Hotel Falkensteiner Grand Spa Marienbad

7.3Goed

Tsjechie, Karlsbad (Karlovarský), Marianske Lazne (Mariënbad)

Op vakantie geweest naar Falkensteiner Grand Spa Marienbad?

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Falkensteiner Grand Spa Marienbad voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

4 reviews over Hotel Falkensteiner Grand Spa Marienbad

• 3Anita03-08-2016

Nooit meer

Hadden 2 jaar geleden falkensteiner in Oostenrijk geboekt, maar hier in Tsjechië is dit hotel wel vergane glorie. Kamer superieur was groot maar was nog met tapisplain en zeer vuil, badkamer was niet proper nog haar van vorige aanwezig!! Verder zaten wij precies in ouderlingentehuis met veel rollators en eten was zeer gewoon. Wellness was precies ziekenhuis met oude mensen die zaten te wachten om behandeling of opgeknapt te worden of met zuurstof. Echt spijtig voor mijn zoon van 19 jaar. Wij zijn zelf een dag vroeger terug vertrokken naar huis hadden het wel gehad na 4 dagen. Komen hier zeker nooit meer terug!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9nederlands echtpaar middle aged.08-05-2009

Een wellness aanrader!

Bijzonder fraai hotel van de Falkensteiner keten. Zeer uitgebreide wellness faciliteiten. Enige hotel in Marienbad met een verw. buitenbad in zomer en winter. Zeer fraaie binnenbaden, verschillende temperaturen en samenstelling van het water (termaal), inclusief bij de hotelprijs. Voorts vele massages, schoonheidsbeh. en medische handelingen mogelijk. Men maakt allen gebruik van de aangeboden badjassen in de wellness-afdelingen, geeft een rustig karakter. Personeel goed getraind en vriendelijk. Elke dag is er aanbod van entertainment zoals een klein concert/pianist of een dans avond o.i.d. Fruit de gehele dag door in hotel (incl.) aangeboden. Maaltijden: ontbijt in buffetvorm=zeer uitgebreid en goed van kwaliteit. 12 uur mogelijkheid tot kleine lunch (incl.) en s'avonds een keuzemenu met voor- en nagerechtenbuffet. Met andere particuliere gasten (zonder reisorg. geboekt) uitgenodigd voor een aangeklede champagne-borrel. Klasse!! Mooie schone kamer met balkon, prachtige badkamer. TOP

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Niko31-07-2007

Het hotel is erg mooi, maar alleen maar gericht op bejaarden Duitsers, massage om gewrichten soepel te houden, invaliden liften, enz. Alle informatie is in het duits, ook spreekt de manager van het hotel totaal geen engels. Het hotel is volledig NIET ROKEN!!! Wat nergens word vermeld niet in de reisgids noch op hun eigen internet site.

Gereisd met partner in juli 2007

Hotel Falkensteiner Grand Spa Marienbad info