Reviews over Hronov

ligging in een prachtige natuur

Albert,
    21-8-2012

het is ideaal om te genieten van de rust een een prachtige omgeving van natuur ,een plaats om helemaal tot rust te komen ,en heel gezellig huis met alles er op en er aan om zorgeloos te genieten .

Heerlijke plek om tot rust te komen

Rianne Wouters,
    29-7-2012

Chata Dostal is een aanrader. Bijzonder hartelijke ontvangst. Schitterende plek. Veel ruimte in en om het huis. Alles is nog mooier dan de foto's doen vermoeden.

super bestemming

Jan en Joke,
    9-9-2011

Vakantiehuis Dostal is een superbestemming voor actieve rustzoekers. Een ideale stek om er op uit te trekken, Te voet, want zulke wandelingen met prachtige rotsformaties zie je niet zo gauw meer. Met de auto erop uit is genieten van zowel de natuur als de diverse leuke plaatsen in de omgeving met elk weer een ander plein in het centrum. Dan kom je terug in een heel ruim, vernieuwd huis, wat van alle gemakken is voorzien met heerlijke bedden. De foto's op de site geven een eerlijk beeld. De verhuurders doen er alles aan om het u naar het zin te maken. Je kan met al je vragen bij hen terecht. We hebben een heerlijke week gehad en komen zeker terug.

Midden in de natuur en ontzettend gastvrij!

Wouter Schenk,
    24-3-2011

We zijn in afgelopen zomer een weekje in Chata Dostal geweest. Wat een heerlijke plek. Midden in de natuur, je loopt zo de Broumovske Steny in, prachtig! Het huis is erg mooi en praktisch ingedeeld, we konden echt lekker ontspannen na een dag wandelen. En we zijn ontzettend gastvrij ontvangen. Een aanrader voor natuurliefhebbers!

Idyllisch plekje

Nicole van der Brugge,
    1-2-2011

Wat een heerlijk plekje, een gastvrij ontvangst en modern ingerichte woonboerderij, van alle gemakken voorzien !

We zijn er met de Kerst 2010 geweest, er lag een dik pak sneeuw. Vanaf de boerderij kon je zo het bos in lopen voor mooie wandelingen. We hebben o.a. een schitterende arrenslee tocht gemaakt met 2 prachtige werkpaarden ervoor, dekens mee voor de warmte en warme chocolade melk en een lekkernij van Ivanka de eigenaresse meegekregen. Fantastische ervaring !

Hronov scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews