Reviews over Bozanov

prachtige wandelvakantie

zomer
    3-8-2016

Camping Bozanov is een perfecte Nederlandse uitvalsbasis voor mooie wandelingen in de directe omgeving. Boven verwachting mooie klim en klauterroutes, ook voor klimmen is de omgeving echt leuk. Camping is heel verzorgd, wordt goed schoon gehouden en de eigenaren zijn heel behulpzaam. Ook voor kinderen rond de 12 genoeg te doen. Voor fijnproevers is het zoeken naar een goed restaurant. Wel heel goedkoop in restaurantje in dorp op loopafstand snitzel eten.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig

Fam. van de Weijer
    30-8-2015

Bozanov is een klein dorp, maar de omgeving is wel zo ontzettend mooi, echt boven verwachting! Prachtige wandelgebieden, je kunt er heerlijk en goedkoop uit eten. Maar vooral de natuur en het wandelen tussen al die mooie gebergten heeft veel indruk op ons gemaakt. Ook voor onze kinderen van 9 en 7 waren deze tochten ontzettend leuk en daardoor goed vol te houden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving met indrukwekkende rotspartijen

Karin
    13-8-2015

Leuk dorpje met twee restaurants, geen supermarkt alleen een kleine levensmiddelenwinkel. Geen uitgaansgelegenheden. In de nabije omgeving een grotere plaats (Broumov) met supermarkten, meerdere restaurants en pinautomaten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Klein dorpje in schitterende omgeving

D. Bijker
    23-7-2015

Dit dorpje wordt in de zomermaanden vnl. bezocht door toeristen, die op beide (NL) kleinschalige campings verblijven. Er is een minimarkt en twee restaurants, waar je prima en voor onze begrippen zeer goedkoop kunt eten ! Het dorpje ligt in een schitterende omgeving om te wandelen of mountainbiken. Er heerst een rustige sfeer. Vanuit Bozanov kun je deze regio goed ontdekken.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige vallei

Koen
    14-6-2015

Bozanov en de vallei van Broumov zijn prachtige plekken voor de natuurliefhebber die een pittige wandeling kan waarderen. De omgeving is enorm mooi. Het natuurgebied van de Broumovské stěny is enorm mooi met zijn grillige rotsformaties die uitnodigen tot ontdekking. Door de variatie die deze kennen is het zelfs voor redelijk kleine kinderen uitermate leuk om hierin te verdwalen. Figuurlijk dan. Want alle wandelpaden staan mooi en helder aangeduid.

Cultuurliefhebbers moeten zeker het nabijgelegen stadje Broumov bezoeken. Daar treft je een schitterend Barok klooster aan en een eenvoudig maar zeer indrukwekkend houten kerkje. Je kunt natuurlijk altijd nog wat verder rijden tot in Polen of richting het hart van Tsjechië. Er is meer dan genoeg te ontdekken.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bozanov scoort een 4,4 uit 10, op basis van 68 reviews