Vakantiepark Happy Hill

• Ligging t.o.v. pistes8,6
  • Onderkomen8,6

6 tips over Vakantiepark Happy Hill

marissmaris, 28-8-2014

* niet pinnen in Cerny Dul naast postkantoor => dure koers!!!

* Eten bij Tibor is echt een aanrader! Overheerlijk en de prijs is een giller! (voor, hoofd, nagerecht, drank en cappuccino's voor €15,- pp)

* Dierentuin/Safaripark in Dvur Kralove geweldig voor weinig geld!

* Leuk klimpark Spindleruv Mlyn

* Gave rodelbaan van 1,5 km in Mlade Buky (langer en goedkoper dan in Spinderleruv Mlyn! indicatie: 5x €9,-)

* Kasteeltuin in Vrchlabi is mooi

*neem eigen hoofdkussens mee!

Nagel, 19-8-2014
Met de step van de berg af in de omgeving was een geweldig avontuur voor de kinderen (10 en 12 jaar) en voor ons
edwin_chantal, 18-7-2014
De waterval van Harrachov is een aanrader. Ook afdaling met de step in Janske Lazne was leuk om te doen voor weinig geld. Tussen de middag is de kabelbaan gesloten, dus kom op tijd en huur beneden vast een step. Bunkers van Stachelberg ook de moeite waard, alleen de rondleiding en alle informatieborden zijn in het tsjechisch.

We hebben een aantal aanbieders voor Happy Hill voor je op een rij gezet:

gerard weersink, 23-2-2014

Nieuw ski TOUR Cerna hora- sneeuwschooter 300mtr, daarna afdaling naar Pec daar alle afdalingen. Daarma terug met skibus naar Janzke lazne.

Zit in dagkaart skiën, dus geen meerprijs.

John, 8-7-2013

De bunkers van Stachelberg.

Wandeling naar de top van de hoogste berg in Tsjechie, de Snezka (Sneeuwkop)

Zoo van Kralove

Praag (wel op tijd vertrekken)

Terezin (Theresienstadt)

Steppen of mountainbiken op diverse pistes.

Cesky Raj (fantastische rotsformaties)

Lekker (en goedkoop) eten in restaurant Tibor.

J, 28-10-2012

Een handige tip zou zijn om vroeg (ca. 5:00 uur) uit Nederland te vertrekken. Zo hoeft u niet in Tsjechië te rijden als het al donker is. Ook vinden kleine kinderen het vaak fijn om nog even in de sneeuw te kunnen spelen.

Een andere tip zou zijn om eens op http://www.holidayinfo.cz/zima/stredisko.php?lang=3&ro=1&cntry=1&rg=2&loc=8&cat=45&frm=info te kijken voor actuele informatie over de pistes.

We hebben een aantal aanbieders voor Happy Hill voor je op een rij gezet: