Pension Europenzion

Pension
Pension Europenzion
8,7

5 reviews over Pension Europenzion in het Nederlands

het blijft voor ons hier fijn vertoeven

bert
9-1-2016

wij vinden het hier al jaren goed .we zijn hier nu met een gezin met kleine kinderen.

en die zijn hier goed over te spreken. volgend jaar pasen gaan we hier weer naar toe voor 3 dagen

Leuk en gezellig Pension

Chris
2-6-2012

Dit pension (dus alleen ontbijt) is gelegen ca. 1 km van de autoweg, dus makkelijk bereikbaar. Naar het centrum is het maar 5 minuten rijden. Het personeel is heel vriendelijk en spreekt engels en duits. De prijs is voor nederlandse begrippen laag, maar de kwaliteit is goed tot zeer goed. De eigenaar doet zijn "stinkende" best om het iedereen naar zijn zin te maken.

Het pension heeft verschillende kamers die voldoende comfort bieden.

zeer goed

13-8-2010

wij zijn op dit moment hier .hebben tot nu toe een goede vakantie gehad.

eigenaar en personeel heel vriendelijk.

gaan in oktober weer hier naar toe.kado van de kinderen.

voortreffelijk pension

23-8-2009

heel goed en een net pension, eigenaar en personeel vriendelijk.

wij gaan zeker dit jaar nog een keer naar toe

zeer goed en net pension

9-5-2009

een heel goed pension vriendelijken goed personeel. wij gaan hier zeker 3 keer per jaar naar toe.ze hebben hier kamers en appartementen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Europenzion in Karlovy Vary / Carlsbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Europenzion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.