Vakantiehuis ZC H158

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis ZC H158 in het Nederlands

2008

klassiek ingericht huis met prachtige grote tuin

fam. Duijm
24-8-2008

Het huis met supergrote tuin met veel gras ligt in een klein dorpje op een heuvel in een rustige bosrijke omgeving. Sympathieke eigenaar. Leuke uitstapjes in de omgeving mogelijk. Dichtstbijzijnde winkel (=supermarkt) op 6km.

Gereisd Familie in Sun Aug 24 2008 19:26:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis ZC H158 in Nadlesi , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis ZC H158 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.