Camping Bozanov

210 reviews over Camping Bozanov in het Nederlands

Zeer gastvrije ontvangst

Katrien
29-1-2018

Mooi onderhouden camping. Plaatsen variëren heel erg in grootte en uitzicht en zijn zeker niet allemaal even idyllisch als op de foto's op de website. Wij waren hierdoor in eerste instantie wat ontgoocheld. Het enthousiasme en de hartelijkheid van Natasja en Hillebrand hebben onze scepsis echter snel weggenomen. Wat een prachtkoppel ! Elke week worden eenvoudige activiteiten georganisseerd voor groot en klein (paddenstoelen zoeken, broodjes op een stok boven het kampvuur,...). Ook de wekelijkse barbecue (varken of kip aan het spit) is top !

Het zwembad is misschien iets te klein voor een volgeboekte camping, maar blijkbaar zijn er plannen voor de aanleg van een zwemvijver. Dat zou het helemaal af maken.

Echt helemaal super

Bert en Betty Homan
4-11-2017

Wat een geweldige camping. Hillebrand en Natasja maken het hun gasten het echt naar hun zin. Ze voorzien hun gasten van prachtige plekken, zijn uitermate behulpzaam, willen meedenken in oplossing (onze dochter verzwakte haar enkel en we hadden dringend behoefte aan een ziekenhuis c.q. krukken). De BBQ avonden zijn ontzettend gezellig. Ook het feit dat ze zelf via activiteiten begeleiden en opzetten heeft ons doen besluiten nogmaals terug te gaan naar deze camping. De camping heeft een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het sanitair is uitermate schoon en wordt dagelijks meerdere keren schoongemaakt. Je kunt altijd met je vragen terecht bij de Natasja of Hillebrand. De ligging van de camping is aan de kant van een bergrug, waardoor er veel mogelijkheden zijn om te wandelen of te mountainbiken. De vele restaurants in de omgeving zijn goedkoop (voor 4 personen betaal je max. 30 euro voor een goede maaltijd. Ik zou zeggen: ervaar het zelf eens en geniet van de gastvrijheid.

prachtige camping, een echte aanrader

Marga
5-9-2017

Het is een prachtige camping, Natasja en Hillebrand zijn erg behulpzaam en enthousiast. Het sanitair is erg schoon, vorig jaar nog een nieuw sanitairgebouw geopend, zwembad is niet al te groot maar schoon en heerlijk om even in af te koelen. Bij aankomst ontvang je een map met enorm veel info van de omgeving en ook bij vragen zijn ze zeer behulpzaam. Er is een restaurantje op loopafstand, maar ook op de camping organiseren zij bbq avonden. broodjes service en ook door hen zelf georganiseerde activiteiten, bv wandeling in de bergen.

Kortom, het is een prachtige plek, prima camping, een leuk stel, ik ga normaal nooit voor een 2de keer naar de dezelfde camping terug maar voor hen en de locatie heb ik een uitzondering gemaakt, en wellicht bezoek ik ze nogmaals.

Natasja en Hillebrand chapeau !! ga zo door.

Een ontspannen en fijne camping

Ten Brink
4-9-2017

- Korte lijnen

- Persoonlijke benadering

- Leuke activiteiten voor de kinderen

- Mooie plekken

Super gezellige camping

Familie Bosman
1-9-2017

Een zeer gemoedelijke camping met prima faciliteiten en activiteiten. Mooie omgeving. Natasja en Hillebrand zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Geween perfecte campldige Kindvriendelijken schone

Maarten Saarloos
27-8-2017

camping Bozanov een zeer geweldige en mooie camping,sanitair super schoon,werd 3x p.d. schoon gemaakt,ruime douche,s,geen min puntjes te vinden,gezamelijke barbeque,s met kip en varken aan spit,,voor alles word gezorgd Natasja en Hillebrand (eigenaren)staan gelijk voor je klaar om te helpen,bij aankomst krijg je gelijk een informatie map,en die hoef je pas in te leveren bij vertrek.het zwembad lekker verwarmt ,al met al prima.zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie en geweldige camping, super georganiseerd!

Familie Blaauwgeers
18-8-2017

Camping is knus, heeft weg van een boeren camping, ruime plekken. Sanitair is nieuw en schoon! Zwembad is heerlijk om even af te koelen.

Ontvangst is super, eigenaren hebben hart voor hun gasten! Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud! Omgeving is prachtig, er is ontzettend veel te doen. Uit eten gaan is erg goedkoop en lekker!

Wij kunnen geen minder positieve punten bedenken! Voor elk gezin een echte aanrader!

Zoals de reviews al beloofden; prachtige plek!

Fam de Haan
16-8-2017

Zoals de reviews deden beloven kwamen we terecht op n prachtige plek. De camping wordt vol passie, expertise en ook gemoedelijkheid gerund door Hillebrand en Natasja. Mooie plaatsen, net sanitair, prachtig uitzicht, leuk/ schoon zwembad, gezellige activiteiten en n relaxte sfeer. Zo wil je je vakantie ervaren!

In de omgeving is genoeg te ondernemen: de rotspartijen van Adrspach, het Radkow-recreatiemeer in Polen, leuke stadjes/dorpjes. En op de camping wordt ook het nodige georganiseerd in kleine, gemoedelijke setting: paddenstoelen zoeken, knutselen, broodjes op t kampvuur en dieren verzorgen.

Omdat de camping al vroeg in het seizoen was volgeboekt tijdens de periode waarin wij wilden komen konden we maar 1 week terecht. We hadden hier best langer kunnen vertoeven ondanks dat we vrijwel nooit langer dan 1 wk op 1 plek blijven.

Ga zo door en vele gezinnen zullen hier n bijzondere vakantie-ervaring kunnen opdoen.

Mooie, verzorgde camping in prachtige omgeving

Karin de Jong
15-8-2017

Zeer vriendelijke en behulpzame camping eigenaren (Nederlands echtpaar, Natasja en Hillebrand). Er worden leuke dingen georganiseerd voor jonge kinderen (broodjes bakken op kampvuur, paddestoelen zoeken). Ook voor alle leeftijden (wandeltochten, kanoën, barbecue).

Natascha en Hillebrand zijn altijd bereid om alle gewenste informatie te geven over de omgeving. Bij aankomst op de camping krijg je een map met allerlei tips over uitstapjes in de omgeving, en dat zijn er veel: mooie wandeltochten langs allerlei rotsformaties, leuke plekken op bergen en in bossen waar je gezellig en goedkoop kunt eten, een zwemmeer vlakbij net over de Poolse grens, zweefvliegen vanuit een dorpje vlakbij. Vanaf de camping loop je - dwars door de weilanden - in 10 minuten naar het dorpje Bozanov. Daar is een leuk klein winkeltje en een gezellig restaurantje waarvan de menukaart is vertaald in het Nederlands door Natasja. Om de betrokkenheid van de campingeigenaren aan te geven: Natasja adviseerde ons om het telefoonnummer van de camping in onze telefoon te zetten voor het geval we zouden verdwalen tijdens één van de wandelingen!

Eventuele was kan je afgeven bij de receptie. Die wordt gewassen en desgewenst gedroogd weer op je kampeerplek afgeleverd.

Broodjes kunnen elke dag besteld worden.

Goed en schoon sanitair.

Toen wij er waren, waren er relatief veel gezinnen met kleine kinderen. Er is een zwembadje, een speeltuin en een kinderboerderij. Toch is de camping ook voor oudere kinderen geschikt - er is een leuke ruimte met een zithoek waar je kunt tafeltennissen en biljarten.

Bozanov ligt in een prachtig deel van Tsjechië (en vlakbij een prachtig deel van Polen). Als ik eraan terugdenk zie ik een lief dorpje tussen glooiende heuvels met heel veel wilde bloemen. Veel ruimte, veel rust. Herten, reeën een roofvogels. Mooie verzorgde huizen met veel hout en bloementuinen. Aardige mensen die over het algemeen alleen Tsjechisch spreken, maar hun best doen om je te begrijpen en het leuk vinden wanneer je in het Tsjechisch bedankt. Djekoeji!

Wat een topcamping

Eddy en Inge
14-8-2017

Bozanov is echt een camping zoals je mag verwachten van een caomping met zulke goede beoordelingen. Ruime plekken, goed en schoon sanitair, mooi uitzicht, kleinschalige bar en leuke activiteiten. Wat maakt het dan toch anders dan alle andere goede campings? Dat zijn de eigenaren Natasja en Hillebrand. Zij maken deze camping top. Niets is voor hen teveel om de campinggasten een goede vakantie te bezorgen. Natasja bemenst de receptie en geeft je tips en adviezen voor uitjes die je verblijf onvergetelijk maken. Hillebrand runt de buitenboel en zorgt ervoor dat de camping en zwembad er netjes bijliggen en de zaken allemaal naar tevredenheid werken. Daarnaast springt hij bij als tourleider, ponybegeleider, pannenkoekenbakker, etc. Zij weten samen de gasten het daadwerkelijke vakantiegevoel te laten beleven. Volgend jaar komen wij zeker weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bozanov in Bozanov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bozanov zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bozanov scoort een 9.3 uit 10 op basis van 214 reviews.