Vakantiepark Happy Hill

Mooie ligging

Fam van de Kraats
9-9-2018
  • Onderkomen8

Ligging is prachtig, niets op aan te merken. Wij hadden een huisje aan de buitenrand met mooi uitzicht en privacy. Genoeg te doen in de omgeving. Communicatie vooraf aan onze vakantie perfect, snelle reacties in het Nederlands en goede service. Toch zijn er ook wel minpunten. Bij aankomst geen warm welkom, we kregen meteen de regels op A4 en de mededeling dat er geen stroom was een hele dag van 8-20 uur. Toen ik broodjes wilde bestellen bleek de broodjesservice afgeschaft. Dit in tegenstelling tot wat er in de papieren van Happy Hill stond als tip. Tijdstip voor uitchecken is ook een dingetje, ze zijn hierin niet flexibel. Wij vinden het personeel ter plaatse onvriendelijk, alsof ze er geen plezier (meer) in hebben. Hierin valt nog veel winst te behalen. Park zelf is prima.

Accommodatie prima

R. Rondhuis
4-9-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Voor ons was het de 3e keer in tsjechië, Maar voor de 1e keer in op dit park.

Op de accommodatie is niets aan te merken, goede beden, Complete keuken, NL zenders en schoon.

Wat ons wel een beetje tegen viel was het vakantie gevoel dat wel op website "Happy Hill"staat maar daar was op park niets van te merken, Geen broodjes service, Geen animatie, Receptie na 12 uur dicht of helemaal niet open , Diversen keren geen stroom en water (overigens) 1x wel aangekondigd.

Onpersoonlijk eindcontrole en wat ons het meeste stoorde was de afhandeling van kleine klachten(Zeer veel vliegen,Wespennest,Zeer veel chemicaliën in zwembad ) ons idee was dat ze wel een beetje klaarwaren met de vakantie!

Maar het vakantie park Happy Hill krijgt qua ligging, accommodatie wel een ruime voldoende.

• Onderkomen8

Voor ons was dit de eerste vakantie naar Tsjechië dus wij wilden op safe en zijn daar met dit park goed in geslaagd!

Goed onderhouden park met ruime, schone en luxe huisjes (met eigen parkeerplek!).

Vriendelijke dame achter de receptie, maar bij de beheerder kon er alleen op de dag van ons vertrek een glimlach vanaf.

Op het park hebben wij eigenlijk alleen maar Nederlandse kentekens gezien en alle Nederlandse televisiezenders waren beschikbaar.

De helling waartegen het park is aangebouwd is wel heel erg steil!

Helaas bleek bij aankomst dat de broodjesservice afgeschaft was dus voor een broodje (boodschappen) moest je echt naar Vrchlabí rijden (ca. 10 minuten). Het is jammer dat er op het park helemaal niets te krijgen is.

Speeltuin en zwembad zijn leuk, maar onze 6-jarige zoon was er snel op uitgekeken.

Gelukkig is er in de omgeving genoeg te zien/doen dus je hoeft je geen dag te vervelen.

W. Den Bouw
7-7-2018
  • Onderkomen9

Prachtig land en een knus en gezellige accomodatie. Fantastisch eten in de omtrek voor weinig geld.

fantastisch

Herman
2-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

binnenkomst park ziet er meteen goed uit, huisje erg schoon, door het mooie weer

ging zwembad eerder open. Leuke speeltuin voor kinderen. Mooi uitzicht vanuit

ons huisje. Lekker eten in restaurantjes omgeving. Leuke tochten gemaakt.

Super

A
28-10-2017
  • Onderkomen10

Mooi ruim huisje erg netjes, mooie omgeving, ook leuk voor de kinderen! Zeker voor herhaling vatbaar

Ik miste het Gast-gevoel

Arno
20-8-2017
  • Onderkomen4

Leuke week in Tsjechië gehad door de prachtige omgeving, Praag en de heerlijke restaurants als je goed zoekt.

Happy Hill biedt ruime huisjes, die wel gedateerd overkomen. Je wordt bij aankomst getrakteerd aan een strak georganiseerde ontvangst met opsomming van alle te betalen extra’s en regels. Of ik de inventarislijst maar wilde doornemen en de regels goed wilde lezen. Het viel mij op dat ik nooit het gevoel van een “gast-zijn” heb ervaren. Of dit iets van Happy Hill is of algemeen in Tsjechië zo leeft kan ik nog niet duiden na 1 week.

De algemene voorwaarden omvat 2 A-4 tjes met verplichtingen, moetjes en verboden die waarschijnlijk gevoed zijn door incidenten uit het verleden. Eén van de regels was dat het vertrek alleen op zaterdagmorgen tussen 7 en 10 mogelijk is. In mijn geval was mijn vertrek in de nacht en gaf dat zeer veel weerstand bij de welbespraakte en overtuigde beheerder. Door mijn stellige uitgangspunt dat ik toch in de nacht zou vertrekken en het feit dat er geen borg was afgenomen, was er geen ruimte voor hem mij dit “te verbieden”. Ik kreeg wel de duidelijk boodschap mee dat als ik niet aan de regels wilde voldoen maar gewoon niet meer moest boeken. Deze zeer gast-onvriendelijke opmerking neem ik dan ook met plezier ter harte.

