Weer vandaag-5°-7°

11 reviews over Camping U Potoka Bozanov (+ B&B) in het Nederlands

Een aanrader.

Wim en Yvonne van Eijndhoven,
7-10-2018

We hebben gebruik gemaakt van de B&B en het was super !!

Rob en Liesbeth zijn heel gastvrij, betrokken en je voelt je heel erg welkom.

Voor het ontbijt werden elke morgen broodjes gebakken en er was volop keus aan beleg.

De bedden waren goed en het sanitair ook.

De omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in september 2018

Gezellig anders!

CB,
10-8-2018

Rob en Liesbeth zijn de alleraardigste campingeigenaren. Echt een gastheer en gastvrouw. Vrijheid blijheid geldt echt op deze camping. Alles mag, niets moet.

Zeer rustig gelegen camping (20 plaatsen) in een prachtige omgeving. Natuurlijk aangelegd. Hoge stroken gras geven de plekken aan. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Sanitair is superschoon, iets gedateerd. Drankjes mag je uit de koelkast halen, wat je gebruikt noteer je op een blaadje. Ze lopen regelmatig op de camping rond en maken met iedereen een praatje. Ook de georganiseerde maaltijden zijn goed voor elkaar. Wij hebben prachtige dagen gehad.

Gereisd met partner in augustus 2018

Idyllisch camperplekje in Tsjechië!

Kristien,
22-7-2018

Super plekje om enkele dagen te vertoeven! Perfecte gastvrouw en gastheer ontvangen je met open armen. Een echte aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Meer dan hartelijk

Ina en Andries Hakkert,
21-7-2017

Voor het eerst naar Tsjechie en dan op deze camping terecht komen. Een geweldig hartelijke ontvangst door Rob en Liesbeth en natuurlijk de honden en mijn vriend Olin. Deze eenvoudige camping heeft alles in huis om het je naar de zin te maken. Een geweldig mooie omgeving en altijd weer prettig "thuis" komen. Bakkie koffie en een praatje. Niet te vergeten de workshop kaas maken, die Liesbeth geeft. een echte aanrader. Eenvoudig maar schoon sanitair, maar ook hier wordt gewerkt aan een uitbreiding en vernieuwing. Op loopafstand vind je een goed Tsjechisch restaurant waar je nog voor 75 Kc (3 euro) de dagschotel kunt reserveren. Ook a la catrte is trouwens mogelijk.

Rob en Liesbeth onze hartelijke dank voor de geweldige 11 dagen die we met jullie hebben mogen doorbrengen.

Gereisd met partner in juli 2017

Gezellige camping voor iedereen! Jong/Oud genieten

Hans Kroon en Lida Brouwer
18-8-2016

Een hele mooie rustige camping. Gastvrouw Liesbeth en Gastheer Rob, zijn echte "Mensen Mensen" . Wat een leuk stel en doen er alles aan, om ons te laten genieten! Wij zouden er 2 dagen staan, maar het waren er 5 . Enige nadeel is het sanitair, maar rob gaat alles vernieuwen en uitbreiden. We zijn benieuwd en willen er zeker nog eens teruggaan. Vrijdag wordt er gekookt voor de gasten en het was HEERLIJK. Workshop kaas maken is bij Liesbeth te volgen. Samen uiteten op 4 minuten lopen naar het dorp voor € 13,85

Heerlijk zwembad voor de kinderen. De Poolse grens op 12 km afstand. Wij hebben hier genoten!

Gereisd met partner in juli 2016

We hebben met onze twee kinderen ruim een week op deze camping gestaan. De eigenaren Liesbeth en Rob zijn betrokken en gastvrij. Ze besteden veel zorg aan hun camping en hun gasten. Ze weten veel van de omgeving en hebben wandelroutes te leen. Bij aankomst krijg je een wandelkaart van de omgeving. Het sanitair is eenvoudig, schoon en functioneert goed.

De plekken zijn ruim, de camping is autovrij. In de boomgaard kun je bij warm weer lekker in de schaduw zitten. Een klein zwembad geeft heerlijke verkoeling voor groot en klein. Rob en Liesbeth zorgen dat de camping leuk is voor groot en klein. Voor peuters zetten de eigenaren een peuterbadje op. Voor de grote kinderen hangt er een mooie klimtouw in de bomen. Wie wil mag een kampvuur maken. Er is een overdekte ruimte waar je terecht kunt bij slecht weer. Voor tentkampeerders is er tegen een geringe vergoeding een koelkast beschikbaar. Heel handig!

Het is een camping voor mensen die van eenvoud en rust houden. Bij Liesbeth en Rob zijn ook kinderen van harte welkom. Geen animatieteam, maar wel alle ruimte om te spelen en te ravotten. Wij hebben al veel campings gezien en dit was een zeldzaam paradijsje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Deze camping is een absolute aanrader

Sander
26-7-2016

U Potoka Bozanov is een heerlijk verblijf. We worden gastvrij ontvangen door de gastheer. Hij zorgt ervoor dat er niets ontbreekt tijdens je verblijf. Het uitzicht vanaf de camping is uitmuntend! Echt genieten van A tot Z! Ik kom zo nog een keer!

Gereisd met partner in juli 2016

fantastisch

Riet Tap
15-9-2015

Lieve eigenaren, grote plaatsen, heerlijk die rust. Erg blij dat we deze camping gevonden hadden. We wilden een paar dagen blijven maar dat werden er tien. Wij hebben een ruime ervaring met kamperen dus ook met campingeigenaren, maar deze waren de liefste die we ooit zijn tegen gekomen. Ze doen alles om het naar je zin te maken. Liesbeth weet heel veel over kruiden en hoe die te gebruiken. Ook maakt ze kaas, yoghurt, karnemelk etc. gasten kunnen een workshop bijwonen. Veel succes Liesbeth en Rob met jullie geweldige plek.

Gereisd met partner in juli 2015

Fijne rustige camping

Wil
12-8-2015

Kregen een heel ruime plaats, die bij onze aankomst eerst even werd gemaaid. Alles zag er zeer verzorgd uit. Wij hebben hier een heerlijke week gehad, dit mede door de fijne en gastvrije camping eigenaar Liesbeth en haar partner Rob.

Zijn vlakbij de camping heerlijk uit eten geweest.

Gereisd met partner in augustus 2015

Rustige kindvriendelijke camping.

Pieter
4-8-2013

Gezellige camping met zeer gastvrije en klantvriendelijke (nederlandse) eigenaren. Ruime plaatsen voor tent en caravan. Enkele plaatsen zijn minder geschikt voor een tent vanwege de helling. Maar er zijn voldoende leuke plaatsen beschikbaar. De sfeer is ontspannen en de eigenaren Rob en Liesbeth zijn zeer behulpzaam. Er is de mogelijkheid tot het volgen van een workshop kaasmaken en er is een sfeervolle ontspanningruimte in de oude stal. De enige regels die men hanteerd, zijn de regels van fatsoen. Voor kinderen zijn er speeltoestellen en er is een zwembad. De omgeving is prachtig en uitstekend geschikt voor wandeltochten en mountainbiken. Alle routes (enorm veel) zijn perfect aangegeven. De camping is in een opbouwfase, maar met dit stel komt dat zeker goed. Wij komen in ieder geval nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping U Potoka Bozanov (+ B&B) in Bozanov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping U Potoka Bozanov (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.