Hotel Seeberg

We hebben een aantal aanbieders voor Seeberg voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Seeberg in het Nederlands

Fam. Ten Klooster
26-10-2016

We verbleven in het bij het hotel Seeberg horende pension. Zowel de kamers als het in het pension gevestigde restaurant waren van een heel goede kwaliteit. Komen er zeker terug!

Een fantastisch gastvrij hotel.

Karla Borneman
17-10-2016

Wij hebben echt geen aanmerkingen. Komen hier al heel veel jaren als tussenstop of voor een weekend.

Altijd een warm onthaal. Een prima ontbijt en altijd schone kamers. Komen hier dus graag en raden het iedereen aan.

Pas op met dit hotel

jan jansen
2-7-2013

Je boekt en betaalt een grote comfortkamer, maar loopt het risico dat ze je een erg kleine standaardkamer geven. Ze zetten er dan snel een koelkastje op en noemen het een comfortkamer.

Elke dag harde droge broodjes van enkele dagen eerder.

Betaal niet in Euro's; ze rekenen een opslag van 4%

We hebben een aantal aanbieders voor Seeberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seeberg in Frantiskovy Lazne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seeberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seeberg scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.