Vakantiehuis Bozanov

Met jonge kinderen

geweldig huis

Aisse Dijkema
18-7-2016

Wat een geweldige camping - ligging fantasties - ontvangst allerhartelijks - eigenaren spontaan niets was hun teveel.

Een stukje aards paradijs

Koen
14-6-2015

Wij brengen deze zomer voor de derde keer op rij onze vakantie door in Huize Bozanov. Als gezin met 3 kinderen genieten we enorm van dit perfect afgewerkte huisje op een uiterst charmante camping. Onze kinderen kunnen naar hartelust spelen en wij kunnen genieten van de prachtige natuur en de ongelofelijke rust die uitgaat van het dorp en zijn omgeving. Wil je wat actiever zijn, dan organiseren de gastheren met veel plezier uitstapjes zoals rotsklimmen en kanotochten voor je.

Als er al iets beter kon, dan was het het zwembad. Maar, dat is ondertussen ook opgelost gelet op het nieuwe bad dat dit jaar aanwezig is. Wij zijn alvast benieuwd.

Kortom, dit huis en deze camping zijn een echte aanrader!

Wederom een supervakantie!

Tamara Veen
8-5-2014

Onlangs voor de derde keer met de familie een week doorgebracht in vakantiehuizen Bozanov en Blije. Wederom keihard genoten! Een fantastische ligging, veel bezienswaardigheden en activiteiten in de omgeving, heerlijk gegeten bij restaurants in de buurt en zelden zulke enthousiaste, warme en behulpzame beheerders meegemaakt. Iedere keer voelen we ons weer heel erg welkom! Voor de kinderen is er voldoende gelegenheid om te spelen (trampoline, schommels, zandbak, glijbaan). De huizen Bozanov en Blije zijn van alle gemakken voorzien, schoon en gezellig. Vooral voor wandelaars is er veel te ontdekken in de omgeving.

De prachtige, rustgevende omgeving en het enthousiasme en plezier waarmee Hillebrand en Natasja de boel runnen maakt dat we hier graag weer terugkeren. Een volgende reservering ligt alweer in de planning!

Geweldige wintersport

pwm_geurts
29-12-2012

Afgelopen kerst in huize Bozanov een week verbleven. Net was geweldig. Bij aankomst netjes ontvangen door de Nederlandse eigenaren. Alles was schoon en netjes. De keuken is zeer compleet; alles is aanwezig! Er zijn drie slaapkamers en een ruime badkamer. In de grote hal konden we alle skispullen makkelijk kwijt en alles was weer droog voor de volgende dag.

Er is op 15 minuten rijden een skigebied. Er lag echter te weinig sneeuw waardoor we naar een groot en prachtig gebied in Polen gingen. Veel oefenveldjes en veel variatie. Top!

Het was weer lekker thuiskomen in het appartement Bozanov. Lekker warm en alle luxe!

Bedankt voor de leuke wintersport !

Voor een super wintersportvakantie!!

Liane Banerji
21-12-2012

Wij gaan in februari voor de 3e keer naar huize bozanov! Het huis is perfect ingericht (van alle gemakken voorzien), schoon en heel ruim. De Nederlandse huiseigenaren zijn heel aardig en behulpzaam en geven ook de ski-/snowboardlessen. Het materiaal is allemaal te huur bij de piste. Vooral met kleine kinderen en beginnende skiërs is het daar een paradijs! Overzichtelijke pistes en de mogelijkheid om in het panoramarestaurant te lunchen. Na een dag skiën is het heerlijk 'thuis' komen in huize Bozanov waar je in de luxe badkamer een lekker warm bad kunt nemen. Op de comfortabele bank kun je heerlijk alle Nederlandse televisieprogramma's volgen. Of je kunt in het dorp wat gaan eten en drinken in het cafe. Nu zal het wel duidelijk zijn waarom wij hier al 3 jaar op wintersportvakantie naar toe gaan!!!

Een heerlijke plek

Familie van Teylingen
18-12-2012

Via een collega kwamen wij aan dit adres in Tsjechie, normaal camperen wij maar gelet op de gezinssamenstelling dit jaar niet. Dit huis biedt ruim voldoende ruimte voor een gezin en is luxe ingericht voor een betaalbare prijs. De kinderen waren met name dol op het grote bad en hadden elk hun eigen slaapkamer. Verder is het ideaal dat huis op het terrein van de camping staat waardoor de kinderen de hele dag zich op de camping konden vermaken en ook wij aansluiting hadden met de campinggasten. Over Natasja en Hillebrand niets anders dan lof voor hun gastvrijheid, geduld en aandacht voor groot en klein. Erg prettig om door hun kennis van de omgeving op weg geholpen te worden de mooiste plekjes (veelal via wandelingen) van de buurt te ontdekken.

We hebben voor komend jaar opnieuw 3 weken Huize Bozanov geboekt en dat zegt wat ons betreft genoeg.....

Een absolute aanrader

walter hobelman
16-8-2012

Dit jaar zijn we met ons gezin weer naar camping Bozanov geweest. Het zeer gedreven ondernemers echtpaar Natasja en Hillebrand is in staat om de hoge kwaliteit van de campingfaciliteiten vast te houden en ze zijn bijzonder servicegericht en klantvriendelijk. Alles is prima onderhouden en er is volop speelruimte voor kleine en grotere kinderen. Onze eigen tieners hebben zich ook bijzonder goed vermaakt omdat er ook met hun wensen rekening wordt gehouden (kampvuurtjes bouwen, lekker chillen tot laat in de avond etc.)

Camping Bozanov is een echte familiecamping, waarbij de wekelijkse BBQavond en de baravonden gezellige momenten zijn om met andere campinggasten in contact te komen. Ook dit jaar zorgde het recreatie duo Bob en Linda voor allerlei activiteiten voor kinderen en tieners (en volwassenen) en dat deden ze zeer enthousiast. De omgeving is prachtig, je kan er goed ‘buite

fantastische kerstdagen

gerritse
8-1-2012

In huize Bozanov hebben we met onze 3 kinderen een geweldige week gehad in de kerstvakantie. Het huis is ruim,schoon en van alle gemakken voorzien. Er lag geen sneeuw maar door de goede uitwijkmogelijkheid naar Polen hebben we elke dag kunnen skieen waarbij de kinderen prive les hadden in het nederlands door de eigenaresse! De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. We reden naar huis met verdrietige kinderen op de achterbank omdat het voorbij was. We hebben al geboekt voor volgend jaar!

geweldige week voor herhaling vatbaar

Ton en Esther
16-8-2011

Vakantiehuis Bozanov is ons prima bevallen. Met 2 wat grotere kinderen (13 en 18 jaar) hebben wij genoten van een heerlijke vakantie. Natasja en Hillebrand doen werkelijk alles voor hun gasten om ze een geweldige vakantie te bezorgen. In de ochtend hangen de verse broodjes al aan de deur. Verder organiseren ze vele uitstapjes waar we dan ook veel gebruik van hebben gemaakt. 2 maal een wandeltocht door de bergen, een bezoek aan de oudste bierbrouwerij van Tsjechie en een survivaltocht hebben we dit jaar meegemaakt. Ook een barbeque op de camping met varken aan het spit was erg geslaagd. We hebben echter nog lang niet genoeg gezien en gedaan en hebben reeds weer geboekt voor volgend jaar. Want ook willen we nog zweefvliegen, kanovaren, mountainbiken en de mooie plekken in Polen bezoeken.

Het appartement is ruim, schoon en geeft privacy maar ook is er genoeg ruimte voor contact met de campingbewoners. Zeker als je meedoet aan de verschillende excursies.

Een perfect verzorgde plek met prachtige natuur

Fam Remmers
6-8-2011

Vakantiehuis Bozanov is een heerlijk ruim en luxe huis naast een kleine (NL) camping. Er is een ruime tuin met een geweldig uitzicht. Wij hebben 3 weken kunnen genieten en wilden eigenlijk nog wel langer blijven. In directe omgeving zijn allerlei uitstapjes te maken. Hillebrand en Natasja hebben qua uitstapjes voor elk wat wils en beantwoorden graag al je vragen. Als je trouwens gewoon in de 2000 m2 grote tuin met BBQ en vuurplaats wil genieten is dat ook best. Zowel de sportieveling als de rustzoeker kan hier heerlijk vakantie vieren. Onze kids van 4 en 7 jaar hebben zich prima vermaakt op de naastgelegen camping. Elke morgen verse broodjes aan de deur, heerlijk gewoon! De luxe van een huis en de charme van de camping en dat op een vreselijk mooie plek. Er zijn serieus geen nadelen te bedenken. Bozanov heeft een plekje in ons hart veroverd!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bozanov in Bozanov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bozanov zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.