Vakantiehuis Landhuis St. Christoph

Met jonge kinderen

Luxe trekkershut

Bernard
31-7-2014

Het is een zéér eenvoudig huisje in een prachtige omgeving. Op de beg. grond is de keuken met eethoek en de badkamer. Op de 1e verd. is een zithoek en een 2-persoonbed. Een 2e trap leidt naar een vide waar nog 3 eenpersoonsbedden in een rijtje staan. De balklaag op de 1e verd. hangt erg laag, ongeveer op 1,75m. De inrichting van het huisje liet alles te wensen over. Het 2-persoonsbed was een grote ligkuil. De 2e nacht hebben we het matras maar op de grond gelegd om nog enigszins de rug te sparen. Van de twee stoelen in de zithoek was de vering volledig kapot. De bijbehorende bank zat beter, maar stond op drie poten en bleef rechtop staan doordat deze tegen de muur leunde. De badkamer met wc en douche is prima op orde. Het keukentje met eethoek was erg eenvoudig, maar mee te leven. Na 3 overnachtingen zijn we vertrokken. We wilden niet langer in dit huisje verblijven.

Luxe trekkershut

Bernard
8-8-2012

De Duitssprekende eigenaar ontving ons vriendelijk en hielp zelfs met het uitpakken van de auto! Het is een zéér eenvoudig huisje in een prachtige omgeving. Op de beg. grond is de keuken met eethoek en de badkamer. Op de 1e verd. is een zithoek en een 2-persoonbed. Een 2e trap leidt naar een vide waar nog 3 eenpersoonsbedden in een rijtje staan. De balklaag op de 1e verd. hangt erg laag, ongeveer op 1,75m. De inrichting van het huisje liet alles te wensen over. Het 2-persoonsbed was een grote ligkuil. De 2e nacht hebben we het matras maar op de grond gelegd om nog enigszins de rug te sparen. Van de twee stoelen in de zithoek was de vering volledig kapot. De bijbehorende bank zat beter, maar stond op drie poten en bleef rechtop staan doordat deze tegen de muur leunde. De badkamer met wc en douche is prima op orde. Het keukentje met eethoek was erg eenvoudig, maar mee te leven. Na 3 overnachtingen zijn we vertrokken naar een hotel in Praag. We wilden niet langer in dit huisje verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhuis St. Christoph in Nejdek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhuis St. Christoph zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.