Hotel Kubàt

13 reviews over Hotel Kubàt in het Nederlands

Niet weer

Waldus, 19-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ouderwets en hele vieze badkamers. Er zijn in Benecko ook vele andere wel schone en mooie hotels en appartementen.

Wij komen hier niet weer.

Onze beleving 11 jaar geleden

Fam Libregts, 23-7-2011

Ik reageer nu pas omdat ik enkele beoordelingen zaken aantrof die herkenbaar zijn.

We hadden na 1 week Oostenrijk ook nog 2 weken vakantie geboekt in dit hotel.

Dat het qua luxe minder zou zijn dan hotels in Oostenrijk, bovendien slaap ik overal als het maar schoon is.

De service van de receptie en directrice was fantastisch, maar die ene dronken baas kan ik me nog als de dag van gisteren herinneren. Die werd op een dag in onze vakantie met spoed opgehaald door een ambulance omdat hij zich een stuk in zijn kraag had gedronken. In de hectiek die ontstond omdat er even geen personeel meer was misbruikten sommige bezoekers van de bar door zelf een uur lang steeds hun glazen bij te tappen, en na dat uur zelfs nog van de directrice een drankje kregen aangeboden voor het ongemak.

Toch een leuke receptioniste en de serveerster bij het eten was ook vriendelijk. Je merkte wel dat ze voor een appel en een ei stonden te werken en onder druk stonden van die zuipschuit van een baas.

na 6 jaar niet meer

anne, 11-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5

aantal jaren geweest maar toch de laatste jaren wat anders gezocht in benecko

het hotel gaat niet mee met de tijd, echt een oostblok hotel

wel jammer want het hotel ligt op de mooiste plek van benecko

benecko zelf is super

heel leuk voor kinderen

maar kijk eerst even verder naar een ander hotel of huis want er is echt veel meer

moois in benecko

moeilijk vindbaar hotel

Ank, 8-10-2009

de plek van het hotel was prima voor dagtochten. eten was niet zo goed maar de bediening was wel prima. echt een oostblok hotel (toen)

Dit jaar hebben we een ander hotel geboekt, hotel Martinova Bouda omdat het de laatste jaren onbreekt aan wat vriendelijkheid in Hotal Kubat en zeer lange wachttijden voor het eten. De kamers in Hotal Kubat zijn echter best ruim en de ligging is perfect! Hotel Martinova Bouda ligt dichtbij en daar loopt men over van service en vriendelijkheid en de open haard brandt in de eetzaal!

koud,koud,vocht,vocht - slechte eten in

polen beter en goedkoper.

goed bevallen gaan in januarie 2006 weer 2 weken

jenny&hans eijkelenboom, 25-11-2005

goed bevallen gaan in januarie 2006 weer 2 weken.prijs verhouding prima kan er best leuk skien en heel fijn wandelen.

Rustig gelegen hotel

ingrid, 20-9-2005

Rustig gelegen hotel. De maaltijden

zijn prima en de kamers netjes.

wij hebben er tegen over gezeten in een huisje en gingen elke avond hier eten.

personeel was erg vriendelijk en een goede service als we ooit nog een keer daar in de buurt zijn zullen we daar zeker heen gaan.

voor het eerst op wintersport geweest

j. de vos, 21-2-2005

voor het eerst op wintersport geweest. prima geholpen met vragen, snelle service en bediening.

prachtig uitzicht over de piste. je kan je kan zo naar de piste skieen.

je moet niet vergeten dat het geen oostenrijk of frankrijk is, ze doen zeker hun best.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kubàt in Benecko, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kubàt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kubàt scoort een 7.31 uit 10 op basis van 14 reviews.