Géén boekingskosten

• 7.5Eetgelegenheden

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Genieten op de kleinschalige camping Bozanov in Tsjechië. De gezamenlijke avonden met varken of kip aan het spit zijn een aanrader. De eigenaren Natasja en Hillebrand organiseren eigen activiteiten en hebben veel tips voor wandelingen in de omgeving. Geschikte omgeving voor paardrijden, kanoën, klimmen en zwemmen.

289 Reviews over Bozanov

• 9Meeuwis Kuijer18-09-2022

Goed voor elkaar daar

Mooie camping, mooie plekken om te staan, sanitair is ook mooi en netjes, Goede douches , vriendelijke eigenaars en behulpzaam Met een map die je kan gebruiken voor uitstapjes zoals wandeltochten, plaatsen met bijzonderheden en weetjes van de plaats en omgeving. Fijne dagen gehad daar.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Wendy Lampe-van Rijn26-08-2022

Geweldige camping

Geweldige camping met hele leuke en ontzettend behulpzame eigenaren! Zeer goed verzorgd met grote plaatsen. De zwemvijver is super mooi en heerlijk om verkoeling in te zoeken. De camping organiseert hele leuke activiteiten. De jachtdropping vindt 1x per jaar plaats en is een geweldige ervaring! In het hoogseizoen is het gezellig druk, maar je kunt vragen naar een rustige kampeerplek. Wij hadden een hele rustige plek met fantastisch uitzicht op de berg.

• 9Rogier21-08-2022

Heerlijke camping, vooral voor de kinderen

Leuke camping. Leuk opgezette plaatsen, ook met voldoende schaduw. Sanitair prima in orde. De zwemvijver is een aanrader. Er is voldoende te doen in de omgeving om je te vermaken. Daarvoor is de map die je krijgt bij aankomst erg handig!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Jenette Hilgeman19-06-2022

Eerste keer op camping Bozanov. Prachtige camping. Mag zelf plek zoeken. Speels opgezet. Beheerders super vriendelijk. Klantgericht en met hele gezin Topteam. Eind vd dag nog even napraten in de bar. Bbq avond. Mooie uitdagende omgeving voor iedereen wat wils. In voorjaar voor rustzoekers en in hoogseizoen voor gezinnen wordt dan veel georganiseerd. Sanitair en camping zijn netjes en superschoon. Restaurant op loopafstand heerlijk gegeten. We komen terug in 2023.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Dominique en Joost01-10-2021

Huisje Koluna

Wij zaten afgelopen week in het huisje Koluna. Bij aankomst, is het eerste wat ons opviel hoe super schoon het huisje was. Ontzettend fijn! Ook het dekbed rook heel fris. Er is een spelletjes kast aanwezig en wat boeken. Er is een tv, met chrome kastje waarop je heel makkelijk kan streamen met je telefoon/iPad. Ook ligt er een map vol ideeën, wat je allemaal kan doen in de omgeving. In de omgeving is het eind september/begin oktober heel rustig. Maar dit was juist heel fijn. Alle activiteiten die je hier kan doen rondom wandelen, kan je rustig bezichtigen en geen last van drukte/toerisme. De ligging van de camping is heel centraal. Ons hoogte punt waren de tafelbergen in Polen, met uitzicht over Tsjechië (Szceliniec Wielki). Het was een tocht met klimmen en klauteren, maar prachtige uitzichten. Als we een feedback puntje moeten bedenken, is dat er geen oven wanten aanwezig zijn. Maar dan zijn we wel erg kritisch. We hebben genoten!

• 3Eetgelegenheden
  • 10Martijn van der Hoff26-08-2021

Zoals een camping hoort te zijn!

Dit is het type camping waar ik van houd. Het ligt prachtig in een mooie omgeving. Er wordt van alles georganiseerd, met name de BBQ was echt fantastisch. Voor de kinderen werden er ook leuke dingen georganiseerd zoals het broodjes bakken. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Het belangrijkste vind ik de vriendelijkheid van Natasja en Hillebrand. Ik ben me echt wel bewust van hoe vaak je een zelfde vraag op een dag kan krijgen, maar ze blijven behulpzaam en vriendelijk. We hebben veel kunnen wandelen en MTB-en. Voor mij was Adrspach het hoogtepunt. Helaas hebben we niet echt mooi weer gehad, maar we komen zeker nog eens terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Nancy24-08-2021

Super!

Het was even spannend of we konden gaan gezien de aangescherpte covid regels. De eigenaren zijn goed op de hoogte van de regels en mogelijkheden om toch een zeer fijn verblijf te hebben op een veilige manier! 2 weken gestaan, onze batterij is weer opgeladen na dit zeer intensieve jaar. Grote nette plaatsen met schaduw en zon. Heerlijk landklimaat weer, alles super schoon zoals wij daar gewend zijn. Geen moment hoeven wachten voor toilet of douche. Altijd warm water met douchen. Voor de Kids van 4 en 6 jaar leuke kleinschalige activiteiten:streepjescode spel, flessenvoetbal, dieren voeren, pony rijden, pannekoekjes, brood balken boven kampvuur enz. Ik kan nog veel vertellen over deze fijne camling op een fantastische plek in Tsjechië maar mijn advies, ervaar het zelf! Wij komen graag terug!

• 10Fam Berendsen24-08-2021

Heerlijke omgeving om tot rust te komen.

Met ons vieren, echtpaar met twee tieners ons goed weten te vermaken op en en de buurt van camping Bozanov. Mooie natuur, goede mtb-routes, wandelroutes en stevige heuvels om te beklimmen.Menig review rept er al over, de staat van het sanitair is echt uitgesproken goed en constant fris, zeker een pluspunt.Voor de kids wordt dagelijks wat georganiseerd, het is kleinschalig, maar de inzet maakt dat de kids er enthousiast van worden. Voetbaltoernooi, jachtdropping, varken aan het spit, levend stratego, als ze zich zelf niet vermaken in het honk, worden ze wel vermaakt.Al met al een heerlijk rustige omgeving, nette camping met zeer betrokken en hardwerkende Hillebrand en Natasja die een succes van jouw vakantie willen maken.

• 10Richard Bloemsma10-08-2021

Alweer super!

Voor de vierde keer op camping Bozanov en dat heeft een reden. Elke keer weer blij door de schoonheid van het sanitair, de ruime plekken, lekkere broodjes voor ontbijt enz enz enz.Zelfs onze oudste van 13 heeft zich geen moment verveeld.Kortom, alweer voor herhaling vatbaar.

• 8Lenie13-10-2020

Prachtige omgeving.

Fijne camping, mooie ligging, heerlijk wandelgebied. Behulpzame eigenaren. Het sanitair is bij een volle camping misschien wel wat krap, ook al is dan het klein toiletgebouw wel open.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Bozanov info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (3)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Stadscentrum1 km