Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Saowaluk voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Saowaluk in het Nederlands

2007

We hebben geslapen in guesthouses die nog schoner en waren

peter
6-9-2007

We hebben geslapen in guesthouses die nog schoner en gezelliger waren dan dit hotel en zeker met beter eten. En het kamertje waar het serviesgoed ligt wil je al helemaal niet zien want alleen van kijken hiernaar loop je al een voedselvergiftiging op. Voor alle faciliteiten (oa zwembad)moet je extra betalen en het personeel is te lui om je koffers uit de taxi te halen en naar de kamer te brengen. In de eetzaal waar de tafels niet schoongemaakt worden staat de tv EN de muziek keihard aan en het personeel zit een beetje te computeren. De ramen op de gang hangen half in de sponningen waardoor het stikt van de muggen binnen. De kamers zijn redelijk te noemen en de bedden zijn goed. De foto's van dit hotel die op internet staan zijn waarschijnlijk in de gloriedagen genomen en geven absoluut een vertekend beeld.Dit hotel heeft een goed management nodig en verdient geen enkel ster.

Gereisd Familie in september 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Saowaluk in Surat Thani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Saowaluk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.