Marianske Lazne (Mariënbad)

We hebben een aantal aanbieders voor Marianske Lazne (Mariënbad) voor je op een rij gezet:

Tsjecho Reizen

vakanties Marianske Lazne (Mariënbad)

Tsjecho Reizen

Reviews over Marianske Lazne (Mariënbad)

Stad met grandeur

Rinus
    26-3-2011

Een kuuroort met een mooi kuurpark en daar omheen veel imposante, fraaie hotels, het prestigieuze Nove Lazne hotel behoort tot de architectonische toppers. De schitterende Maxim Gorki colonnade is een absolute topper.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie verzorgde stad, leuk voor middag

irene
    25-8-2010

Erg Mooie Stad Rustige , Goed Verzorgd alles . Heel Veel Parken Mooi en Goed Verzorgd zijn sterven . Ga zeker to the Colonnade , Leuk voldaan Allemaal waar is kraantjes water UIT div Bronnen Kunt drinken . Voor EN Kuren Moet spa's is EEN Boeken hotel .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

mooi kuuroord, aangename sfeer

Ria
    26-2-2010

In Marianske Lazne kom je echt aan verademing toe. Aangename plaats, (met wereldfaam, door zijn 140 bronnen), om te vertoeven, met vele mooie parken, en een prachtig fontein, waar je elke avond kan genieten van een klank en lichtspel. De hoofdcollonade is een interessante gietijzeren constructie. Aan de Havni trida (winkelstraat) is het gezellig flaneren. Overwegend Duitse toeristen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onze 4-daagse reis naar Marianske Lazne heeft ons alweer !

monica
    9-5-2008

Onze 4-daagse reis naar Marianske Lazne heeft ons alweer aangenaam verrast.De charme van dit plaatsje zal iedere romanticus doen dromen.Het hotel Zvon is heel mooi,het personeel vriendelijk en het heeft lekker eten.De kamers zijn netjes en enorm groot(in ons geval met uitzicht op het park en omliggende fonteinen)Niet echt een aanrader voor gezinnen met kinderen.Mogelijkheid om wandelingen te maken.Achter de kabellift omhoog heb je op het skistation een mooi miniatuurpark. Een echte aanrader,en zeer gekend bij de Duitsers is ook de mogelijkheden tot kuren door de aanwezigheid van de verschillende bronnen(o.a.heilzaam bij nieraandoeningen) Kortom een aanrader !

Gereisd Met vrienden in april 2008

Hotel Svoboda is niet aan te bevelen

J.A.van den Tol
    30-7-2007

Hotel Svoboda is niet aan te bevelen. Eten is niet best. Schoonmaak kamers slecht. Behandeling door bediening dramatisch (behalve bij de receptie). Parkeer mogelijk heden bij hotel is er niet, moet in parkeergarage in het centrum tegen betaling van 190 kronen per dag.

Gereisd Familie in juli 2007
Marianske Lazne (Mariënbad) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 20 reviews