Camping Bozanov

236 reviews over Camping Bozanov in het Nederlands

Genieten

Sandra
3-10-2018

Op deze camping is het werkelijk genieten, een fantastisch uitzicht, prachtig sanitair met altijd warm water, gezelligheid voor jong en oud, gezamenlijke avonden met varken of kip aan het spit. Kleinschalige animatie voor de kinderen, dieren verzorgen, spelletjes, broodjes bakken maar ook de geweldige jachtdropping en de vreselijk spannende spokentocht waar hier thuis nog steeds over gesproken wordt. Verder kun je voor alles terecht bij de eigenaren Hillebrand en Natasja, ze zijn hulpvaardig, geïnteresseerd in iedereen, altijd tips voor een uitje of een wandeling. Bij aankomst krijg je een map waar alle informatie over de camping de omgeving, winkels, restaurants in staan maar ook welke activiteiten er te doen zijn, bijv. wandeltochten, kanoën, bergbeklimmen. Een klein zwembad waar het even lekker afkoelen is, als het goed is komt er volgend jaar een speelvijver, dus alleen nog maar meer plezier! Kort om Genieten!!!!

fantastisch

Familie Terlouw
26-9-2018

Een zeer gezellige camping, goed onderhouden en verzorgd. De familie is erg klantvriendelijk en toegankelijk, ook voor de kinderen is niets te veel. Mooie omgeving, waar je echt tijd voor uit moet trekken. Er worden vanuit de camping ook dingen georganiseerd voor kinderen en volwassenen. Kinderen kunnen lekker rond lopen op de camping. Het zwembad is niet groot, maar de kinderen kunnen zich hier prima vermaken. Zeker een aanrader, we gaan hier zeker terugkomen.

Helemaal perfect

Erik Loos
24-9-2018

Gezellige kleinschalige camping met perfect en schoon sanitair.

Er is heel veel in de omgeving te doen en alle info hiervoor is op de camping te verkrijgen. De eigenaren staan voor iedereen klaar en organiseren leuke activiteiten voor jong en oud.

Zeer fijne camping in pracht omgeving (aanrader)

Familie van Teylingen
17-9-2018

In het hoogseizoen wederom naar Bozanov afgereisd. Net als voorgaande jaren een heerlijke tijd gehad met het gezin. Het is een kleinschalige nette camping in een prachtige omgeving. De eigenaren zijn zeer gastvrij en geven veel informatie over de omgeving. In het hoogseizoen zijn er voor de kinderen en ouderen ook activiteiten (zowel op de camping als via de camping geregeld). De camping zelf is netjes, schoon en beschikt over een zwembad.

Super campung

Ria
7-9-2018

Camping bozanov is een mooi camping. Alles klopt, mooie grote plaatsen, goed sanitair dat er altijd schoon uitziet. Heerlijke douches met en fijne sproeier. Deze camping is zoals een camping hoort te zijn. De eigenaren zijn aardig en altijd bereid je te helpen. Ga zo door. We komen nog een keer terug.

Fantastisch, echt een top camping!!

Sabrina
1-9-2018

Dit was niet onze eerste keer hier op camping Bozanov en zeker niet de laatste keer! Normaal gaan we niet twee keer naar de zelfde plek, maar hier maken wij graag een uitzondering voor.

Het is altijd weer genieten hier. De omgeving is prachtig en er is zoveel te doen. En ook deze keer hebben we weer wandelingen en uitstapjes gedaan, die wij nog niet eerder hadden gedaan. Natascha en Hillebrand zijn zo bekend met de omgeving, dat ze je altijd tips kunnen geven voor nieuwe wandelingen. Je kan hier blijven ontdekken. Omdat je in een grens gebied zit heb je ook meerdere opties. De ene keer een wandeling in Tsjechië en de andere keer weer in Polen. Maar je kunt hier ook paardrijden, kanoën, klimmen, zwemmen, bowlen, noem maar op. En niet duur!

Voor onze kinderen 8, 12, 15 was het ook echt weer een top vakantie. Zij hebben zich geen moment verveeld en veel vrienden gemaakt.

Het eten in de omgeving is ook super! Lekker en voordelig.

Genoten van een zeer relaxte vakantie

Christien Holm
28-8-2018

Zeer vriendelijke eigenaren. Gezellige camping. Genoeg te doen voor jong en oud. Wij zijn 2.5 week op de camping geweest en we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Fantastisch!!

Leonie
27-8-2018

Dit jaar voor het eerst naar Camping Bozanov geweest. Prima ontvangst door Natasja en Hillebrand. Van alle jaren was dit toch wel de mooiste en schoonste camping tot nu toe. Ruime plekken met genoeg beschutting. Mooie fiets en wandelomgeving. Het sanitair was perfect schoon. Ondanks dat de camping vol was, hooguit een paar keer moeten wachten voor de douches.

De activiteiten prima. Kleinschalig, maar voor ons en onze kinderen prima.

De spokentocht was echt goed georganiseerd, zeker voor herhaling vatbaar. ( Aldus man en kind :-) )

De kip aan het spit is echt een aanrader. Zeker ook alle huisgemaakte versnaperingen erom heen. En niet duur!!

De map met informatie is een prima aanvulling om het gebied te verkennen. En de gangbare dingen te vinden. Het gebied is nog niet zo toeristisch, dus nog veel mooie plekjes te ontdekken...

Klein minpuntje: Openingstijden van de bar...

Kortom genoeg redenen om zeker nog een keer terug te komen!!

Gemoedelijke camping

Rieneke
26-8-2018

Leuke kleine camping, gemoedelijk. Leuk een gezamenlijke BBQ, met varken aan spit.

Heel Veel kinderen, altijd wat te spelen, maar dus ook altijd geluiden van smorgens vroeg tot savonds laat. Leuk klein animatie programma.

Zwembad heerlijk om even af te koelen, voor een groot zwembad kun je in de buurt naar een super schoon en netjes buitenbad.

Veel wandelroutes, helaas weinig echt leuke stadje in de buurt in tjechie. Tip ga Polen in, polAnica Zdroj, eerst rodelen, daarna eten bij polskie smaki.

Schitterend ! Super eigenaars ! Prachtige streek

Fam. Vanhoutte
18-8-2018

Eerste keer Tsjechië, eerste keer Bozanov, maar zeker niet de laatste keer ! Alle positieve wat je leest is niet overdreven ! Zeer gezellige, kleinschalige camping waar Natasja en Hillebrand instaan voor de dagelijkse dingen.Gezellig zwembadje die op zomerse dagen vrij vol zit, maar een extra speelvijver vanaf volgend jaar zal hierop de perfecte oplossing zijn. Proper sanitair. De regio is super. Prachtige bossen om te wandelen. Eigen activiteiten zoals dropping, spooktocht, voetbaltornooi, brouwerij bezoek,... Ook kip of varken aan het spit is een topper. Iedereen gezellig samen hapje eten en pintje drinken ! Tal van goedkope gezellige restaurantjes in de streek. Iets wat we normaal nooit doen en nog nooit hebben gedaan, ook al is het verblijf er super, is 2x naar dezelfde plaats terugkeren, maar hier maken we een uitzondering en de plek is al gereserveerd voor 2019 ! Dit jaar verbleven we er 3 weken en volgend jaar opnieuw ! Wij en de kinderen zien er al volop naar uit !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bozanov in Bozanov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bozanov zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.