Reviews over Teplá u Touzime

Prachtig

Dick Kappert,
    11-1-2017

Erg gastvrije mensen ontmoet, verder was de natuur heel erg mooi. En ik blijf natuurlijk een Nederlander, de prijzen zijn erg laag. Zowel voor overnachtingen als het eten. Kortom erg aan te bevelen.

Fantastisch lekker rustig

Oktevina,
    12-8-2016

Alles.Waarom moeten mensen altijd luxe op vakantie.Wij gaan al vanaf 1997 op vakantie naar Tsjechie,Slowakije met eerst een koepeltentje later een kleine bungelowtent.Maar wij hebben het altijd fijn gehad en zijn altijd tot rust gekomen op rustige campings.Ach en het sanitair heb ik mij nooit aan gestoord.Want daarvoor ga ik niet op vakantie.

Iets bijzonders

Rinus,
    22-1-2011

Het hotel is gevestigd in een van de kloostervleugels en is sober, maar modern ingericht, in het restaurant kan men uitstekend en tegen een lage prijs eten en ook het ontbijt is prima, er is ruime parkeergelegenheid voor gasten.

Het klooster is gelegen in een fraaie, rustige omgeving en vergeet niet tijdens uw bezoek een kijkje te nemen in de schitterende kloosterkerk en kloosterbibliotheek die u tijdens een rondleiding kunt bezoeken

Beste hotel van 15 dagen reis!

Jan Hoppenbrouwers,
    26-10-2009

Tijdens een fietsreis in 2007 in dit kloosterhotel overnacht voor de prijs van € 28,50 en voor avnondeten € 13,50. Ruim modern hotel in middeleeuwse omgeving en prachige natuur en landschap

Teplá u Touzime scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews