat hij dan de gastvrijheid, verzorging goed kan waarborgen. Tom is van origine ook kok en kan heerlijk koken. Het is een eenvoudige camping zonder poespas, maar wel met die kleine extra's. Welkomsdrankje (als Tom deze niet vergeet ☺); kampvuurstookplaats op eigen plek; voor weinig geld een grote korf vol met hout. Eén soort bestelde broodjes worden desgewenst elke ochtend bij je tent bezorgd door Tom. Voornamelijk en alleen Nederlanders als mede kampeerders zorgden voor ongedwongen gezelligheid oa aan het kampvuur. Prima uitvalbasis voor prachtige wandelingen, fietstochten en autoritten. Kom vooral ook in maanden mei en juni!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ruben & Laurita Rosier30-07-2019

Super!

Super leuke en knusse camping. Wij kregen gelijk een a4 met alle benodigde informatie zoals internet etc. En een welkomsdrankje. Een mooi gebaar. Er is veel mogelijk zoals het reserveren van een ontbijt of diner op de camping. Tom is ook erg aardig. Elke standplaats heeft een eigen plek voor een kampvuur, hout koop je voor een prikkkie op de camping. Echt een aanrader!! Groetjes

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam Bus30-07-2019

Geweldig

Wat hebben wij genoten bij Toms Camping. We hebben ons enorm thuis gevoeld door de hartelijke eigenaar Tom. Elke morgen heerlijke broodjes en eieren voor de tent, en even geen zin in komen, dan schoven we lekker aan voor een heerlijke maaltijd bij Tom. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Diana04-07-2019

Genieten hier!

Ruime plaatsen, prachtige omgeving, fijn zwembad, lekker eten, s'avonds kampvuurtje, vriendelijke gastheer! Wij hebben 4 dagen bij Tom overnacht en mooie motorritjes in de omgeving gemaakt.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Fam. Otter10-08-2018

Echt een aanrader!!!

Naar aanleiding van alle positieve reviews op internet, zijn we bij Tom's camping beland. Wat een geweldige plek om even helemaal te onthaasten. Alles over Tom en de camping is al gezegd en klopt ook helemaal. Echt een aanrader om hier voor een korte of langere periode te verblijven. Hier staat service nog hoog in het vaandel. Geweldig om te zien hoe Tom op alle mogelijke manieren klaar staat voor zijn gasten.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Lieske Bottema09-08-2018

Een hele fijne plek

Tom is een heerlijke combinatie tussen lief en nors. Hij heeft ons heel gastvrij ontvangen, hij begon meteen avondeten voor ons klaar te maken. Kleine camping met ruime campingplaatsen met ieder een eigen kampvuurplek. Midden in de natuur gelegen. Sanitair was prima. Zwembad heel verfrissend. Goede sfeer op de camping.

Tom is wat deze camping onderscheid van andere campings. Zijn gastvrijheid en extra service maakt dat je je meteen thuis en gewaardeerd voelt. Deze camping raden we iedereen aan. Geschikt voor zowel een paar nachten als twee weken. Wij vonden het heel jammer dat we na twee nachten weer weg moesten.

Tip: reserveer ruim van tevoren!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Guus & Rosan05-08-2018

Rust, eenvoud en ultieme gastvrijheid

Wij zaten in het appartement op de camping. Geen minpunten, maar je moet hier niet komen voor luxe. Eenvoud, rust en gastvrijheid, dat is waar je hier voor komt. Tom is een fantastische gastheer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Frans Geelhoed06-05-2018

Voor herhaling vatbaar!

Fijne, kleine camping in prachtige omgeving. Eigenaar Tom kookt heerlijk savonds. Kampvuur mogelijk, broodjesservice. Voor kinderen een overdekte ruimte, met de hond zo het bos in.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Linda06-05-2018

Geweldige gastheer, fantastisch genoten!

Op doorreis met de camper waren wij op zoek naar een rustige en kleinschalige camping waar we konden genieten van rust, natuur en vrije tijd en ‘savonds lekker bij het kampvuur konden zitten.

Bij Tom’s vindt je dit en meer. Tom is een fantastische gastheer. Vriendelijk en attent. Hij brengt je ‘s ochtends broodjes en ‘s avonds maakt hij (indien gewenst) een heerlijke maaltijd voor je. Dit gecombineerd met de prachtig ruime plaatsen, schoon sanitair en leuke binnenplaats/gezamelijke ruimte maakt van Tom’s een fantastische plek om nog eens terug te komen!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

7 tips over Camping Tom's

• Petra, 26-12-2013

blijf lekker thuis en laat je verwennen door Tomas ...Nooit zulke lekkere schnitzels gegeten... En de omgeving is weergaloss

• chris van der oest, 13-07-2013

De talenkennis van een Tsjech zijn beperkt maar begin een gesprek liefst in het Engels en laat goed merken dat je geen Duitser bent dan wordt je heel anders benadert

• Henk Meijer, 03-09-2013

Tom heeft een gastenboek liggen waar heel veel tips in staan over de omgeving.

2 vragen over Camping Tom's

• Marc, 21-01-2018

Jonge kinderen deze zomer

Hallo, wij gaan deze zomer met 2 jonge kinderen ( 5 en 7 ) naar deze camping. Zijn er nog meer mensen met jonge kinderen?

• yvonne, 08-11-2012

wie weet of de camping er nog is

wie weet of de camping er nog is want kom niet op de site en de beoordelingen die ik kan vinden zijn allemaal van 2011 of eerder?

Peter Brands, 21-11-2012

ja hoor de camping is er nog steeds. Dat de site uit de lucht was komt omdat er gewerkt is aan een nieuwe website.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig