Trinidad en Tobago

Vakantie in Trinidad en Tobago

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Trinidad en Tobago

Reviews over Trinidad en Tobago

• 9C.Gerritse03-08-2017

Leuke stad!

Wij hadden een rondreis van Havana naar Baracoa en Holguin. Trinidad is de meest kleurrijke, vriendelijkste stad van Cuba vinden wij. Geen oplichting, gezellig, goedkoop en het leven is op straat. Overal muziek en behulpzame Cubanen. Als je Cuba wilt leren kennen is dat het in Trinidad.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Maartje16-03-2015

Prachtig land!

Mooie natuur, vriendelijke mensen en prachtige stranden.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8Gert07-06-2014

Gave mooie eilanden, ideaal te duiken.

Mooie eilanden om te duiken, strand te liggen of te surfen. Hier heb je echte palmbomen op het strand het mooie plaatje wat je altijd ziet in catalogussen. Je moet het zelf beleven, houd er rekening alleen mee dat mensen er niet echt snel zijn, hier is het echt relax aan doen. Vlakbij de zeehaven van Tobago is een mooie bontanische tuin met erg mooie schilderingen op de muur buiten de tuin, echt de moeite waard om te zien, het verteld meteen de geschiedenis.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Letitia Sallons06-04-2013

Fantastisch plek!,

Een prima zonnige bestemming, met vriendelijke bewoners.

• 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2013

• 8J de Ruiter13-11-2012

parardijs

Erg mooi eiland en prachtige stranden. Lekker eten (veel kip en verse vis) en een relaxte sfeer over het gehele eiland.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9Freek17-10-2012

Aanrader!

Mooi rustig eiland waar de tijd stil heeft gestaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 10Erik23-09-2012

Fantastich eiland

We hebben dit eiland 4 weken bezocht en de bevolking is ontzettend vreindelijk.

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Eva Tipker02-08-2010

Prachtig eiland!!

Tobago is een ongelofelijk prachtig eiland. Wij waren er in juli, dus regentijd. Regen viel erg mee, elke dag een buitje en soms een ochtend regen. Maar voordeel daarvan is, is dat de natuur prachtig in bloei staat. Heel indrukwekkend.Wij gingen via een touroperator en die hadden echt de mooiste plekjes van Tobago uitgekozen. Wij zijn met onze 3 kinderen geweest, 2 van 4 en 1 van 7. Ze vonden het fantastisch. Niet alle strandjes zijn geschikt voor kleintjes maar de meeste wel. Qua dieren met name enorm veel vogels. En uiteraard prachtige snorkel plekken! Tip: Pirate´s bay. En hotel, Blue waters inn is een paradijs. Oftewel, doen! Wij zijn er een kleine 3 weken geweest en hadden het idee maanden weg gewweest te zijn.

juli 2010

• 8marijn van peer02-08-2009

Prachtig eiland,schoon en zeer groen.

Een grote aanrader voor mensen die niet het massatourisme zoeken. Over het algemeen mooie strandjes,heel lekker eten,groen,groen en groen. Mooie vogels,bloemen,planten en vlinders. Als jezelf het ijs ontdooid dan zijn de mensen over het algemeen heel vriendelijk. Belangrijk hierin is natuurlijk je eigen opstelling naar de mensen toe. Als je gaat voor apen te zien dan kom je bedrogen uit,want in tegenstelling tot wat Neckerman in zijn reisgids zegt,kom je op het hele eiland nog niet 1 aap tegen,zelfs niet in gevangenschap. Toch vinden wij het een eiland wat door mensen die van natuur en rust houden een grote aanrader. Wilt u erheen,boek dan NIET bij Ned.Touroperator,U kan dan het best boeken bij de Duitse touroperator of via Engeland.Dat kan u op 14 dagen met 2 pers. wel 1500 euro schelen,dat naargelang het seisoen. Veel plezier.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in mei 2009

• 1irene01-08-2009

Nooit meer

Was met een vriendin naar Tobago (crown point) geweest op advies van het reisbureau. Volgens hen een paradijs. Dat viel tegen! Ik voelde me zo onveilig en het zag eruit als een krottenwijk. Liepen 's avonds met z'n tweeen in het donker over straat (want volgens het reisbureau konden we 's avonds leuk uit eten daar). Allemaal mensen die ons volgden (ook auto's), geen verlichting op straat en geen toerist te bekennen. Restaurants waren leeg en vies of dicht. De mensen keken ons weg en discrimineerden ons. ( bv betalen voor eten en vervolgens niets krijgen en ons negeren) Op stranden veel zwerfhonden. De hoofdstad is geen aanrader. Waren hier binnen 5 minuten met taxi gevlucht. Mensen sloten ons daar in. Daarnaast regende het dag en nacht wat volgens de bevolking daar elk jaar zo is in aug!Hierdoor konden we niets ondernemen en door gebrek aan toeristen liepen we de kans met zn tween overgeleverd te zijn aan lokale gidsen op excursies. We zijn 8 dagen eerder teruggevlogen.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur