Hotel Thai Thai Sukhothai Guesthouse

Kleine hotelsWeer vandaag33°24°
Hotel Thai Thai Sukhothai Guesthouse
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Thai Thai Sukhothai Guesthouse voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Thai Thai Sukhothai Guesthouse in het Nederlands

Zeer rustige omgeving op goed locatie

Yvonne
5-4-2014

Een heerlijke guesthouse om 10 minuten fietsen van het historisch park Sukhothai. Fietsen te huur voor 50 bath per dag en vriendelijk personeel.

Charmante kamers opgetrokken uit hout met een kingsize (hard) hemelbed met klamboe. Ruime badkamer, alles goed schoon en onderhouden.

Het enige minpunt: Wij hadden een kamer op de 1e verdieping en toen wij de schuifdeuren opende naar wat wij dachten een terras, bleek hier helemaal niets te zijn, terwijl je zo de deuren uit zo kunnen stappen in het niets. Dit vonden wij wel gevaarlijk met bijvoorbeeld jongere kinderen.

Verder niets dan goeds over deze guesthouse. Een zwembad erbij en het was perfect geweest.

Verrassende plek !

Evelien
10-2-2014

Dit hotel was een verrassing voor ons, tenmidden in het groen, deze zeer charmante cottages. Dit ligt ietsje verder van het park en de restaurantjes maar wij hebben dat avontuurlijk opgelost met het fietsverhuur net naast het hotel. Sportief !

Super!!

Gwendolyn
26-8-2013

Voor de eerste keer een guesthouse voor ons, aangezien er niet zo heel veel keus was in Old Sukhothai en deze heel goed stond aangeschreven besloten we hier te verblijven voor 2 nachten. Nou echt een aanrader!! Huisje is super schoon,personeel heel vriendelijk en de ligging is ook perfect! je pakt de fiets en om de hoek zit het historisch park! Ook genoeg restaurantjes onderweg! Het ontbijt zoals overal toast met jam voor ons.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Thai Sukhothai Guesthouse in Sukhothai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Thai Sukhothai Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.