Villa Panorama

geweldige plek!

gerrit greeveld
24-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerijke week gehad in de villa panorama.

Heerlijke villa met 5 ruime slaapkamers en 2 badkamers en ruime woonkamer, en de keuken van alle gemakken voorzien ,de ligging ten opzichte van de piste is super, direct vanuit het huis de ski's onder en je kunt skieen. volgend jar zeker weer!!

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net terug van onze wintersport. Echt een geweldig vakantie gehad. Hele mooie villa, met fantastisch uitzicht. Ligging qua piste is heel goed. Villa zit alles op en aan. Zacler een leuk plaatsje niet echt groot. Wel heerlijk eten en drinken. Prijzen zijn echt heel laag. Ideaal voor mensen die voor weinig toch willen skiën of voor beginners. Enige grote nadeel van de villa vind ik de steile toegangsweg. Deze is met winterse omstandigheden niet met een pittige auto met voorwielaandrijving en sneeuwkettingen te begaan. Alleen met de 4x4 van Monica. Dit gemeld bij de eigenaar en die beloofde een goede oplossing, maar nooit meer iets van gehoord. Ach ja, hij had zijn centen al binnen! Verder wilde Monica onze lokale aanspreekpunt echt alles voor je doen. Hier lag het niet aan. Door de steile toegangsweg is het absoluut niet geschikt voor ouderen en gezinnen met jonge kinderen, zeker niet in de winter

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net terug van onze wintersport. Echt een geweldig vakantie gehad. Hele mooie villa, met fantastisch uitzicht. Ligging qua piste is heel goed. Villa zit alles op en aan. Zacler een leuk plaatsje niet echt groot. Wel heerlijk eten en drinken. Prijzen zijn echt heel laag. Ideaal voor mensen die voor weinig toch willen skiën of voor beginners. Enige grote nadeel van de villa vind ik de steile toegangsweg. Deze is met winterse omstandigheden niet met een pittige auto met voorwielaandrijving en sneeuwkettingen te begaan. Het was alleen mogelijk met de auto van Monica (4x4). Dit gemeld bij de eigenaar en die beloofde een goede oplossing, maar nooit meer iets van gehoord. Ach ja, hij had zijn centen al binnen! Verder wilde Monica onze lokale aanspreekpunt alles voor je doen. Hier lag het niet aan. Door de steile toegangsweg is het absoluut niet geschikt voor ouderen en gezinnen met jonge kinderen, zeker niet in de winter.

steile toegangsweg!

paul
30-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net terug van een week zacler in deze villa.

Zijn zeer te spreken over het huis en het dorp zacler, we waren met een hele groep en hadden twee huizen gehuurd. Alle luxe en comfort die je je maar kunt wensen zit erin.

Bij aankomst bleek de weg naar het huis wel erg steil met name bij sneeuwval eigenlijk onmogelijk te rijden, wat resulteerde in dat wij de hele week te voet de berg op en af moesten met twee kleine kids van 1,5 en 2,5 jaar. Zelfs met sneeuwkettingen niet te doen.

De contactpersoon terplaatse "monica"is welwillig en zij heeft een 4x4 aangedreven auto waarmee ze je s'avonds wel naar boven wil brengen.

Hebben trouwens ons ongenoegen wel gemeld bij de verhuurder maar die liet niets meer van zich weer horen, tja dat geeft dan wel een domper op je vakantie!

er zijn leuke restaurants in de omgeving en de prijzen van het skieen en les nemen is erg laag.

Super villa met een prachtige ligging!!!

Marco Averdijk
17-7-2009

Geweldige villa zeer mooi gelegen aan de rand van het dorpje Zacler met een super uitzicht,en het interieur zowel de woonkamer keuken en slaapkamers zeer goed verzorgd. Al met al een echte aanrader voor zowel zomers als s'winters!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Panorama in Žacléř, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Panorama scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.