Camping Camping Amerika

3 reviews over Camping Camping Amerika in het Nederlands

Open camping

Leen
6-10-2016

Camping is gelegen aan een meer, ... dus muggen! Ruim campingveld met hele smalle weggetjes. Sanitair is proper, maar de douches zijn met een heel dunne en te smalle gordijn, uit-/aankleden buiten de douches. Resto is ok. Je kan er deftig eten voor een schappelijke prijs. Ideale uitvalsbasis om met de fiets (of te voet) naar het centrum te gaan. Op ± 10km van Soos (natuurpark) gelegen, is zeker te doen met de fiets.

Potentieel voor de toekomst

Marc
14-9-2015

Na "camping vol" bij camping Briza, werden we voor de nacht doorverwezen naar deze camping. Hier zijn ze de boel opnieuw aan het opzetten. Hoewel Tsjechisch, en dus omkleden buiten de douche kabine!!!, toch internationaal georienteerd. Bij een volgend bezoek aan dit land is dit zeer te overwegen als tussenstop!

Geweldige plek.

Lidi
22-6-2014

Wij zijn hier zomer 2013 geweest. Super camping. Nagelnieuw met een prachtig uitzicht op het meer. Helaas nog niet veel beschutting maar de rest is top. Dicht bij het stadje met fraaie winkels en goede eetgelegenheden. Prachtige wandelmogelijkheden. Wij gaan nog eens.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping Amerika in Frantiskovy Lazne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping Amerika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.