Karlovy Vary / Carlsbad

We hebben een aantal aanbieders voor Karlovy Vary / Carlsbad voor je op een rij gezet:

vakanties Karlovy Vary / Carlsbad

Reviews over Karlovy Vary / Carlsbad

Indrukwekkende stad.

Hugo Keunen
    19-8-2014

Wij bleven hier op een rustdag tijdens een meerdaagse kanotocht op de Ohre. De hele omgeving is heel mooi. Mooie rivier (heerlijk om te kanoën), mooie stadjes in de omgeving: Cheb, Loket, Klasternec nad ohri, ...

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een heel mooie stad

pijnappels
    18-5-2014

karlovy vary is een mooie stad.het uitgaans leven is na 21.00uur niet veel meer. maar men kan hier heerlijk shoppen .mooie plaatsen in de buurt zijn sokolov, cheb ,marianske lazne ,loket.een uur rijden plezn .mooie dierentuin en een mooi stadscentrum

Gereisd Met vrienden in april 2014

Heerlijke stad; rijk aan tradities

Frank Moore
    12-9-2012

Schitterende stad qua gebouwen en geschiedenis; je kijkt je ogen uit! Ook de plaatsjes in de buurt zijn de moeite waard om te bezoeken zoals Loket! Leuk was het om mee te maken dat veel mensen in Karlovy Vary rondliepen met kannetjes bronwater die ze tapten aan de verschillende bronnen en wat een luxe in dit mondaine kurort.

Gereisd Met partner in september 2012

Aanrader

Decock José
    28-7-2012

De naam "kuuroord" meer dan waardig. Bijna overal mogelijkheid het heilzame water gratis te proeven. Stadje wordt hoe langer hoe meer ingepalmd door rijke Russen. Moeilijk parkeerplaats te vinden in binnenstad, alles gereserveerd voor de talrijke luxehotels. Via nieuwere stadsdeel beter te bereiken.

Gereisd Alleenreizend in juli 2012

Wat een leuke idylische stad voor een dag

Jessica
    23-12-2011

Wie van mooie oude en mooi gerestaureerde gebouwen houdt mag dit plaatsje zeker niet overslaan.

Je kunt er heerlijk doorheen wandelen, maar ook met paard en wagen.

Het plaatsje is voornamelijk bekent om de gezonde bronnen. Overal kun je kannetje kopen om het ''gezonde en helende'' water te drinken.

Wij zijn daarvoor niet geweest maar wel voor de architectuur. In 1 woord schitterend

Gereisd Met partner in juli 2011
Karlovy Vary / Carlsbad scoort een 8,2 uit 10, op basis van 39 reviews