Vakantiehuis Vetejte Doma

4 reviews over Vakantiehuis Vetejte Doma in het Nederlands

Geweldige woning!

Marcel
7-1-2017

Een heerlijke woning in een rustig gelegen gebied. Schoon en netjes. Alle comfort aanwezig en ideaal voor de wintersporter, skipistes ongeveer 10 minuten rijden. Zeer zeker een aanrader! Vriendelijk en behulpzaam beheer en eigenaar. Wij zouden zeer zeker terugkomen hier. Gewoon alles zoals het hoort wat je van een vakantiewoning verwacht. Top!

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Voor herhaling vatbaar!

Gert&Nies Pelster
4-9-2011

Geweldig volledig en comfortabel ingericht huis in een prachtige groene omgeving, heel geschikt voor sportieve mensen om te wandelen en te fietsen. Ook de slechtweer-accomodatie voor kinderen is fantastisch: een speelkamer met spelcomputer, dvd-speler mèt dvd's, klein poolbiljart, divers ander speelgoed. Het enige minpuntje is de ligging dicht aan de weg als je lekker rustig buiten zit: sommige bestuurders rijden veel te hard. Wij hebben elke dag genoten.

Gereisd met partner in augustus 2011

zeer tevreden, komen er zeker weer terug.

H. de Valk
6-7-2011

ligging heel centraal om alle geweldige plekken in en om het Reuzengebergte te bezichtigen, we hebben een geweldige tijd gehad en enorm genoten. wat je er zeker ook moet gaan doen is steppen huren, wij hebben dat in Janske Lazne gedaan.het geeft je een enorme kick geweldig.

Henk en Anneke de Valk

Jannie en Pieter Dekkinga

Gereisd met vrienden in juni 2011

fijne vakantiewoning met legio mogelijkheden en compleet ingericht wij hebben ons daar dan ook geen dag verveeld

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vetejte Doma in Hradec Králové, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vetejte Doma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.