Vakantiehuis Irena

2 reviews over Vakantiehuis Irena in het Nederlands

Fantastische rustige plek

Schreurs
29-6-2017

Huis inrichting gedateerd..dik veel te warm zwaar glimmend dekbed voor de zomer. Oud bankstel Waar je niet Op kunt zitten. Douche in de kelder. Te bereiken met steile gevaarlijke trap. Niet geschikt voor oudere of slecht ter been zijnde mensen. Omgeving schitterend.stil. geen buren. Binnen in huis erg donker..

Oude reviews (archief)

Geweldig groot huis met een van alle gemakken voorziene inrichting.

Zelfs de wasautomaat en de garage ontbraken niet.

In de tuin kunnen kinderen heerlijk spelen al zijn er geen speeltoestellen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Irena in Kfely, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Irena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Irena scoort een 8.14 uit 10 op basis van 2 reviews.