Reviews over Andelska Hora

fijn huis, weinig privacy

Wisse,
    6-9-2012

Wij zijn in juli 2 weken in Villa Drag geweest. Fijn huis en van alle gemakken voorzien. Het zwembad ligt in de tuin, niet aan het huis zelf vast. De beheerders zijn erg vriendelijk, maar ons inziens wel opdringerig wat betreft drank. In de schuur van het huis was een drinkgelegenheid waar door de beheerder en zijn vrienden regelmatig luidruchtig gebruik van werd gemaakt. Dan zit je toch niet lekker op je terras als er steeds dronken mannen je huisje voorbij komen, die je steeds uitnodigen mee te drinken. De omgeving is prachtig, Karlovy Vary is beslist een aanrader.

Toppie plekje hoor echt waar.

henkie de jong,
    27-3-2011

Echt hier heen gaan want het is een top hotel en de eigenaars zijn zeer vriendelijk.

heerlijk rustig, super aardige verhuurder

loonster,
    28-7-2008

Heerlijk rustig in een heel klein dorpje. De verhuurder en zijn vrouw zijn super gezellig en vriendelijk. Helaas niet al te veel privacy omdat het huisje in hun tuin staat, maar daar hadden wij absoluut geen probleem mee.

Een heel mooi verzorgde villa

muijtjens,
    4-5-2008

Een heel mooi verzorgde villa.Was echt super schoon. De kinderen vonden het zwembad geweldig.

Super vriendelijke eigenaren.De ontvangst was geweldig en ook daarna was echt heel gezellig. In de buurt van verschillende kuuroorden.