Camping Briza

Camping Briza
8,2

Camping Briza in Tsjechië is een gemoedelijke camping. Het heeft een mooie ligging aan een meer, maar er is ook een klein zwembad. Het sanitair wordt goed schoon gehouden. Camping Briza ligt vlakbij Cheb, een wat hoger gelegen middeleeuws stadje waar ook een leuke kartbaan is. Roei eens naar de overkant van het meer, waar een goed restaurant zit.

179 reviews over Camping Briza in het Nederlands

Wij komen zeker terug

Wisman
15-6-2019

We hebben een geweldige week gehad de chalet zag er keurig uit we zijn heel leuk en gastvrij ontvangen wij komen ze terug Julie zijn zeergastvrij Groetjes Ron en Ria

Gereisd Met partner in juni 2019

Leuke vakantie gehad

Stephanie Schnabl
9-4-2019

Leuke camping alleen jammer dat er van zwembad en het meer geen gebruik kon gemaakt worden. In de buurt ( Duitsland) heb je zat leuke en gratis zwembaden (natuurbaden) . Of voor een zeer kleine prijs een openlucht zwembad. Felsen labyrinth is echt een aanrader (geen kinderwagen meenemen). Helaas was er bij ons geen broodjes service meer maar lidl had goede broodjes of een bakker in Duitsland zoeken.

Geweldige vakantie gehad met heerlijk weer!

Anneke van Heusden
8-9-2018

Gezellige camping. Anja, Hella en Henny staan altijd klaar om je te woord te staan. Wij waren met de kinderen (4, 10 en 12 jaar) en vrienden daar. Op de camping konden de kinderen zich goed vermaken en de ligging is perfect om naar diverse uitjes te gaan. Ook Praag is vanaf hier goed te doen; met de auto 2 uur en met de trein vanuit Cheb 3 uur. Deze camping heeft nagenoeg altijd lekker weer, dus zeker een aanrader! Hella en Anja bedankt voor jullie goede zorgen en gezelligheid 😘

Martin Duinmaijer
2-9-2018

Wij zijn hier dat jaar voor de 6de keer geweest met onze kinderen en die zijn nu 14 en 19 jaar. En die 6x is niet steeds 3 weken. Het varieert van 3 weken tot 1 overnachting. Het is een kleine camping met een onwijs leuke sfeer. Hella en Anja zijn top eigenaressen ze zijn vriendelijk en zeer bereidwillig om u te helpen.

De camping zelf is klein en knus. De afstand naar het WC gebouw en de afwasplaats is vanaf overal niet lang. Er is niet extreem veel plek om af te wassen dus je staat soms even te wachten maar dat is over het algemeen niet storend en soms juist gezellig aangezien de Hella en Anja bijna altijd in zijn voor een praatje. Het zwembad is niet groot maar perfect om even in af te koelen. Het Wc en douche gebouw is normaal,(maar denk om het watergebruik) geen extreme luxe maar normaal en functioneel. Daarbij moet worden gezegd dat het erg schoon is.

Ondanks dat de camping dicht bij een autoweg ligt (dit vinden wij een plu

Super

Fam. Ostendorf
24-8-2018

Super camping, mooie omgeving, van alles te doen, kartbaan in Cheb een echte aanrader. Wij hadden een hele ruime plaats voor onze caravan met prachtig uitzicht op het meer. Oordopjes zijn ook niet overbodig als Hella s'avonds dancing queen gaat zingen. Anja en Hella bedankt voor een super vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Nederlandse gezinscamping bij mooi meer

