Hotel Ruean Thai

9.1Fenomenaal

8 reviews over Hotel Ruean Thai

• 10Gaby28-08-2015

Een absolute aanrader !

Het Ruean Thai Hotel met slechts 30 kamers ligt in New Sukhothai, op 3 minuten rijden van het busstation van Sukhothai of een wandeling van een kwartiertje. Geweldige, vriendelijke en uiterst behulpzame eigenaars en medewerkers Het hotel is eigenlijk een grote houten woning vol antiek en prachtige materialen. Het beschikt over een buitenzwembad (uit de zon) en restaurant. Ontbijt is eenvoudig; de andere maaltijden zeer lekker. Gratis internet. Verschillende soorten comfortabele kamers met badkamer; rond het zwembad. Gratis fietsen om de omgeving verkennen. Er is een excursiebalie en wasserette Prima prijs/kwaliteit verhouding Een absolute aanrader

Alleen gereisd in maart 2015

• 9kirsten25-08-2015

Geweldig

Perfecte ligging overal in de buurt, super zwembad en heerlijk (goedkoop) eten!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9peterbbakker31-05-2012

Pittoresk hotel met een heerlijk zwembad

Als je geen routeplanner in de auto hebt, dan is het zeer lastig om het hotel te vinden. Ruean Thai ligt midden in een steegje. Rijd je het steegje in, dan zie je een groot houten thais gebouw: het hotel. In de binnenplaats van het hotel ligt het zwembad. Heerlijk om daar na een dagje

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 7van Velden31-07-2010

aanrader

Aanrader. Precies wat ik zocht in een vrij chaotisch land

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 10Corinne Vellekoop01-10-2009

Een plek om nooit te vergeten

Dit hotel is in één woord geweldig. We werden door de eigennaar opgehaald op het busstation en daarna brachten het personeel "de meisjes" onze bagage naar de kamers. De kinderen waren helemaal thuis en hebben het erg naar hun zin gehad met de serveersters. Onze kinderen zijn door de eigenaresse aangekleed in traditionele thaise kleding en we hebben genoten van een goede thaise massage aan het zwembad. Uiteindelijk hebben we elke avond in het hotel gegeten dit is goed en de sfeer is erg relaxed. Voor het park, je kunt gebracht worden door de eigenaar van het hotel en met de bus terug, goed te doen. Kortom wie wil hier nu niet overnachten!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Hanneke Haane01-08-2009

geweldige service!

Wij kunnen niks anders doen dan ons aansluiten bij voorgaande beoordelingen! Service behoort tot iets veel beters dan een * hotel..ook de aankleding van het resort is geweldig! Het ontbijt is eenvoudig maar ruim voldoende! Als je de kans hebt, zeker doen!

Gereisd met partner in juli 2009

• 10Monique10-03-2009

Prachtig hotel

Dit hotel is werkelijk uniek. Alles is in traditionele thaise stijl gebouwd, en de sfeer die het uit ademt is niet te vergelijken met welk ander hotel dan ook waar ik tijdens mijn vele reizen naar Thailand ben geweest. Virachai, de eigenaar, loopt zich werkelijk het vuur uit de sloffen om het zijn gasten naar de zin te maken. Toen wij er waren werd het hotel ingezegend door monnikken, en wij mochten daar bij zijn om ze voedsel aan te bieden. Dat was heel apart om mee te maken. Het zwembad is fantastisch, en overal in het hotel staan authentiek thaise meubelstukken. Werkelijk een prachtig hotel met een superrelaxte sfeer en fantastisch personeel!

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9anja26-12-2008

Geweldig Thais Hotel in thaise sfeer

Na een vermoeiende busreis vanuit Chiang Mai werden we door de eigenaar van dit hotel opgehaald op het busstation, na 'n telefoontje. Super aardige man, met een hele luxe nieuwe auto. Het hotel is een familiehotel. Bij aankomst werden onze reistassen door het personeel naar de kamers gebracht. Wij verbaasden ons over de mooie stijl van het hotel: de kamers zijn gesitueerd rondom het zwembad. Alles is zeer ruim. Kamers normale afmeting maar je duikt direct vanuit je kamer het zwembad in!. Geweldige keuken en superaardige staf. Ze brengen je gratis naar het centrum als je wilt. En je kunt met een tuk tuk voor 25 ct terug. Alles is zeer gemoedelijk daar. Voor de oude stad te bezoeken pak je de speciale antieke bus die in het centrum vertrekt. 11 km verder is de oude stad die je per fiets kunt bezoeken. Dit hotel is écht een aanrader, en...zoals alles in Thailand: niet duur voor wat je krijgt! Kijk maar naar de foto''s

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Hotel Ruean Thai info