Camping Bozanov

• 9.6Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

• Kinderopvang
Meer camping info

Genieten op de kleinschalige camping Bozanov in Tsjechië. De gezamenlijke avonden met varken of kip aan het spit zijn een aanrader. De eigenaren Natasja en Hillebrand organiseren eigen activiteiten en hebben veel tips voor wandelingen in de omgeving. Geschikte omgeving voor paardrijden, kanoën, klimmen en zwemmen.

276 reviews over Camping Bozanov

• 10Linda30-07-2020

Super!

Wat een heerlijke camping. Veel wordt er georganiseerd en de sfeer is er fijn!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Familie Hak25-07-2020

Schitterende camping voor jong en oud.

Camping Bozanov is een prachtige camping geschikt voor alle leeftijden. De schitterende ligging is een groot voordeel. Je wandelt zo de mooiste routes vanaf de camping. Of je rijdt eerst ergens naartoe, want er zijn veel wandelmogelijkheden in de buurt. Het is op de camping gezellig. Er worden dingetjes georganiseerd zonder enorme animatieteams. Een spel voor de jeugd, een kanotochten of een bbq met varken aan het spit voor het hele gezin. Wij kamperen al vele jaren, maar deze camping heeft het schoonste sanitair van alle campings die we gezien hebben. De eigenaren van de camping zijn erg enthousiast en behulpzaam. Ze weten veel te vertellen en geven graag tips. Bij binnenkomst krijg je ook een map vol tips te leen. Zijn er ook negatieve punten? Hooguit dat drie weken te kort was 😉 Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Richard Bloemsma25-07-2020

Weer fantastisch!!

Wanneer onze kinderen na 10 minuten al vragen om te boeken voor volgend jaar moet het wel goed zijn. Dit was onze derde keer op deze camping. De omgeving, de rust, de plekken, het sanitair, alles klopt. Vooraf door Natasja en Hillebrand goed op de hoogte gehouden over de corona maatregelen in Tsjechië. Dit heeft ons doen besluiten om dit jaar toch gewoon op vakantie te gaan. Zeker geen spijt van. We hebben ons weer geweldig vermaakt, dit gaat zeker niet de laatste keer hier geweest zijn! Sanitair is nog altijd als nieuw en super schoon, op nog geen enkele camping zo gezien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Anita02-07-2020

Fantastisch, ALLES klopt...!!

In 2010 hebben we hier óók fijn gekampeerd: nu is het nóg mooier geworden! Een héérlijk zwembad, prachtig sanitair, gezellige bar met drankjes én hapjes en ontzettend vriendelijke en behulpzame campingeigenaren. Allergrootste pluspunt: brandschoon sanitair !!! Minpunt: welk minpunt ? Wij zullen hier nóg wel eens verblijven !

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Sandra Helmus31-10-2019

Perfecte gezinscamping

Voor de 2de keer naar Camping Bozanov afgereisd. Wat een feest weer om aan te komen. Fijne ontvangst door Natasja en Hillebrand. De kinderen zijn we gelijk kwijt, die hebben al vriendjes gevonden. Genoeg te beleven op en rond de camping, voor jong en oud. Wij houden van geocachen en dat is prima te doen in de omgeving. Dit jaar kwamen mijn ouders ook(60+), die hebben ook echt genoten. De familie uitstraling die ze hebben, de moeite die ze nemen voor hun gasten. Het plaatje is af. Zeker met nu de nieuwe natuurvijver. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Rozema16-10-2019

Heerlijk, fantastisch, genieten

Deze camping ligt in een prachtig natuurgebied en je kunt in Tsjechië en Polen fantastisch wandelen. Natasja en Hillebrand kunnen je precies vertellen waar leuke plekken zijn om te wandelen. De zwemvijver is een aanwinst voor de camping. De wekelijkse BBQ met de ene week kip en de andere week varken aan het spit met zelfgemaakte salades en kruidenboter zijn heerlijk en heel gezellig. Genoeg te doen in de omgeving zoals rodelen, klimmen, kanoën, winkelen. De animatie is kleinschalig maar er worden leuke dingen gedaan zoals voetbaltoernooi, lampion knutselen, broodjes bakken, streepjescode spel. Maar de hoogtepunten zijn de jachtdropping en de geweldige spokentocht. Lekker een drankje of ijsje op het terras. Gewoon een fantastische camping met hele betrokken eigenaren. We komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Fleur16-10-2019

Een geweldige camping!

Geweldige vakantie gehad in Bozanov met mooie natuurgebieden waar je heerlijk kan wandelen. Verder is er erg veel te doen in de omgeving zowel in Tsjechië als in Polen. De wekelijks terugkerende BBQ met varken of kip aan het spit waren een fantastische ervaring. Op de camping kan je heerlijk tot rust komen bij de natuurvijver of bij het zwembad. De hoogtepunten van onze vakantie waren de spokentocht en de jachtdropping die georganiseerd werden door de camping. Al met al hebben we een top vakantie gehad en is dit zeker voor herhaling vatbaar want we hebben nog lang niet alles gezien!!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Mevr. van Ee16-10-2019

Fantastisch!

Wát een mooie plek om vakantie te vieren! We hadden een prachtig ruim huis op de camping gehuurd: schoon, compleet en met een schitterende nieuwe badkamer, echthelemaal af. De eigenaren staan je altijd vriendelijk te woord en geven veel goede tips om de omgeving te verkennen. Wij overwegen serieus om nog eens terug te komen, deze camping is een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Hester, Pieter, Noah en Mirre22-09-2019

Wij hebben enorm genoten op Bozanov.

Camping Bozanov is een supercamping. Mooi ruim opgezet, met ruime plaatsen. In het nieuwe toiletgebouw perfect sanitair dat erg goed wordt schoongehouden. Hele fijne warme douches. Je wordt enorm goed geholpen door Hillebrand en Natasja, die beiden een 'laid back'-houding hebben, waarbij veel mogelijk is. Zoveel actiefs te doen in de omgeving, dat je aan 2 1/2 week nog niet klaar bent. Zeker aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam Vanhoutte07-09-2019

Subliem, ook voor het tweede jaar op rij !!

Dit jaar voor de tweede keer naar camping Bozanov. We gaan normaal nooit twee keer naar dezelfde camping maar vorig jaar beslist een uitzondering te maken. Toffe activiteiten voor kinderen, rustige ruime plaatsen, voldoende activiteiten... niets op aan te merken. Enige minpuntje wat wij hier vorig jaar hadden geschreven was dat bij warm weer het zwembadje vrij vol zat. Wel de zwemvijver die ze voorzien hebben deze zomer pas helemaal top ! Helder water, voldoende groot. De kinderen vonden hem de max ! Omgeving is ook ideaal voor wandelen, zowel in Tsjechië als net over de grens met Polen. Ook waren de spooktocht en jachtdropping opnieuw top dit jaar ! Volgend jaar zoeken we andere oorden op, maar wie weet binnen enkele jaren... opnieuw Bozanov ! Dat het de ideale formule is voor gezinnen met kinderen zie je aan de verschillende families die elk jaar opnieuw terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Camping Bozanov info