/Ik ga naar een eiland en ik neem mee...

Ik ga naar een eiland en ik neem mee...

Let op: deze actie is afgelopen en de winnaars zijn bekend.

Zoover heeft persoonlijk contact opgenomen met de winnaars en deze aangekondigd op social media.

Let op: deelnemen is niet meer mogelijk

Wil jij ook kans maken op een gratis eiland vakantie voor twee? Dan ben je bij Transavia en Zoover aan het juiste adres. Ontspannen in een hangmat, ronddobberen in zee en heerlijke verkoelende drankjes. Tijdens een welverdiende vakantie op een tropisch eiland ben je weg van de dagelijkse beslommeringen en kom je écht even tot rust. Samen met onze betrouwbare partner Transavia verloten we namelijk twee eiland vakanties voor twee personen naar Mallorca, Cyprus, Kreta of Rhodos onder de deelnemers! Samen vakantie vieren is leuker dan alleen, dus tag je beste vriend(in), partner of familielid en doe mee.

Win een gratis eiland vakantie voor twee

Ken je het spelletje ‘Ik ga op vakantie en ik neem mee…’ nog? Je zit in een kring en de eerste persoon noemt een onmisbaar voorwerp voor op vakantie. De volgende herhaalt dit, maar noemt ook een nieuw voorwerp. De lijst wordt steeds langer, wat het spel steeds ingewikkelder maakt!

Gelukkig is meedoen aan deze actie juist heel simpel. Het enige wat je hoeft te doen is antwoord geven op de vraag ‘Ik ga op vakantie naar een eiland en ik neem mee…’. Deelnemen kan via Facebook of Instagram. Heb je geen Instagram of Facebook? Dan kan je helaas niet deelnemen. Doorloop de volgende stappen:

1. Ga naar de campagne op Facebook

2. Laat in de reacties je favoriete deelnemende eiland achter: Mallorca, Cyprus, Kreta of Rhodos

3. Tag je beste vriend(in), partner of familielid die mag mag op vakantie en laat ons weten waarom jij naar dit prachtige eiland wilt.

4. Vergeet Zoover niet te volgen op Facebook

Of

1. Ga naar Zoover op Instagram

2. Maak een screenshot van de actie in onze hoogtepunten (ronde bolletje)

3. Vul je favoriete deelnemende eiland in: Mallorca, Cyprus, Kreta of Rhodos

4. Tag je beste vriend(in), partner of familielid die mee mag op vakantie

5. Tag het Zoover Instagram account

6. Deel dit in je eigen Instagram story

7. Vergeet Zoover niet te volgen op Instagram

De voorwaarden

• Er worden twee willekeurige winnaars gekozen. Winnaars ontvangen een reischeque van €1500 voor een vakantie naar Mallorca, Cyprus, Kreta of Rhodos met de getagde persoon bij Zoover. In totaal worden er dus twee reischeques verloot.
  • De reischeques dekken de pakketreis inclusief Transavia vliegticket, maar ook de bagage.
  • De actie gaat in op 2 mei 2022 en de winnaars worden bekendgemaakt op 10 juni 2022.
  • Zoals je hierboven kunt lezen, kun je deelnemen via Instagram of Facebook. Het is niet mogelijk om deel te nemen aan deze actie zonder Instagram of Facebook.

Transavia X Zoover

Voor deze actie werken we samen met onze partner Transavia, één van de bekendste en meest betrouwbare vliegtuigmaatschappijen van Nederland. Transavia brengt vakantiegangers al ruim 50 jaar naar de mooiste bestemmingen. Ze vliegen naar ruim 100 bestemmingen in Europa, maar ook verschillende plekken in Noord Afrika en Azië. Dankzij het ruime én voordelige aanbod is Transavia één van de populairste vliegtuigmaatschappijen voor een tropische eiland vakantie!

Scroll

Eilandvakanties

Zie jij jezelf al op een ligbed ontspannen onder een tropische zon? Op vakantie gaan is altijd heerlijk, maar nóg fijner als je vakantie gratis is! Om de keuze voor je favoriete eiland wat makkelijker te maken, vertellen we je graag wat meer.

Mallorca

Mallorca staat garant voor zon, zee en strand. Op dit mooie, Spaanse eiland vind je volop uitgestrekte zandstranden en verscholen baaien. Wissel het strand af met wat cultuur in de steden en pittoreske dorpen, of struin over de lokale markten. Kortom, Mallorca is van alle markten thuis. Met Transavia vlieg je al binnen 2,5 uur naar dit indrukwekkende eiland!

Cyprus

Op zoek naar authentieke badplaatsen en gezellige bergdorpjes, maar vooral heerlijk weer? Dan zit je goed op Cyprus. Hier geniet je volop van een zonnige eiland vakantie. Je wisselt de zonnige dagen op het strand eenvoudig af met leuke uitstapjes, wat Cyprus ademt cultuur. Zo staat de hoofdstad Paphos in zijn geheel op de UNESCO Werelderfgoedlijst! Met Transavia vlieg je al in 4 uur naar dit bijzondere eiland.

Kreta

Kreta is één van de populairste bestemmingen voor een tropische eiland vakantie. Je vindt er alles wat je zoekt, van mooie stranden tot pittoreske badplaatsen. Verder geniet je van de vele culturele bezienswaardigheden mooie natuur en Griekse gastvrijheid. Wist je dat je met Transavia in minder dan 3,5 uur naar Kreta vliegt?

Rhodos

Ook Rhodos is een fijne keuze voor een zonovergoten eiland vakantie. Dit eiland wordt vaak omschreven als één van de mooiste eilanden van Griekenland. Dankzij de blauwe zee, heerlijke Griekse keuken en gouden zandstranden ervaar je het ultieme eiland gevoel. Met Transavia vlieg je in een kleine 4 uur naar Rhodos!

Scroll

• BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.