Ik denk zelf dat de beheerder met de beste bedoelingen zijn werk doet, maar vergeet of nog niet geleerd heeft dat hij met gasten werkt en dat je die ook zo zal moeten benaderen. Ik heb wellicht pech gehad met de toewijzing van het eerste huisje op het park. Op mijn verzoek voor een verplaatsing kreeg ik een uitgebreide uitleg over de topdrukte van het moment en dat alles knotsvol zat. Ik heb hier begrip voor getoond, maar begrijp dan niet dat je in dit hoogseizoen wel renovatiewerkzaamheden aan het receptiegebouw laat doen met alle werkgeluiden die dit met zich meebrengt. Onze pech dat wij dan relatief dichtbij deze geluiden zaten, maar in mijn optiek ook weer een zeer gastonvriendelijke zienswijze. Ook de maaiactie op de eerste zonnige dag die er na een aantal dagen was, waarbij met oordoppen in met grasmaaiers een aantal uur gewerkt wordt aan het gazon getuigt niet voor “gevoel voor de bal” voor de gast…….

In het eerste huisje konden we niet staan in de douche door het schuine dak. Hierdoor moest je dus in bad zitten en was er ook geen douchegordijn. Door de zeer gebrekkige ruimte moest je ook jezelf draaien om niet de gehele badkamer nat te spuiten waardoor je het risico liep de kraan te raken waardoor de douche dan naar Hot-hot ging. Lijkt me goed voor Happy Hill eens naar het sanitair en deze kwaliteit te kijken. Ik begreep van andere mensen op het park dat ze dit niet zo slecht hadden, dus hebben we hier gewoon pech mee gehad denk ik. …..

Kortom zie ik zeer veel positieve reacties op dit park en hebben wij wellicht gewoon heel veel pech gehad met de toewijzing van het eerste huisje en kun je een prima vakantie hebben als je je niet stoort aan bovenstaande zaken. Ik ben daar wel gevoelig voor, dus had ik bovenstaande punten liever van te voren geweten i.p.v. de 9 die er nu gescoord wordt.

Voor elk wat wils! Zowel actief, als passief!

Enschede
17-8-2017
  • Activiteiten10
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen10

Mooie, ruime en schone huisjes. Deze staan in een groen vakantiepark waar kinderen lekker veilig kunnen spelen. Er is een mooi zwembad aanwezig om even verkoeling te pakken. Daarnaast biedt de omgeving heel veel mogelijkheden om aan de vakantie een leuke invulling te geven. Je kunt bij het huisje rustig relaxen, maar je kunt ook lekker wandelen/ fietsen of een dagtocht maken. Van ons hoor je geen slecht woord over dit park. Een aanrader!

Mooi park, prima verhouding prijs/kwaliteit

Alie Reitsema
12-8-2017
  • Onderkomen9

Heerlijke vakantie gehad op Happy Hill. We hadden heerlijk weer en zoveel mooie uitstapjes te doen in de omgeving. Op het wordt eventueel ook vanalles aangeboden, mocht je je vervelen. Prima zwembad voor kinderen. Sowieso kindvriendelijke omgeving. Bijna elk restaurant heeft een (grote!)speeltuin. Wij vonden zelf restaurant Tibor niet heel bijzonder. In de touristen gebieden is het eten duurder. Als je echt goedkoop wilt moet je eigenlijk onder de lijn Vrchlabi-Trutnov eten. Huisjes ruim en netjes.

Heerlijke skivakantie

Familie Rink
5-3-2017
  • Onderkomen7

Wij hebben onze eerste vakantie in Tsjechië als heel positief ervaren. Iedereen was vriendelijk en behulpzaam. Er gelden bij Happy Hill regels, maar daardoor verloopt alles goed. Tip: voor vertrek even op de website kijken voor de actuele ter plaatse bij aankomst te betalen bedragen: € 125,- borg en CZK voor elektriciteit, WiFi, toeristenbelasting, schoonmaak, broodjes. Broodjesservice aan de deur super. Comfortabele, complete, ruime en schone huisjes (voor Nederlandse begrippen ietwat verouderde/eenvoudige inrichting: bv douchen in het bad met douchekop vasthouden, hoeslakens voor bedden circa 50 cm te kort) met goede bedden, alle Nederlandse zenders, WiFi werkte perfect, verzorgde buitenruimte. Op park bij aankomst skilessen geregeld en skimateriaal gehuurd. Enig nadeel dat op het park niet met pin kan worden betaald, waardoor de hoge koers vd pinautomaat moet worden betaald (CKZ 10.000 voor € 425,- bij Kaufhaus Vrchlabi 7 km). In Vrchlabi grote Lidl, Kaufhaus, huisartsenpost. Leuk kleinschalig skigebied van alle gemakken voorzien. De skipas geldt ook voor 2 andere skigebieden in de buurt. Bij aankomst veel sneeuw, ook op Happy Hill, maar door mooie zonnige weer aan het eind vd week van mindere kwaliteit. Fijn team van gemotiveerde skileraren, lessen kunnen heel flexibel geboekt worden. Daardoor wisselen de groepen en leraren wel regelmatig. Horeca, ook op piste, goed betaalbaar.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Happy Hill in Černý Důl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Happy Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.