Jet
21-8-2018

Kleine Nederlandse kolonie in Tsjechië, wij kwamen hier in het hoogseizoen aan. En troffen de eigenaars tijdens het avondeten en waren heel hartelijk (om wat rust te creëren zou ik aan achterkant gaan eten, bij de waslijn & pijl nd bar waar medewerker kan uitleggen wanneer jullie terug zijn en of er evt plaats is #tip). Afval wordt keurig gescheiden. Sanitair is spik en span. Er heerst een ontspannen sfeer en kinderen vinden veel aansluiting bij elkaar. Faciliteiten: broodjesservice, tafeltennis en zwembad. Als de camping vol staat, incl huisjes en camping: te weinig douches. Helaas door de lange hitte deze zomer '18, water te kort. Vandaar klemmend verzoek om niet langer dan 3 min te douchen, begrijpelijk (maar dit is voor lange haren wassen en de nodige vakantie-benen scheren te kort).. Camping heeft geweldig mooi uitzicht over het meer en koelt s avond heerlijk af. Voor ons was de weg& treinspoor wel goed te horen, jammer

Teleurstellend

AEM
19-8-2018

Camping ligt op een mooie locatie. Camping zelf is erg teleurstellend. Toiletgebouw is wel schoon maar amateuristisch; geen douchedeur maar een gordijn (die een grappenmaker zo open trekt), babyruimte is een plank in de douche, weinig afwasruimte en er is niet altijd (warm) water ivm watertekort. Zwembad is niet geheel afgesloten waardoor kinderen er zo in kunnen. Water zag er ook erg troebel uit. Brood halen kan niet op zondag. Op de site staat dat de camping tegen een heuvel aanligt, maak hier maar een steile helling van. Als je onder bij het meer staat moet je via een gammel trappetje omhoog. Toen ik hierop onderuit gegaan ben en wij daardoor naar huis moesten (ik kon en mocht er niet oplopen) moesten wij gewoon voor de gereserveerde weken betalen en het maar uitzoeken met de verzekering, aldus de eigenaren. Niet erg meelevend terwijl ik door hun slecht aangelegde trap naar huis moest en nu weken met krukken kan lopen, bedankt!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker nog een keertje terug

Fam Boersma
17-8-2018

Super fijne camping met schitterende ligging (zeker direct aan het meer) en gemoedelijke en vriendelijke leiding/eigenaren. Alles lekker los en informeel en dus geen afgebakende plekken met mijn & (het) dijn. Ben je snel ontevreden of moet het exact gaan volgens jouw verwachting, dan zou ik iets anders kiezen in dat specifieke geval. In alle andere gevallen kom je hier niks tekort en is een hoop om van te genieten. Super leuke sfeer met tevreden mensen, dus voelde ons helemaal super op deze camping. Zeker een aanbeveling is om met het bootje van de camping naar de overkant te roeien en te gaan eten in het restaurant. Diverse leuke dagjes uit in de omgeving met max 60km autorijden

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

supertof :-) Gewoon een keer gaan.

Wouter & Laura
12-8-2018

Het is prima te rijden in een dag vanuit Nederland. Onze bedoeling was om deze camping als 'springplank' te gebruiken voor de verdere vakantie. Door omstandigheden zijn we hier gebleven. Dit is ons erg goed bevallen, in de omgeving zijn ruim voldoende dingen te doen en te bekijken. Ook op de camping zelf is het goed toeven. Hella en Anja zijn geweldige mensen die de camping naar een hoger plan tillen. Ze zijn vriendelijk, direct en meedenkend. Ook de bezetting van de camping vond ik erg leuk, een dwarsdoorsnede van de bevolking. Je kan op de camping ijsjes, drinken en snacks krijgen. Wij zaten in een trekkershut, in plaats van de tent (door de omstandigheden), deze hut is mijn 100% meegevallen, we hebben de vliering gebruikt om op te slapen, de kinders lagen beneden boven in het stapelbed. Ondanks de 'omstandigheden' hebben we genoten van een meer dan heerlijke vakantie!

Kindercamping

Lieske Bottema
9-8-2018

Niet onze camping. Kinderparadijs. Het zwembad was permanent bezet met krijsende kleuters. Sanitaire voorzieningen waren prima maar wel wat weinig douches. We hadden geen schaduw op onze plek wat met 33 graden echt een nadeel was. Ligging is goed. Het meer was vanwege droogte niet heel aantrekkelijk (algen). Het is denk ik een hele leuke camping als je kinderen hebt. Tafeltennistafel werd goed gebruikt.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Briza in Cheb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Briza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.