Appartement Oranzovy Dum

9,2

41 reviews over Appartement Oranzovy Dum in het Nederlands

Familie

Prachtige appartementen,ruim schoon,prima bedden

Duidelijke communicatie tijdens boeken en met ontvangst

Schitterende omgeving, waarbij genoeg te doen is

Een hele week daar geweest en geen dag verveeld zelfs mijn 15 jarige dochter heeft zich prima vermaakt

Aanraders in de buurt zijn, reuze gebergte, de snezka beklimmen, down hill met MTB of step en een parapent duo vlucht maar als er echt ontspannen moet worden is zwemmen

in het meertje of genieten van de krekels in de grote groene tuin ook heerlijk.

Leuk ook dat het trappenhuis vol hangt met foto's hoe het pand ooit was.

Bij ons verblijf was de eerste dagen de wifi ook een probleem maar het systeem is vervangen wij kregen een nieuwe inlog en de laatste dagen van ons verblijf een prima verbinding

Prima en ruime accommodatie+ ruim voorziene keuken

J. Ewout Wolthers
16-8-2017

Het appartement was schoon, er was voldoende zitruimte met grote ramen met mooi uitzicht. Ook prima slaapkamer en bed. Er is een winkeltje en restaurantje vlakbij op loopafstand. Verder een klein rustig dorpje.Het was buiten 30 graden, maar een airco was op begane grond niet nodig. Het was ook niet gehorig, lekker rustig. Prima (dubbele) douche in appartement Rood. Ligging is vlakbij het Ardspach natuurgebied met zijn mooie rotsformaties. Met mede eigenaresse en medegasten een gezellige barbecue gehouden, heel gezellig. Er is een ruime tuin met zitplekjes in zon of schaduw.

Minpint: er is wifi maar die kregen we niet aan de praat, of er was geen bereik.

Fantastisch appartement

Leonie Kemperink
7-8-2016

Wij hebben 2 heerlijke weken in Oranzovy Dum gehad. Het appartement (rood) was veel mooier en groter dan op de foto's en heel netjes en luxe afgewerkt. Het prachtige huis beschikt over een hele mooie tuin, met verschillende plekken waar je kan zitten, waar ook de kinderen zich prima in hebben vermaakt. De kast in de centrale ruimte met boeken, spelletjes en films was ook een uitkomst. De omgeving is prachtig en er is voldoende te doen, ook voor jonge kinderen. In Chvalec is een winkeltje waar je 'sochtends broodjes kan kopen en in Trutnov (10 km) zitten heel veel supermarkten en winkels, Het zwembad in Trutnov is een aanrader. En ook de dierentuin in Dvur Kralove is erg mooi. Er zijn veel leuke restaurantjes in de buurt en uit eten gaan is erg goedkoop.

Wij hebben een topvakantie gehad!

Geweldige appartementen, uitstekende locatie

Arnoud van Agteren
19-4-2016

Zeer gastvrij ontvangen en 5 dagen kunnen genieten van de zeer ruime-, luxe-, nieuwe appartementen. Wij waren met een groep van 8 personen en allen waren zeer verbaasd over de locatie. Het was nog ruimer en luxer dan de foto's op de site deden vermoeden.

Voor ons was het een zeer geschikte uitvalsbasis voor onze wintersportvakantie.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Heerlijk vakantie

Ruut van Schie
15-1-2014

Gastvrij ontvangen. Luxe en en zeer ruim appartement. Info omgeving aanwezig. Boeken, Spelletjes en video's aanwezig voor de donkere winteravonden. Door pech met auto een dag later vertrokken en mochten en dag langer blijven.

Perfecte locatie

Carla en Nando
31-8-2012

Wij hebben begin augustus twee mooie weken gehad in jullie verblijf. Het appartement is perfect met alle voorzieningen ligt lekker centraal in een omgeving waar van alles te doen is oa wandelen, fietsen, golfen, skiën etc Nationale park Adrspach ligt dichtbij en is super mooi. Een ieder moet dat gezien hebben. Kortom verblijf en omgeving is prima , gewoon doen.

zeer goed

Daan
18-8-2011

Een schitterend landhuis met volop mogelijkheden in de omgeving voor een actieve vakantie.

Appartement Oranzovy Dum (gele appartement, 4 pers.) is heel erg mooi en bijzonder ruim en het ligt prachtig aan de voet van het Reuzengebergte. Er zijn prima bedden en de tuin is ook ruim en heel erg mooi. Vriendelijke ontvangst door eigenaren Maarten en Irene met zelfgebakken brood. Zeer veel informatie over de omgeving in hal van het gebouw. Ook boeken, dvd's, tijdschriften enz. Keuken heel goed ingericht. Geschikt voor rustzoekers, maar ook voor de actieve vakantieganger. Veel te doen in omgeving. Praag op ongeveer 1 1/2 uur rijden (must). Tsjechen zijn erg vriendelijk en bediening in restaurants erg goed. Goed eten voor heel weinig geld.

een echte aanrader op alle fronten.

Linda Ensink
13-8-2010

Het appartement is top, de eigenaars gastvrij, de omgeving heel mooi,en er is enorm veel te doen voor alle leeftijden.

Oranzovy Dum is een prachtige uitvalbasis voor mooie wandelingen (bv. Adrsprach en Reuzengebergte) en mountainbike-tochten (goed aangegeven). Het landhuis/appartement is een plek dat bij terugkomst een thuisgevoel geeft, vanwege de ruime en de smaakvol ingerichte kamers en tuin. Ook omdat de gastvrije eigenaren enthousiast alle benodigde informatie en opgedane ervaringen met je uitwisselen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oranzovy Dum in Chvalec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oranzovy Dum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.