Hotel Berghof

zeer gastvrij

Anne Verdeyen
10-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het eten was heerlijk, de mensen waren behulpzaam en vriendelijk. Het is niet het meest luxueuze hotel, maar het is proper en de gastvrijheid maakt alles goed.

De bedden waren ook aangenaam, geen versleten matrassen en zachte denkens

We hadden onverwachts een zeer zware wandel/klimtocht in onze benen toen we hier gepakt en gezakt in dit mooi uitziende hotelletje aankwamen. De tuin is wat gek met opzichtige lantaarnpaaltjes, maar dit past geheel in de typisch Tjechische stijl.

Wat een pracht van een hoteleigenaresse! Ze heeft ons de volgende dag een lift gegeven naar ons volgende hotel. Onze hond had aan de tocht een manke voorpoot over gehouden. Mevrouw heeft dit uit zichzelf aangeboden en was gedurende heel ons verblijf supervriendelijk. Geen vraag was haar te veel en er kon steeds een lach van af. Ook van het beste Engels dat we in heel onze tocht al zijn tegen gekomen.

De kranenconstructie in de badkamer is een beetje gek. Zo loopt er een verbinding van de lavabokraan naar de douche. En hadden we in onze kamer een boiler staan die nog heel de avond gekke piepjes geproduceerd heeft. Eerder grappig dan vervelend te noemen!

goed hotel

E.STRUIJK
7-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

goed hotel goed ontbijt goede kamers

zeker de moeite waard

Tsjecho Reizen

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

R.A. Berkhoff
12-8-2012

Rustig gelegen maar wel in de buurt van vele kuuroorden en bezienswaardigheden. Zeer vriendelijke eigenaaresse. Goed ontbijt, alleen wel op tijd aanwezig zijn, en anders even vragen voor broodjes o.i.d. wij hadden half pension dat is een 2 gangenmenu, de hele week zeer goed maar ook de kaart is goed en niet duur dus een overweging om alleen ontbijt te nemen.

Wij hebben een week geboekt via Tsjechoreizen en er daar nog een dag bij geboekt. beviel uitstekend. De mensen die hier over klagen zijn waarschijnlijk nog nooit in Tsjechie geweest en verwachten een luxe als in Monaco met prijzen als in China.........

Dit hotel was een grote tegenvaller!

Ines
18-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

We zijn winter 2010 met vrienden op wintersport geweest in Tsjechie en verbleven in dit hotel. Het was eens en nooit weer. Allereerst klopte het al niet bij aankomst. Ze hadden ons de dag ervoor verwacht (?) en toen we er niet waren onze plek maar vast geannuleerd. Het duurde een heel tijdje voor dit was geregeld, en de dame achter de balie vonden we stug en onvriendelijk. De kamers zelf waren schoon en netjes, maar toen we na een dagje skieen even lekker wilde douchen, bleek na vijf minuten het warme water op. Voor dit was aangevuld duurde uren, dus lekker douchen, ho maar. Het ontbijt in het hotel was een onverwachte topper! maar het warme eten in het hotel was een matige 5, uit eten gaan bleek een betere optie. Verdere was er eigenlijk elke avond een probleem met de stroomvoorziening en zat je tijden in het donker met overal waxinelichtjes. We hebben er een leuke vakantie van gemaakt, maar als je lekker wilt genieten is dit geen aanrader!

Nooit meer in dit hotel!

Martin
5-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Misschien wel leuk in de zomer, maar niet voor de wintersport.

Waardeloze douche waar bijna geen warm water uit komt. Omdat er zitjes op de gang staan voor de rokers zitten hier de hele avond mensen te roken en te drinken, dus veel lawaai en overlast.

Slechte en vieze (oude) kamer, schimmel onder de matras. Geboekt via reisorg., slechte informatie en geen garantie.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

De eigenaars zijn zeer vriendelijk, staan open voor een leuke babbel. de ontvangst was hartig.

vorige winter zijn we er een paar keer gaan eten en deze zomer zijn we er een paar dagen verbleven om de wintervakantie te regelen. Jachymov is ons niet onbekend, zijn er al 2 winters geweest. De kamers zijn sober maar proper,al wat je nodig hebt is. Ook de sfeer in het restaurant is best leuk en de keuken is typisch Tsjechish, lekker dus.

Tsjecho Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghof in Jáchymov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.