Hotel Pod Zvicinou

Kleine hotelsWeer vandaag1°-5°
Hotel Pod Zvicinou
8,1

Laatste review

Tweede keer hier. Beide keren top. Hotel is basic en gemoedelijk. Goed eten en vriendelijke bediening. Ik voelde me steeds meteen thuis hier. Prachtig uitzicht vanaf terras. Legio wandel-, kano- en fietsmogelijkheden. Ik wandelde steeds 7 dagen op rij. Prachtig.

Kenmerken

37 reviews over Hotel Pod Zvicinou in het Nederlands

Genoten met een hoofdletter G

Suzan
13-11-2015

Het hotel heeft een prachtige ligging, de kamers zijn basic, het eten is goed en het drinken is goedkoop. Hou je van outdoor activiteiten, wandelen, natuur en/of rust? Dan moet je hier zijn. Gewoon even geen make-up, gemakkelijk zittende kleren aan en geen gedoe. De ultieme manier om te relaxen in een sfeervolle accommodatie zonder poeha. Het mooie van dit hotel is het bijzondere verhaal van Nancy en Eric. Bewonderenswaardig wat zij hier met veel geduld en doorzettingsvermogen hebben bereikt. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik in de zomervakantie kies voor een luxe vakantie, maar ik vermaak me hier - op een andere manier - ook prima.

zeker niet fantastisch

Piet123
3-10-2015

Omgeving was prachtig maar personeel en accommodatie niet

Prima hotel

Phillip van Berkel
18-9-2015

Boven op de berg Zvicinou. Prachtig uitzicht. Kamers zijn eenvoudig. Ontbijt is goed en avondeten (niet inclusief maar a la carte) is prima. Schitterende omgeving om heerlijk te wandelen, midden in de natuur. Voor de prijs die je betaald kun je geen vijfsterrenluxe verwachten. Al met al een aanrader voor mensen die van wandelen houden en rust.

Mooie wandel omgeving.

Heidi
15-9-2015

Hotel ligt afgelegen op een berg.

Schone, eenvoudige kamers..

Vanuit het hotel mooie wandelingen.

Half pension: ontbijt: prima. Diner: weinig, geen aanrader voor normale/ grote eters.

'

Heerlijke plek!

peeters
15-11-2014

Dit hotel is geweldig voor wie houdt van natuur, wandelen en rust. We hebben een prachtige wandelweek gehad. De hoteleigenaar heeft ons enthousiast rondgeleid door de omgeving en veel verteld over het land en de bewoners. De kamers zijn eenvoudig en netjes. Het eten is prima, ook voor vegetariërs (in Tsjechië is men niet zo bekend met vegetarisch eten, maar de kok doet zeer zijn best).

Al met al een geweldig hotel

Giel Janssen
12-9-2013

Oud hotel maar alles netjes en schoon.

Dito kamers waar goed te slapen is, geen enkel geluid van buiten.

Mooie omgeving en uitzicht omdat hotel tegen berghelling ligt.

In nabije omgeving van alles te doen en dorpen/stadjes te bezichtigen, trein stopt onder aan de helling bij het dorp.

Fantastisch personeel.

Het eten is niet culinaire hoogstaand maar wel erg goed en lekker in de vorm van buffet.

Ontbijtbuffet ook heel goed en voldoende gevarieerd.

Spotgoedkoop in vergelijk met Nederland.

Prachtig hotel in voormalig kuuroord

Annemieke
9-9-2013

Geweldig verblijf gehad in dit hotel. Het personeel was zeer aardig en niets was te veel. Goede keuken met verse producten. Geen hoogstandjes, maar gewoon lekker eten. Slaapkamer eenvoudig, maar een goed bed en een lekkere douche Onder begeleiding van Erik, de eigenaar van het hotel prachtige wandelingen in de omgeving gemaakt. Niet alleen op asfalt, mar ook de bergweggetjes op en neer. Conditie is wel vereist. En aan het eind van de dag wachtte ons weer een heerlijk koud biertje.

Bijna iedere ochtend zwemmen in het natuurbad. Dat werd door ons omgedoopt tot het Jägermeisterbad; zo koud, maar uiteindelijk heerlijk.

Een heerlijk verblijf als je van rust én natuur houdt.

Daarnaast heeft Erik ons zoveel informatie gegeven over het land en zijn bewoners, dat onze mening over Tsjechië alleen maar positiever is geworden.

Fantastische plek

cjvz
18-8-2012

Het hotel ligt halverwege de berg Zvicina,er is zeker in de vakantie periode volop gelegenheid voor activiteiten.oa: Wandelen Mountainbiken Kanoén,Schieten en Parasailen.(tegen betaling) onder begeleiding.

en veelal nederlands sprekend!

ook is het restaurant zeker aan te bevelen.(zeker niet duur).

de kamers zijn eenvoudig maar hebben wel goede bedden.en douche en toilet.

tevens is er een lounche met TV en een prettige zithoek en tafeltennis tafel en diverse andere spelletjes.

Geweldig hotel

Agnes
21-5-2012

Samen met mijn zus Marijke en vriendin Lida hier geweest van 14 mei t/m 19 mei. Een fantantisch hotel in een prachtige omgeving. Nancy en Erik en het hele team doen er alles aan om het naar je zin te maken. Erik heeft voor ons mooie wandelingen uitgestippeld. Niets was ze teveel. Heerlijk gegeten!! Pluim voor de kok. Een echte aanrader als je sportief bent en van wandelen houdt. Maar ook als je van andere sporten houdt is het hier goed vertoeven.

Tsjecho Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pod Zvicinou in Bílá Tremesna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pod Zvicinou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.