Vakantiehuis Bara

9.3Fenomenaal

Tsjechie, Královéhradecký, Bozanov

Op vakantie geweest naar Bara?

9.3Fenomenaal

• 8.7Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Bara

• 10Fam. Potters-Van Ooijen30-06-2011

Erg leuk huis in een fantastische omgeving

We zijn dit jaar voor de 2e maal in Huize bara in Bozanov geweest en wederom hebben we genoten van dit heerlijke huis in een fantastische omgeving. in 2009 waren we hier ook maar toen waren de weegoden ons niet gustig gezind en derhalve konden we niet echt van de prachtige tuin genieten. Dit jaar was weer prima en hebben we dat ruimschoots ingehaald. Het is echt een heerlijk plek om vakantie te vieren. We hebben prachtig gewandeld door de rotsformaties van de Hvezda en Ostas en ook een hele mooie wandeling gemaakt door de Broumovski Steny. Verder mooie uitstapjes nar Klodzko (pl), Praag, de Zoo in Dvur Kralove en het kasteel van Opzno. Onvergetelijk was de Zweefvlucht vanaf het vliegveld in Martinkovice over Bozanov en omgeving waarbij we tevens over huize Bara zijn gevlogen. Daarnaast ook genoten van de prima Tsjechische keuken bij de lokale hospudka Oldy's in Bozanov, U Bartosu in Otoviche en Na Hrazi in Hvlavnov nabij de hvezda. Wederom een super vakantie in het Parchtige Tsjechi

Gereisd met partner in juni 2011

• 10catena studenten29-03-2011

Huize Bara: biedt meer voor minder!!

Gezellig huis met veel privacy in de grote tuin. Leuk gebied voor jong en oud en de kinderen kunnen lekker bezig zijn in de tuin met vuurtje stoken en badminton enz. Een echte aanrader dus!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 814-07-2009

Fantastische plek

Huize Bara licht in een heel vriendelijk plaatsje Bozanov in her esdoorngebergte. Vriendelijke lokale bevolking. Ligging van het huis was fantastisch. midden in het glooiende heuvellandschap met op de schtergrond de prachtige Broumovski skaly met de prachtige rotsteenformatisch. Bij zonsopgang en zonsondergang liepen de wilde reeën door de voortuin van de woning. Verder een aantal leuke bezienswaardigheden in de omgeving al moet je wel rekening houden met een langere reistijd gezien de ligging van bozanov in de heuvels. Polen op zeer korte afstand. Prima wandelmogelijkheden over de heuvels en door de rotsformaties. Helaas hadden wij slecht weer en kwam er dus van wandelen niet veel. We hebben genoten van deze vakantie.

Gereisd met partner in juni 2009

Vakantiehuis Bara info