Géén boekingskosten

• 6.6Staat v/h sanitair
  • 9.1Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Voor rust en natuur moet je zijn bij Tom’s Camping in Tsjechië. De kleine camping biedt ruime plaatsen met ieder een eigen kampvuurplek. Eigenaar Tom brengt ‘s ochtends broodjes en maakt ‘s avonds een heerlijke maaltijd voor je klaar. Geniet van de prachtige natuur en maak wandelingen door het beboste gebied.

70 Reviews over Tom's

• 9Anna24-08-2021

Heerlijk in alle eenvoud!!

Het is een kleine camping met ruime plekken. De omgeving is heel mooi en Tomas is erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijke groenten uit zijn eigen moestuin kun je voor een prikkie lopen. Sanitair is eenvoudig en verouderd, maar wel schoon. Oase van rust waar je 's avonds de reeën uit het bos ziet komen.

• 9Rutger en Corine11-08-2021

Heerlijke kleine camping in rustige omgeving

Rustig gelegen camping met zo'n 10 staplaatsen. Mooi uitzicht op glooiend landschap en huizen van het dorpje. Tom is de vriendelijke eigenaar die ons verwelkomde met een heerlijk fris drankje. Je kunt bij Tom terecht voor o.a. een koud biertje (0,70 euro voor 1/2L!), eieren, broodjes voor het ontbijt of een flinke plak ijs met slagroom. Er liggen ook stenen klaar die je in een kringetje kan leggen om een kampvuurtje te maken (hout verkrijgbaar bij Tom). Ook handig zijn de boomstammetjes die bij de plaatsen staan. Deze gebruikten wij om onze jerrycan op te zetten. Onze tent stond in de schaduw van een boom. Er zijn echter ook plaatsen waar je geen schaduw van bomen hebt. (kan warm worden in de tent) Wij vonden het zwembadje (koud water) heerlijk om na een stevige wandeling in te plonzen. Een paar minpuntjes; De plaatsen zijn niet helemaal waterpas waardoor je slaapzak verschuift (in de tent). Het sanitair kan een opknapbeurt gebruiken.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Remy31-08-2019

Zeer rustige en fijne camping. Niet groot maar alles is aanwezig. Tom is een zeer goede gastheer.

• 10Marieke & Ewout05-08-2019

Kleinschalig Fantastisch super genoten - Aanrader!

Geweldig verblijf gehad - een kleine twee weken. Dank je wel Tom! Bij toeval op deze heerlijke camping beland. Uitstekend geschikt voor De Waard tent kampeerders - zeer ruime plaatsen! Kleinschalige camping voor max. circa 8 ruime plaatsen met gastvrije eigenaar, Tom. Tom houdt camping bewust kleinschalig, omdat hij dan de gastvrijheid, verzorging goed kan waarborgen. Tom is van origine ook kok en kan heerlijk koken. Het is een eenvoudige camping zonder poespas, maar wel met die kleine extra's. Welkomsdrankje (als Tom deze niet vergeet ☺); kampvuurstookplaats op eigen plek; voor weinig geld een grote korf vol met hout. Eén soort bestelde broodjes worden desgewenst elke ochtend bij je tent bezorgd door Tom. Voornamelijk en alleen Nederlanders als mede kampeerders zorgden voor ongedwongen gezelligheid oa aan het kampvuur. Prima uitvalbasis voor prachtige wandelingen, fietstochten en autoritten. Kom vooral ook in maanden mei en juni!!

• 9Ruben & Laurita Rosier30-07-2019

Super!

Super leuke en knusse camping. Wij kregen gelijk een a4 met alle benodigde informatie zoals internet etc. En een welkomsdrankje. Een mooi gebaar. Er is veel mogelijk zoals het reserveren van een ontbijt of diner op de camping. Tom is ook erg aardig. Elke standplaats heeft een eigen plek voor een kampvuur, hout koop je voor een prikkkie op de camping. Echt een aanrader!! Groetjes

• 9Fam Bus30-07-2019

Geweldig

Wat hebben wij genoten bij Toms Camping. We hebben ons enorm thuis gevoeld door de hartelijke eigenaar Tom. Elke morgen heerlijke broodjes en eieren voor de tent, en even geen zin in komen, dan schoven we lekker aan voor een heerlijke maaltijd bij Tom. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Diana04-07-2019

Genieten hier!

Ruime plaatsen, prachtige omgeving, fijn zwembad, lekker eten, s'avonds kampvuurtje, vriendelijke gastheer! Wij hebben 4 dagen bij Tom overnacht en mooie motorritjes in de omgeving gemaakt.

• 9Fam. Otter10-08-2018

Echt een aanrader!!!

Naar aanleiding van alle positieve reviews op internet, zijn we bij Tom's camping beland. Wat een geweldige plek om even helemaal te onthaasten. Alles over Tom en de camping is al gezegd en klopt ook helemaal. Echt een aanrader om hier voor een korte of langere periode te verblijven. Hier staat service nog hoog in het vaandel. Geweldig om te zien hoe Tom op alle mogelijke manieren klaar staat voor zijn gasten.

• 10Lieske Bottema09-08-2018

Een hele fijne plek

Tom is een heerlijke combinatie tussen lief en nors. Hij heeft ons heel gastvrij ontvangen, hij begon meteen avondeten voor ons klaar te maken. Kleine camping met ruime campingplaatsen met ieder een eigen kampvuurplek. Midden in de natuur gelegen. Sanitair was prima. Zwembad heel verfrissend. Goede sfeer op de camping.

Tom is wat deze camping onderscheid van andere campings. Zijn gastvrijheid en extra service maakt dat je je meteen thuis en gewaardeerd voelt. Deze camping raden we iedereen aan. Geschikt voor zowel een paar nachten als twee weken. Wij vonden het heel jammer dat we na twee nachten weer weg moesten.

Tip: reserveer ruim van tevoren!

• 9Guus & Rosan05-08-2018

Rust, eenvoud en ultieme gastvrijheid

Wij zaten in het appartement op de camping. Geen minpunten, maar je moet hier niet komen voor luxe. Eenvoud, rust en gastvrijheid, dat is waar je hier voor komt. Tom is een fantastische gastheer!

Camping Tom's info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar