Pension Kamínek

2008

Goedkoop maar niet goed.

Irma
1-9-2008

Een klein pension. Paar kamers( gehorig ) met balkon,wij hadden balkon met uitzicht, alleen jammer dat de balkonrand met bloemen zo hoog was,dat je vanaf je stoel niks zag. Aardige eigenaars. Het ontbijt was eentonig, elke dag hetzelfde brood,een niet vers pistoletje en hetzelfde beleg,elke dag appels. Het was een van de goedkoopste overnachting die we konden vinden.,maar anders zou ik het niet aanraden. Het was wel even steil naar beneden lopen,maar wel dichtbij het centrum.

Gereisd Met partner in augustus 2008
2006

overdrijven is ook wat om een 10 te geven ik kom al jaren

8-11-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

overdrijven is ook wat om een 10 te geven ik kom al jaren in die omgeving ze leven gewoon 15 terug dus een 10 nee

Gereisd Met vrienden in december 2005
2005

Geweldig wij gaan voor de 5e keer, nu met de hle familie,

Thea Dierckx
15-12-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig wij gaan voor de 5e keer, nu met de hle familie, ook in hun andere hotel Vilidka zijn we al vaak geweest, dit ligt wel wel wat verder van de piste beneden, maar naast de grote lift naar boven!Uitstekende kok die ook voor de vegitariër het best uit de keuken haalt. Zeer vriendelijke bediening en gastvrij.

Gereisd Anders in Thu Dec 15 2005 14:40:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Kamínek in Janske Lazne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Kamínek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.