Hotel Mercure Koh Chang Hideaway

1 review over Hotel Mercure Koh Chang Hideaway in het Nederlands

Geweldig

Mathijs
25-6-2017

Super hotel om met 2 jonge kinderen de Kerst door te brengen. De kamers zijn prima en het zwembad en strand zijn een succes bij zowel ons als de kinderen. Het ontbijt is hier relatief duur maar op loopafstand bevinden zich allerlei restaurants waar je dit veel voordeliger kunt doen. Ook avonds kun je vlak bin het hotel mee met de lokale taxi. Dat zijn Pick-ups die je voor een vaste prijs naar het volgende dorpje brengen. In bijna elk restaurant kun je ook excursies boek of een scooter huren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Koh Chang Hideaway in Trat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Koh Chang Hideaway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.