• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Chvalec

Reviews over Chvalec

• 6Ruut van Schie15-01-2014

Vanuit Chvalec is voldoende te doen

Vlak bij grote stad Trutnov met alle voorzieningne. In straal van 50 km is al erg veel te doen. Met name de rotsformaties was erg indrukwekkend.

• 8Omgeving

december 2013

• 9Carla en Nando31-08-2012

Het nationale park Adrspach moet je gezien hebben.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2012

• 9H.J. Mekel03-09-2008

Een "Toppie"

3 sept. 2008. Voor de derde keer hebben wij weer genoten van ons verblijf in het blauwe appartement in Huize Oranzovy Dum in Chvalec. Een huis vol history en met veel smaak gestoken in een nieuw jasje. Wat een prachtige appartementen. Totale ontspanning in een prima sfeer. Maarten en Irene (gastheer en gastvrouw), doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Inmiddels is de tuin ook gereed. Wat hebben Maarten en Irene deze prachtig aangelegd, met hier en daar gezellige zitjes. Met o.a een hoek om een kampvuur te maken en niet te vergeten de B.B.Q. Ook voor de jeugd is veel ruimte om te spelen. De omgeving is schitterend en we hebben weer fijn gewandeld. We hebben o.a de plaats LITONYSL bezocht, staat op de lijst van Unesco, met een prachtig kasteel en een fraai centrum. Ook het fort in JOSEFOV, waar je met een brandende kaars door de gangen wordt geleid. (zeer indrukwekkend) Iedere keer als we in Chvalec komen genieten we van de rust en de natuur. Henk en Gré Mekel

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Maarten04-09-2007

Chvalec is een typisch Tsjechisch plaatsje in een werkelijk prachtig gebied. Het ligt op de rand van 3 natuurgebieden: Het Reuzengebergte, Broumovsko nationaal park en het Adelaarsgebergte. Chvalec ligt daarom ideaal voor allerlei uitstapjes in de omgeving. Wandelen, fietsen, mountainbiken, zwemmen of cutuur snuiven, het is allemaal mogelijk en erg dichtbij. Diverse historische steden als Trutnov, Nachod en Dvur Kralove bevinden zich binnen 30 minuten rijden. Ook in de winter is Chvalec een sfeervolle plaats. Op 4 kilometer afstand 2 skigebiedjes en binnen een straal van 30 minuten 8 skigebieden. Daarnaast zijn veel andere activiteiten mogelijk als bijvoorbeeld langlaufen, sneeuwwandelen en (bob)sleeen. Als u een goede, comfortabele en luxe accomodatie zoekt kijk dan eens naar Oranzovy dum met zijn Nederlandse eigenaars.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7T de Jong28-08-2007

Wij zijn in mei 2007 twee weken in Cvalec geweest, hebben daar een huis gehuurd, prima in orde. Er zijn niet zo veel restaurants, de omgeving is erg mooi, de Adrrspach, Trutnov en nog veel meer, je kunt er heerlijk wandelen. Cvalec, een aanrader als je van natuur en wandelen wilt genieten.

Gereisd met familie in mei 2007