Pension Country Hill

5 reviews over Pension Country Hill in het Nederlands

Fantastisch!

Jort Kuipers,
25-9-2017

Het was een geweldig weekend! Ik ben er nu twee keer geweest, en de verwachtingen worden altijd weer waar gemaakt. Er staat elke avond een heeerlijk 3 gangen menu klaar en de luxe van een eigen bar/jacuzzi/sauna maakt het helemaal af. Echt een dikke aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2017

Genieten

Mark
28-6-2011

Prachtig pension gelegen in een mooie omgeving! In de winter een mooie plek om te (leren) skien en in de zomer genoeg outdoor activiteiten! Na je inspanning kun je genieten aan de bar bij Wietse.

Kortom een echte aanrader!

Te gek

Rob
22-3-2011

Fantastische omgeving! Verder uitstekend eten en van alles te doen bij en rondom de locatie. Sauna en Jacuzzi (met jawél Intercom) aanwezig. Goede bedden, prima kamers en uiterst gastvrij personeel. Kan hier geen negatieve punten over noemen. Kom hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in maart 2011

Gezellig, thuiskomen gevoel, relaxen

Carla Rupert en Carola Folbert
2-3-2011

Je wordt in de winter achterop een sneeuwscooter naar het pension gebracht! Dan staat de hollandse koffie al klaar en wordt elk moeten je uit handen genomen. 's Avonds heerlijk aan de bar en de kids boven in bed. Nagenieten van de heerlijke maaltijden die Wietze maakt, terwijl Iris de perfecte gastvrouw is. Sauna en Jacuzzi (buiten in de sneeuw) aanwezig.

Zelfs voor een weekendje rijden wij graag naar dit pension wat midden in een natuurreservaat ligt. Kortom, in één woord geweldig!!

The place to be

@rjo
2-3-2011

Echt een aanrader dit pension, vooral als je van gezelligheid houdt!

Voor ieders wat wils, of dat nu skiën, golven of motorcrossen is, hier is het altijd feest!

Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Country Hill in Horni Marsov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Country Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.