Camping Královec

Camping Královec
8,3

Laatste review

Prima camping. Prachtig uitzicht vanuit je tent, gemoedelijke sfeer. Veel te zien en doen in omgeving. Sanitair is basic, maar schoon. Vriendelijke eigenaren. Polen op 1 km. afstand.

20 reviews over Camping Královec in het Nederlands

Gastvrije camping

BdeGraaf,
15-7-2018

Voor tweede keer op deze camping waar Lia en Patrick heel goed voor de gasten zorgen. Mooie ligging, goed sanitair, gezellige huiskamer bar en broodjes bij de caravan, tent of camper!

rustige camping in een mooie omgeving

Pieter en Dimphie de Meijer,
17-7-2017

Gastvrije campingeigenaren. Wij hebben ons er prima vermaakt.

Mooi gelegen rustige camping met mooie grote plaatsen en prima sanitair.

In de omgeving van de camping waren er voor ons volop mogelijkheden om de mooie natuur te bekijken en uitstapjes te maken naar zowel Tsjechische als Poolse bezienswaardigheden.

Je verblijft in een prachtige omgeving

Frank,
12-2-2017

rustige camping met een prachtig uitzicht. In de maand juni hebben we zelfs enkele dagen alleen op de camping gestaan. In overleg kan je ook een hap mee eten voor een zeer betaalbare prijs. Verder zijn er in de buurt voldoende restaurants waar je goed en goedkoop kunt eten. We hebben een zeer interessante rondleiding gehad door het gebouw waarin de receptie is gevestigd. Enkele mooie steden in de buurt. Prachtige golfbanen op redelijke afstand. Fietsers en wandelaars moeten rekening houden met een mooie, maar heuvelachtige omgeving. Zeer dicht in de buurt van de Poolse grens. We hebben vanuit Kralovec het prachtige zamek Czocha in Polen bezocht, een filmlocatie van Harry Potter.

Als je rust zoekt een perfecte kampeer plaats!

Familie de Graaf
21-8-2016

Gastvrije kleine camping gelegen in prachtige omgeving en geschikt voor vele dagtrips, wandelingen etc. 's Morgens vers gebakken broodjes bij de tent afgeleverd door camping team Královec. Schoon sanitair en warm water inclusief. Wild spotten, kampvuur, spelletjes en huiselijke bar voor een goed glas bier. Gratis WiFi. Wij hebben 10 dagen genoten.

Rustige, mooi gelegen camping

Els en han Wijnberger
17-8-2016

De camping ligt heel landelijk met veel rust en een royale plek voor onze tent met mooi uitzicht. De warme broodjes worden 's-morgens bij de tent gebracht op de gewenste tijd. 's Avonds kun je mee-eten; het eten is heerlijk bereid door zoon Patrick, die een koksopleiding heeft. Vriendelijke eigenaren, die je graag vertellen over de omgeving. Kortom: een aanrader voor rustzoekers!

Rustige mooi gelegen camping

E. v.d. Bosch
30-7-2016

Zeer rustige camping,we hebben een heerlijke tijd daar gehad.we hebben mooie wandelingen gemaakt vanaf de camping. Lekker in de omgeving gegeten,wat je ook gezellig bij Lia en Patrick kunt doen.

Mooi uitzicht op de bergen.

Met de trein naar praag wat Lia voor ons heeft uitgezocht. Super gastvrij.

Leuke eenvoudige camping.

Carin
7-9-2015

Kleine camping, gemoedelijke sfeer. sanitair eenvoudig wel schoon. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Vanuit de camping zijn mooie uitstapjes te maken naar verschillende steden en wandelgebieden.

Rust en ruimte

Douwe
13-8-2015

Voor iedereen die tijdens de vakantie lekker actief wil zijn (wandelen, fietsen) maar op de camping weer lekker wil kunnen uitrusten: zoek niet verder. Camping Kralovec bied alles wat je nodig hebt. Warme broodjes in de ochtend, een lekker koud biertje op het terras in de middag, een kampvuur met campinggasten en buurtbewoners in de avond. Jammer dat dit laatste door de droogte niet meer kon, was erg gezellig. Veel te doen en te zien in de omgeving, de eigenaars kunnen en willen je er met plezier over vertellen. Voor kleine kinderen is er niets te beleven op de camping.

Prima.

Jan en Mieke
3-8-2015

Prima camping in mooie omgeving? Goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen en leuke dagtochten. Mensen erg hartelijk, warme broodjes worden 'smorgens bij de tent gebracht, het " reuzenbier" smaakt reuzelekker en wordt zelfs ook bij de tent gebracht. Sanitair sober, maar brandschoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Královec in Královec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Královec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.