Vakantiepark Happy Hillsterstersterster

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

82 reviews over Vakantiepark Happy Hill

• 10J beugeling10-08-2019

Alles was top. Schoon en mooi huisje. Omgeving is mooi en er is voor elk wat wils. Broodjes service is er gewoon. Wij hadden een probleem met de wc bril. Het werd direct gemaakt.

• 9Activiteiten
    • 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Gezin Kok31-07-2019

Villapark Happy Hill en de omgeving is super.

Villapark Happy Hill is een mooi en goed verzorgd vakantiepark. De villa's zijn schoon, opgeruimd en zeer compleet ingericht. Het park wordt beheerd door een zeer vriendelijke beheerder die altijd voor je klaarstaat en zeer behulpzaam is. Voor de kinderen biedt het park een trampoline, zwembad en voor de pubers is er de mogelijkheid om een kampvuur te maken. Het maken van een eigen souvenir maakt de vakantie meer dan compleet. De omgeving is schitterend. Voor alle leeftijden is er wat te beleven en dat staat allemaal in de brochure die je bij aankomst meekrijgt.

• 7Ligging t.o.v. pistes
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Nanda13-05-2019

Heerlijke en verdiende vakantie

Een heerlijke meivakantie bij Happy Hill gehad. De receptie is nieuw en dagelijks geopend. De beheerder is heel erg behulpzaam en vriendelijk, spreekt weliswaar gebrekkig Engels maar kon ons goed helpen met alle onze vragen. Er wordt dagelijks vers brood gebracht, heel erg fijn en lekker. We konden voor een klein bedrag een BBQ huren (krijg je gelijk een zak houtskool erbij, handig). Huisjes zijn schoon en netjes ingericht. We hebben elke dag een leuk programma gehad: dierentuin, zwembad in Spindleruv Mlyn, op de rodelbaan geweest. We zijn zelfs 3x uiteten geweest! Bij Herman was het het lekkerst! Tot volgend jaar.

• 10Activiteiten
    • 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 7Fokje agricola20-02-2019

Jammer van de oven.verder prima.en beter schoonma

Mooie omgeving ,in huis mist een oven.en de reinheid laat wat te wensen over.verdergoed.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 7Judith20-01-2019

Prima huisjes voor een prima prijs.

Park ligt niet centraal in een dorp of stad.

• 6Ligging t.o.v. pistes
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    9Marianne + vrienden05-11-2018

een heerlijke vakantie

We komen al jaren op dit gezellige park . Steeds weer genieten we van de prachtige ligging. De huizen zien er van binnen en buiten zeer verzorgd uit. Leuke uitstapjes maken (b.v. naar Vrchlabi, Spindl Mlyn, Janske Lazne - het nieuwe boomkroonpad) en lekker goedkoop eten en drinken . Wat wil je nog meer tijdens de vakantie ! Helaas werd er tijdens onze vakantieweek buiten het park aan de weg gewerkt en bij graafwerkzaamheden ging het een paar keer mis en hadden we geen stroom en water. Hoewel de beheerder hier natuurlijk niets aan kon doen, heeft hij hiervoor zijn excuses aangeboden. Maar ja, dat zijn van die dingen die gebeuren.

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Dhr. G.Lucassen03-11-2018

Heerlijk genoten!

Erg mooi verblijf. Schoon en voldoende ruimte voor 4 volwassenen. We hebben genoten van de ruimte en de rust om ons huis heen. Het park is gelegen in een prachtige natuurlijke omgeving. Dat is goed te zien als je de uitzichttoren bewandelt, die niet al te ver van het park ligt. Je kunt bij Happy Hill lekker ontspannen en tot rust komen, maar je kunt er een heerlijke actieve vakantie hebben. Genoeg mogelijkheden om te wandelen of om te fietsen. Verder zijn er in de buurt ook voldoende bezienswaardigheden( bijvoorbeeld de stad Harrachov). Boodschappen zijn gemakkelijk te kopen Vrchlabi. Wij komen zeker terug om weer te genieten van een heerlijke vakantie!

