Pension Country Hill

6 reviews over Pension Country Hill in het Nederlands

Fantastisch!

Jort Kuipers
25-9-2017

Het was een geweldig weekend! Ik ben er nu twee keer geweest, en de verwachtingen worden altijd weer waar gemaakt. Er staat elke avond een heeerlijk 3 gangen menu klaar en de luxe van een eigen bar/jacuzzi/sauna maakt het helemaal af. Echt een dikke aanrader!

Genieten

Mark
28-6-2011

Prachtig pension gelegen in een mooie omgeving! In de winter een mooie plek om te (leren) skien en in de zomer genoeg outdoor activiteiten! Na je inspanning kun je genieten aan de bar bij Wietse.

Kortom een echte aanrader!

Te gek

Rob
22-3-2011

Fantastische omgeving! Verder uitstekend eten en van alles te doen bij en rondom de locatie. Sauna en Jacuzzi (met jawél Intercom) aanwezig. Goede bedden, prima kamers en uiterst gastvrij personeel. Kan hier geen negatieve punten over noemen. Kom hier zeker terug!

Panneská příroda a okolí

Janca
3-3-2011

Penzion Country Hill v Horní Maršově je zakomponovaný do pannenské přírody. Je zajímavý a nabízí velkou řadu využití na výlety. Velmi příjemní majitelé.

Gezellig, thuiskomen gevoel, relaxen

Carla Rupert en Carola Folbert
2-3-2011

Je wordt in de winter achterop een sneeuwscooter naar het pension gebracht! Dan staat de hollandse koffie al klaar en wordt elk moeten je uit handen genomen. 's Avonds heerlijk aan de bar en de kids boven in bed. Nagenieten van de heerlijke maaltijden die Wietze maakt, terwijl Iris de perfecte gastvrouw is. Sauna en Jacuzzi (buiten in de sneeuw) aanwezig.

Zelfs voor een weekendje rijden wij graag naar dit pension wat midden in een natuurreservaat ligt. Kortom, in één woord geweldig!!

The place to be

@rjo
2-3-2011

Echt een aanrader dit pension, vooral als je van gezelligheid houdt!

Voor ieders wat wils, of dat nu skiën, golven of motorcrossen is, hier is het altijd feest!

Pension Country Hill 9.91 10 6 .