Sorteren

Reviews over Klamos

Mooie villa in een prachtige omgeving!

Jelle & Renate
    25-8-2009

Zowel in 2006 als 2008 hebben wij een bezoek gebracht aan deze villa.

Qua onderhoud moet gezegd worden dat 2006 beter was als 2008. Er was weinig onderhoud gepleegd in de afgelopen jaren terwijl het wel nodig was. Hierbij bijvoorbeeld te denken aan de balkonbalustrades.

Maar wat is er nou beter dan 's ochtends uit je bed komen en zo het zwembad in te springen. Het huis is ruim en bied voldoende mogelijkheden om met de hele familie een leuke vakantie te vieren.

Ook in de omgeving zijn genoeg leuke plaatsen voor een leuke dag. Hierbij te denken aan Praag, de schedelkerk in Kutna Hora of het indrukwekkende reuzengebergte.

Een mooi huis. maar!!!!!

M. Helmink
    10-8-2008

Wij zijn van 26-7 t/m 9-8 in klamos geweest.

De ontvangst was ronduit slecht. hebben een half uur moeten wachten voor er een jong meisje kwam die zich amper verstaanbaar kon maken.

Je moet overal zelf achter komen want er is geen gasten boek en al helemaal GEEN info over de omgeving. Geen uitleg over afval enz. wij hebben 2 weken tegen het vuil van de vorige bewoners aan gekeken. Het huis is op zich heel erg mooi. erg ruim dus goed voor 2 gezinnen. het zwembad is heerlijk. Alleen heel veel ongedierte zowel binnen als buiten. Zijn vorig jaar in het reuze gebergte geweest en dat is meer een aanrader dan deze omgeving vooral met kleinere kinderen.

wij moesten 50 euro stroom afrekenen voor 14 dagen. Maar goed met wat min puntjes hebben we toch een heerlijke vakantie gehad

Ruimte genoeg

Rolf Vesters
    26-7-2008

Licht mooi vrijstaand met grote tuin en garage met daarin pingpongtafel. Ontvangst slecht, wordt weinig uit- gelegd en we sliepen op moltons en niet op lakens. Slaapkamers hebben geen goede gordijnen,lamellen waardoor al vroeg door licht wakker. Zwembad mooi, huis zeer ruim. Wij hadden in 1 week 80 euro aan energie verbruikt (verwarming zwembad??!!).Binnen 1 uur zit je in Praag. Chlumec mooi kasteel+tuin.

Het is een prachtig huis met hele mooie kamers grote en is

Fam. Bakker
    14-7-2008

Het is een prachtig huis met hele mooie kamers (woonkamer/keuken, binnenzwembad, grote slaapkamers en badkamers)en een prachtige tuin. Voor kinderen die kunnen zwemmen is dit een prachtig huis, maar denk om de kleintjes, het huis en de tuin zijn zo groot dat ze zo weg zijn. Een minpuntje is de ontvangst en het vertrek. Erg chagerijnige ontvangst door een jong meisje en weinig uitleg over alles (slecht in haar talen) Verder geen negatieve puntjes, maar mensen denk om het gebruik van stroom en water, want dit wordt achteraf nog apart berekend!

Perfect! We gaan nu voor de tweede keer, zo goed is het en

naomi
    6-7-2007

Perfect! We gaan nu voor de tweede keer, zo goed is het bevallen.

Zeer mooi en luxe huis en is zeker aan te raden.