• 9Ligging t.o.v. pistes
    • 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 7Fam van de Kraats09-09-2018

Mooie ligging

Ligging is prachtig, niets op aan te merken. Wij hadden een huisje aan de buitenrand met mooi uitzicht en privacy. Genoeg te doen in de omgeving. Communicatie vooraf aan onze vakantie perfect, snelle reacties in het Nederlands en goede service. Toch zijn er ook wel minpunten. Bij aankomst geen warm welkom, we kregen meteen de regels op A4 en de mededeling dat er geen stroom was een hele dag van 8-20 uur. Toen ik broodjes wilde bestellen bleek de broodjesservice afgeschaft. Dit in tegenstelling tot wat er in de papieren van Happy Hill stond als tip. Tijdstip voor uitchecken is ook een dingetje, ze zijn hierin niet flexibel. Wij vinden het personeel ter plaatse onvriendelijk, alsof ze er geen plezier (meer) in hebben. Hierin valt nog veel winst te behalen. Park zelf is prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7R. Rondhuis04-09-2018

Accommodatie prima

Voor ons was het de 3e keer in tsjechië, Maar voor de 1e keer in op dit park. Op de accommodatie is niets aan te merken, goede beden, Complete keuken, NL zenders en schoon. Wat ons wel een beetje tegen viel was het vakantie gevoel dat wel op website "Happy Hill"staat maar daar was op park niets van te merken, Geen broodjes service, Geen animatie, Receptie na 12 uur dicht of helemaal niet open , Diversen keren geen stroom en water (overigens) 1x wel aangekondigd. Onpersoonlijk eindcontrole en wat ons het meeste stoorde was de afhandeling van kleine klachten(Zeer veel vliegen,Wespennest,Zeer veel chemicaliën in zwembad ) ons idee was dat ze wel een beetje klaarwaren met de vakantie! Maar het vakantie park Happy Hill krijgt qua ligging, accommodatie wel een ruime voldoende.

• 2Activiteiten
    • 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Saskia23-08-2018

Deze eerste reis naar Tsjechië smaakte naar meer!

Voor ons was dit de eerste vakantie naar Tsjechië dus wij wilden op safe en zijn daar met dit park goed in geslaagd! Goed onderhouden park met ruime, schone en luxe huisjes (met eigen parkeerplek!). Vriendelijke dame achter de receptie, maar bij de beheerder kon er alleen op de dag van ons vertrek een glimlach vanaf. Op het park hebben wij eigenlijk alleen maar Nederlandse kentekens gezien en alle Nederlandse televisiezenders waren beschikbaar. De helling waartegen het park is aangebouwd is wel heel erg steil! Helaas bleek bij aankomst dat de broodjesservice afgeschaft was dus voor een broodje (boodschappen) moest je echt naar Vrchlabí rijden (ca. 10 minuten). Het is jammer dat er op het park helemaal niets te krijgen is. Speeltuin en zwembad zijn leuk, maar onze 6-jarige zoon was er snel op uitgekeken. Gelukkig is er in de omgeving genoeg te zien/doen dus je hoeft je geen dag te vervelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

6 tips over Vakantiepark Happy Hill

• gerard weersink, 23-02-2014

Nieuw ski TOUR Cerna hora- sneeuwschooter 300mtr, daarna afdaling naar Pec daar alle afdalingen. Daarma terug met skibus naar Janzke lazne. Zit in dagkaart skiën, dus geen meerprijs.

• edwin_chantal, 18-07-2014

De waterval van Harrachov is een aanrader. Ook afdaling met de step in Janske Lazne was leuk om te doen voor weinig geld. Tussen de middag is de kabelbaan gesloten, dus kom op tijd en huur beneden vast een step. Bunkers van Stachelberg ook de moeite waard, alleen de rondleiding en alle informatieborden zijn in het tsjechisch.

• John, 08-07-2013

De bunkers van Stachelberg. Wandeling naar de top van de hoogste berg in Tsjechie, de Snezka (Sneeuwkop) Zoo van Kralove Praag (wel op tijd vertrekken) Terezin (Theresienstadt) Steppen of mountainbiken op diverse pistes. Cesky Raj (fantastische rotsformaties) Lekker (en goedkoop) eten in restaurant Tibor.

5 vragen over Vakantiepark Happy Hill

• Evelien, 10-06-2019

Onderweg

Heeft iemand een tip voor een hotel met familiekamer voor onderweg naar dit park? We willen ergens in Duitsland overnachten met 3 kleine kinderen.

• Alie, 21-03-2017

Broodjesservice

Wat kost de broodjesservice op het park?

• Lianne, 15-03-2014

Kinderwagen

Wie is er op dit park geweest met een buggy of kinderwagen. Is dit goed te doen, en zijn er nog tips. Wij denken er over om hier heen te gaan. Onze kinderen zijn dan 10 maanden en 3 jaar.

Lianne, 15-03-2014

Aanvulling: Het gaat om een zomervakantie in augustus.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan