Camping Bozanov

• 9.6Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Genieten op de kleinschalige camping Bozanov in Tsjechië. De gezamenlijke avonden met varken of kip aan het spit zijn een aanrader. De eigenaren Natasja en Hillebrand organiseren eigen activiteiten en hebben veel tips voor wandelingen in de omgeving. Geschikte omgeving voor paardrijden, kanoën, klimmen en zwemmen.

268 reviews over Camping Bozanov

• 9Hester, Pieter, Noah en Mirre22-09-2019

Wij hebben enorm genoten op Bozanov.

Camping Bozanov is een supercamping. Mooi ruim opgezet, met ruime plaatsen. In het nieuwe toiletgebouw perfect sanitair dat erg goed wordt schoongehouden. Hele fijne warme douches. Je wordt enorm goed geholpen door Hillebrand en Natasja, die beiden een 'laid back'-houding hebben, waarbij veel mogelijk is. Zoveel actiefs te doen in de omgeving, dat je aan 2 1/2 week nog niet klaar bent. Zeker aan te raden.

• 10Fam Vanhoutte07-09-2019

Subliem, ook voor het tweede jaar op rij !!

Dit jaar voor de tweede keer naar camping Bozanov. We gaan normaal nooit twee keer naar dezelfde camping maar vorig jaar beslist een uitzondering te maken. Toffe activiteiten voor kinderen, rustige ruime plaatsen, voldoende activiteiten... niets op aan te merken. Enige minpuntje wat wij hier vorig jaar hadden geschreven was dat bij warm weer het zwembadje vrij vol zat. Wel de zwemvijver die ze voorzien hebben deze zomer pas helemaal top ! Helder water, voldoende groot. De kinderen vonden hem de max ! Omgeving is ook ideaal voor wandelen, zowel in Tsjechië als net over de grens met Polen. Ook waren de spooktocht en jachtdropping opnieuw top dit jaar ! Volgend jaar zoeken we andere oorden op, maar wie weet binnen enkele jaren... opnieuw Bozanov ! Dat het de ideale formule is voor gezinnen met kinderen zie je aan de verschillende families die elk jaar opnieuw terugkomen.

• 9Fam. Peters02-09-2019

Super leuke camping!

Wij hebben de laatste twee weken van augustus op camping Bozanov doorgebracht. Het is een hele leuke en vooral gemoedelijke camping. Door de georganiseerde activiteiten voor kinderen (brood bakken, pannekoeken eten en verschillende spelletjes) en de wekelijkse BBQ (varken of kip aan het spit) is het contact met anderen op de camping snel gelegd. Hierdoor heerst er een gezellige sfeer op de camping. Voor vragen over de omgeving kan men naar de receptie, daar wordt de tijd genomen voor goede uitleg en advies. De plaatsen zijn zeer ruim en de camping is autovrij. Het zwembad(je) en de zwemvijver zijn goed onderhouden. De omgeving is schitterend en er is genoeg te doen voor jong en oud! Ik zou deze camping zeker aanraden!

• 10J.H. Boshuis30-08-2019

Het is een kleine, overzichtelijke camping waar kinderen rond kunnen lopen zonder angst voor auto's want die komen alleen op de camping om de caravan/tent neer te zetten. Er is voldoende parkeerplaats buiten de camping. Het is een echte familiecamping waar je je welkom voelt en waar elke dag iets georganiseerd wordt. Dat is veelal voor groot en klein geschikt. In de omgeving van de camping is voldoende te doen en te zien. Als je informatie wilt hebben staan de Nederlandse eigenaren altijd tot je dienst. Echt een aanrader voor een fijne vakantie.

• 10Fam. Trompert22-08-2019

Alles wat wij voor de vakantie hoopten kwam uit!!!

Met heel veel plezier hebben wij op camping Bozanov gestaan. Onze kinderen zijn 11 en 12 jaar en ook zij hebben erg genoten! De gastvrijheid van de familie Heerkens was echt top, geen vraag is te gek en ze kunnen je veel mooie en bruikbare info geven voor alle leuke uitjes die in de omgeving te doen zijn. Het zwemmeertje en zwembad zijn super en ook echt mooi schoon net als het sanitair. En dan ook nog eens gelegen op een prachtige locatie! De natuur is overweldigend, je komt in de bossen o.a. hertjes tegen en eekhoorns, ook mini slangen en prachtige roofvogels laten zich bewonderen. We hebben een prachtige kanotocht gemaakt die vanuit de camping was georganiseerd, en de omgeving leent zich uitstekend voor mountainbiken, trailrunnen en wandelen. Alle routes zijn super goed aangegeven en je komt er bijna niemand tegen, je waant je alleen op de berg met de natuur! Kortom 3 weken waren eigenlijk te kort! tip: doe mee aan de spokentocht!

• 9David15-08-2019

Een buitengewone camping met veel gezelligheid!

Een buitengewone camping met veel gezelligheid en gezellige campinggasten. Wij hebben deze camping geboekt omdat ons de omgeving erg aansprak, heerlijk wandelen en vriendelijke campinggasten! Dat zoeken wij. Dat is 100% gelukt! Wat een super camping en omgeving zeg, daar is geen woord over gelogen. Wij hebben lekker (stevig) kunnen wandelen in Tsjechië en Polen, en wat ons was opgevallen is dat de routes zo goed worden aangeven. Je kunt niet verdwalen.

Ook het eten is van een zeer goede kwaliteit, even wat informatie bij de campingbaas vragen en je komt bij de meest mooie en gezellige eettentjes in de buurt terecht. De jachtdropping en spokentocht was voor onze (oudere) kinderen een hoogtepunt in de vakantie, verder heeft de jeugd zich vermaakt in het zwembad en zwemvijver om vervolgens zich in de avond na het eigen gemaakte kampvuur zich terug te trekken in de speciaal ingerichte ruimte met een pooltafel en pingpong.

Bedankt!

• 10Fam. Verbeek15-08-2019

Eigenlijk meer dan een 10 !!

Na jaren vakantie in Frankrijk te hebben doorgebracht was het tijd om eens wat anders te proberen. Mede dankzij de recensies van Zoover al vroeg in het seizoen een plaatsje geboekt op camping Bozanov.
    Met hoge verwachting kwamen we aan op de camping. Al bij aankomst werd duidelijk dat we niet teleurgesteld gingen worden. Het enthousiasme van Natasja en Hillebrand is overweldigend. Zoals beloofd een prachtige grote plek bovenin op een schitterende schone camping . Een BBQ, jachtdropping en een spooktocht is nog maar een klein deel van wat we hebben meegemaakt. In de omgeving is heel veel te doen en te beleven. Zowel sportief, cultuur, shoppen en rust. Er is maar één nadeel aan deze camping en dat is dat je vakantie veel te kort is om al het mooist wat Tsjechië en Polen te bieden heeft te ontdekken.
    Onze kinderen hebben genoten in de recreatie ruimte en het zelfgemaakte kampvuur. Heel graag tot volgend jaar.

• 10Yvette15-08-2019

Fantastisch!

Camping zat vol, dus helaas maar 2 dagen op deze camping gestaan. Wij stonden op het nieuwe veldje met een fantastisch uitzicht! Bij aankomst werden wij meteen door Natasja uitgenodigd voor de BBQ. Deze kwam voor ons nog wat overweldigend over omdat bijna de hele camping hier bij aan schoof maar werd goed door de eigenaren gecoördineerd. Sanitair meer dan goed! Blijft altijd een kwestie van hoe je voorganger het heeft achter gelaten maar dat geldt op iedere camping. Zeer behulpzame eigenaren wij hadden een dierenarts nodig en deze werd voor ons geregeld. Er worden volop activiteiten georganiseerd, dus je hoeft je niet te vervelen. Je kunt ook gebruik maken van de wasservice, je brengt je was langs en deze wordt gewassen en indien nodig ook nog gedroogd! Kortom een enorm mooie camping. Chapeau Natasja en Hillebrand!

• 9Ellie Postmus13-08-2019

Fantastische omgeving en camping.

Wij hebben een superleuke vakantie gehad. De camping is gezellig, schoon en geschikt voor alle leeftijden. Onze kinderen van 16, 14 en 11 hadden genoeg leeftijdsgenoten om zich mee te vermaken. De omgeving is prachtig! Wij hadden nog wel meer wandelingen willen maken, maar de kinderen wilden liever ook andere dingen doen. Ze hebben geklommen, gerodeld en geshopt. Zo kwam iedereen aan zijn trekken. De map met folders en tips die elke gast krijgt is heel handig en ook de geadviseerde app (mapy) was super. Hillebrand en Natasja, complimenten voor jullie inzet en enthousiasme!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Fam Verweij13-08-2019

Geweldige camping met twee super leuke Nederlands

Super mooie camping met 2 super leuke Nederlandse eigenaren die een hele mooie camping hebben opgezet met een hele goede sfeer. Mooie ruime plekken, super schoon en gratis sanitair. Er worden leuke dingen georganiseerd, met als hoogte punt voor de kinderen de jachtdropping en de super spannende spooktocht. En de wekelijkse BBQ met of kip of varken aan het spit is ook super lekker en gezellig. Kortom een welverdiende 10 voor Natascha en Hillebrand met hun geweldige camping.

35 tips over Camping Bozanov

• Fam. Peters, 02-09-2019

Voor de vleesliefhebbern kun je eten in Otovice bij La Sahula (een soort eetcafe). Daar krijg je voor ongeveer 10 euro een mixed grill waar je aardig je best voor moet doen! Het is ongeveer 10 minuten rijden vanaf de camping.

Verder kan je mapy.cz al vast downloaden om mooie (wandel)routes te bekijken op de offline kaart.

• Martin en Christina, 27-05-2014

Elke kampeerdeer krijgt tijdens zijn verblijf een map met bezienswaardigheden in de buurt. Als je hier gebruik van maakt kom je echt op de mooiste plekjes.

• Martin, 03-05-2014

De eigenaren zijn zeer gastvrij en willen de gasten graag voorzien van alle benodigde informatie. Ze hebben veel ervaring over de omgeving en kunnen de bezoekers van de benodigde tips voorzien. In het dorp zijn twee restaurants aanwezig waar zeer goedkoop kan worden gegeten.

5 vragen over Camping Bozanov

• Eva, 19-07-2017

Koelkastje beschikbaar?

Graag zou ik willen weten of er voor campinggasten (met tent) een koelkastje beschikbaar is om koelelementen in te koelen of evt wat kleine spullen in te bewaren?

• Ilse, 26-07-2016

Muggen

Zitten er veel muggen?

Eddy, 05-08-2016

Hallo Ilse,

Net terug uit Bozanov en ik heb daar geen mug gezien. Er is (op het zwembad na) geen stilstaand water aanwezig. grt Eddy

• vanroose Roland, 15-05-2016

prijs camping

Geachte, Wat is de prijs voor 1 nacht te verblijven met een tent auto en 2 volwassen.

Mvg Vanroose Roland

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50