Vakantiehuis Svemico

Goed vakantie houden.

Hagreize,
10-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed bereikbaar, parkeren bij het huis. Enige nadeel zijn de opstapjes in het huis bij elke kamer.

34 reviews over Vakantiehuis Svemico in het Nederlands

Goed vakantie houden.

Hagreize,
10-10-2018

Fantastisch!!

Van der ley,
14-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een fantastisch huis, ruim en erg volledig ingericht. Een schoonhuis. Rustige ligging. Wel veel te doen in de omgeving. Zowel op actief gebied als cultureel. Wij waren hier de eerste 2 weken van september, alles is dan nog gewoon open, maar niet zo druk als in het hoogseizoen. We hebben genoten.

Fantastisch alweer opnieuw geboekt.

Beijen,
9-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi groot huis, ziet er heel netjes uit, fijne tuin, mooie omgeving.

Je kunt prachtige uitstapjes maken

Voor herhaling vatbaar

Familie Lesscher,
14-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super leuke woning in een gezellig wintersport dorp. Gezellige sfeervolle typisch Tsjechische woning met alles erop en eraan. Mooi schoon bij aankomst. Vriendelijke beheerder en attente eigenaren. Voldoende ruimte voor ski's en andere benodigdheden. Dicht bij de piste en na een dagje skiën een lekkere warme douche. In alle opzichten een aanrader, zowel in de zomer als in de winter veel sportieve en culturele activiteiten waarover veel informatie beschikbaar is in het huisje.

We gaan zeker weer, knus skigebied met mogelijkheid in de buurt om een mooie skitocht te maken

Fantastische week in de sneeuw gehad!

Familie Vijn,
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net terug van weer een heerlijke week wintersport in Villa 259. Het was de 3e keer in dit ruime huis. Prima plek met voldoende ruimte voor 11 personen. We hebben weer genoten! Willen nu al wel weer terug. Het huis heeft 5 slaapkamers en een ruime garage om je skies etc neer te zetten. Het is ook fijn dat er zoveel sleetjes liggen voor algemeen gebruik. Het huis ligt ook heel centraal. Dicht bij de bistro, voor de broodjes 's morgens, en bij de piste. We zouden hier zo weer naar terug gaan!

Sportief

Familie ten Voorde,
20-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Was weer een erg fijne vakantie , prachtig huis met alle gemakken en genoeg ruimte , fijne bedden en slaapkamers , 2 badkamers , en een garage waar alle wintersportspullen opgeborgen konden worden.

We waren al vaker geweest maar dit was de tweede keer in dit huis van svemico , lekker dicht bij de pistes en in het dorp vlakbij vele goede eetgelegenheden , kortom een prettige vakantie voor herhaling vatbaar .

Geweldig

Sander,
17-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dicht bij de piste's en skiverhuur. Rustig wintersportdorp. ook met de kerst lekker rustig op de piste's

Fantastische week gehad

Draaijer,
11-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi huisje, centrale ligging. Piste op loopafstand, nieuwe 4 pers lift, snel naar boven fijne afdaling, nieuwe pistes erbij, mooie afdalingen ook voor beginners en rustige skieers, alles aanwezig. Lekker rustig dorpje, goeie restaurants, alles heel betaalbaar, we komen zeker terug

Top huisje, van alle gemakken voorzien!!

Bert Feenstra,
11-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke week skivakantie gehad met 3 families (6 volw. 5 kinderen). Het is een een heel groot huis welke van alle standaard gemakken is voorzien en zeer geschikt voor gezinnen met (kleine) kinderen. Het was er netjes en schoon. Daarnaast heeft het huis een grote berging voor o.a. de skies en de skischoenen etc. Huis is perfect gelegen tov de skiliften en de skischool, ongeveer 200/300 meter. Zeer goed te lopen. Skiles en skihuur was heel betaalbaar. voordeel was dat je makkelijk even naar huis terug kan lopen voor de lunch. Tevens een nette beheerder aanwezig voor vragen en hulp. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen!!!!

Prima

H.h. scholten,
1-10-2017

Prijs /kwaliteit . Zag er prima uit. Een uistekende beheerder die alles onder controle had en bereid was hulp te bieden waar nodig.....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Svemico in Černý Důl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Svemico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.