We hebben een aantal aanbieders voor Cheb voor je op een rij gezet:

Reviews over Cheb

Mooie Tsjechische stad

Ina
    16-9-2016

Het is niet een bekende stad, maar wel een mooi centrum. Grote stukken wandelgebied, leuke winkels, leuke restaurantjes. Niet heel groot, een kasteel om te bekijken, met een mooi park eromheen. Leuk voor een dagje. Veel groter is het niet.

Mooi historisch centrum en lekker, goedkoop eten

Lieke
    3-9-2016

In Cheb kun je veel goede restaurants vinden. Wij hebben er veel uitgetest en ze zijn bijna allemaal heel goed. Verder kun je in de omgeving van Cheb veel dingen bekijken. Verder voor vermaak hebben wij gekart, gerodelt, paardgereden(rodelen en paardrijden net over de grens in Duitsland) en gewandeld. Voor sportieve uitstapjes zoals wandelen en fietsen zal ik je toch aanbevelen om ergens anders heen te gaan.

Gezellig stadje

maron
    12-8-2014

Cheb is een historisch stadje met een gezellig oud stadsplein. In dit stadje kun je lekker een paar uur rondslenteren.... om je heen kijken hoe magisch sommige gebouwen zijn, wat winkels in, genieten van de sfeer en om te lunchen en te dineren is er volop keuze aan goede restaurants die het zeker prijs technisch waard zijn. Een dagtrip is niet nodig naar dit stadje, maar je kunt je hier zeker een middagje goed vertoeven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Cheb en omgevende plaatsjes

LvR
    5-8-2013

Cheb is een beetje een vreemde stad, maar wel aardig voor een bezoekje. In de omringende plaatsjes zie je veel terug van 'kuren' wat men in die omgeving nog veel doet en wat een rijk historisch verleden heeft. Zeker bezoeken: Loket. Leuk plaatsje afgegrensd met een stadsmuur en een leuk kasteel met martelkamers e.d. In de nabije omgeving is het ook mooi wandelen en fietsen. Voor fietsers: neem een MTB mee, want Tjechië heeft een andere idee over 'verharde wegen' dan Nederlanders gewed zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Leuk stadscentrum

marknicolay27
    8-11-2012

Hoewel we er niet heel vaak zijn geweest zag het stadscentrum er gezellig uit. Er zijn diverse pleintjes met terrassen en verder zijn er een groot aantal moderne winkels te vinden. Buiten het directe centrum bevinden zich de grate winkelcentra zoals de Tesco en Kaufland. Ook is er een immens grote bazaar waar de Vietnamezen hun producten aanbieden. Het is wel te merken dat de omgeving van Cheb tegen Duitsland aan ligt. Het is er nl. in veel dingen duurder als dat je verder Tsjechië in gaat.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Cheb scoort een 7,6 uit 10, op basis van 58 reviews