1 review over Hotel Bung Chawak resort in het Nederlands

weer eens wat anders

Phu Khieo
28-2-2013

Het resort is gelegen aan een groot meer waar van alles te doen is, waaronder een grote dierentuin. De huisjes zijn paalwoningen die het resort een leuke uitstraling geven. Voor onze kinderen was op het resort zelf niets te doen, maar voldoende in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Bung Chawak resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bung Chawak resort in Suphanburi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bung Chawak resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.