Pension Cert

9,7

59 reviews over Pension Cert in het Nederlands

Michael geels
24-2-2018

Geweldige vakantie gehad. Het ontbijt en avondeten was perfect. Een geweldig gastvrije familie die je verblijf zo aangenaam mogelijk maakt.

Super!

Kim Postma
23-2-2018

Een erg schoon en netjes pension met hele gastvrije en lieve mensen. Het eten smaakte heerlijk! Na een dag skiën kom je terug en hebben hun lekker voor je gekookt. Na die tijd nog even in de jacuzzi, heerlijk! Tot volgend jaar!

Oude reviews (archief)

Uitstekend

Gerardus
23-10-2016

Gezellig pension met zeer goede gastgevers waar zich men kan thuisvoelen en met een zeer goede keuken

Kortom verwennerij

zeer prettig verblijf

groen/dransmann
12-8-2015

een gastheer !

maar vooral gezellig!

geen extra woorden nodig behalve dat we een super prettig verblijf hebben gehad en zijn verwend !

we komen graag terug!

lieve groet Marco & Door

Dit was geen vakantie maar een thuiskomst.

Jannie en Arie Bazen
4-3-2015

We zijn er in de zomer 2 weken geweest en het was of we bij een broer/zus op visite kwamen. Geweldige lieve en vriendelijke mensen, waar je je heel snel lekker thuis voelt.

Gerardus en Gina heel erg bedankt en denken nog vaak aan jullie.

Een super vakantie!

Frans en Connie
19-1-2015

Wat een geweldige gastheer en gastvrouw! Niets is teveel en alles gedaan om ons een fantastische week te bezorgen! We hebben een hele ruime en mooie kamer gehad deze week. Een super ontbijt en een heerlijke maaltijd. Echt een aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar. Het doel van deze week is bereikt en dat is mede te danken aan de gastheer en gastvrouw 👍😃

Boven verwachting

Jaap Blöte
24-6-2014

Het was voor ons een weekje om uit te proberen of het iets voor ons was, na deze week moeten wij toegeven dat dit ons zeer bevallen is.

De gast heer en vrouw waren al gouw één met ons en kregen we voor elk uitstapje zeer goede advies. Het ontbijt en avond eten was perfect kamers waren zeer schoon en handdoeken werden rijkelijk verwisseld.

Wij vinden het voor ieder een aanrader. Het uitzicht uit onze kamer was ver reikend en mooi groen. Prijs/kwaliteit voor Nederlandse begrippen goed

te doen , geen restaurant maar wel een eet zaaltje waar we uit muntend gegeten hebben.

In de carnavalsweek gezellig bij met vrienden, een weekje op bezoek mogen komen, wat de mensen eerder op zoover zeiden kunnen we alleen maar beamen de gast staat hier voorop , lekker gegeten en gedronken en dit alles voor een schappelijke prijs , Gerardus en Gina het gaat jullie goed groetjes van Agnes en peter

Geweldige plek, zeer gastvrije omgang

Wiegerink
29-9-2013

Een gezellig pension, waarbij je als gast nummer 1 bent.

Schone doch eenvoudige kamers met voldoende ruimte, een keurig restaurant voor een goed en uitgebreid ontbijt en vooral niet te vergeten een heerlijk 3 gangen-diner(zeer betaalbaar). De kok weet elke avond iets anders te serveren.

Een gezellige bar, een mooie stamtafel, wat zithoekjes zoals bij de open haard, een buitenterras, alles prima voor elkaar.

Voor wandelaars in de zomermaanden een mooie zeer rustige omgeving in het Reuzengebergte. Op een afstand van minder dan 2 uur met de auto naar Praag.

Fantstische plek.

H. Veldman
3-8-2013

Heel vriendelijke gastvrije mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Cert in Horni Marsov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Cert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Cert scoort een 9.67 uit 10 op basis van 100 reviews.